![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is best doorzichtig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Staatssecretaris
|
![]() Correctie, alle artsen die mijn buikgevoel bevestigen.
![]() |
#164 |
Staatssecretaris
|
![]() Bij figure of speech.
Ik kan een vrouw in bedwang krijgen zonder eerst haar neus te breken of met haar kop tegen de grond te slaan. Maar de politie blijkbaar niet, ook al zijn ze met 10. Dat zeggen alle venten ook die hun vrouw in mekaar motten "ja, die twee blauw ogen en gebroken kaak heb ik gedaan maar, ik moest mij verdedigen eh, ze was razend!"
![]() |
#165 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat is het volgende, een manneke van 6 een blauw oog slaan want hij was gewapend met een speelgoedzwaard en was heel agressief!
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
A murderer in disguise! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Staatssecretaris
|
![]() Hij stond klaar om op de mémé haar schoot te springen, gelukkig hebben we deze laffe moord kunnen verijdelen!
![]() |
#168 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een slachtoffer van politieke hysterie.
![]() |
#169 |
|
![]() De emo-argumenten staan weer goedkoop.
Feit is en blijft dat we niet weten wat er gebeurd is, alle hysterische reacties en voorbarige conclusies ten spijt. Als de politie haar boekje te buiten gegaan is, zal ik probleemloos de politie hier neersabelen. Als evenwel blijkt dat de feestvierders de eerste slagen gegeven hebben, gaan jullie dan ook de feestvierders neersabelen, of blijven jullie halsstarrig partijdig ? Ik denk dat ik het antwoord al weet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moet geen dokter zijn om te weten als er bloed op de vloer ligt dat iemand petsen heeft gekregen. Dit is 'het gevolg' 'Oorzaak' in deze is familie-bijeenkomst & gefrustreerde buur Van familie-bijeenkomst naar politie die tanden uit een vrouw slaat op basis van een verkrachting van de grondwet. En jij begrijpt niet waarom mensen verontwaardigd zijn? Wanneer ist uw beurt om te beginnen klikken? On-topic.. Politie gaat echt moeten opletten met zo'n interventies hoor, zal maar iemand een Duitse Herder, Akita,etc whatever in huis hebben, dat is recept voor drama als ze met zo een attitude zich alles gaan permitteren Laatst gewijzigd door bhang : 22 december 2020 om 00:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
|
![]() De flikken worden het beu:
"Nederlanders aan de grens terugsturen, Britten aan de juiste kant van het Kanaal houden, lockdownfeestjes stilleggen, de quarantaineregels van bewoners “tot achter de haag” checken, de quota aan opgelegde alcoholtests halen: de politie moet naar eigen zeggen alles doen en is het beu dat ze als manusje-van-alles opgevorderd worden. “De mensen zijn corona terecht moe, maar onze politiemensen zijn alle coronaregeltjes moe”, zegt Carlo Medo, nationaal voorzitter van politievakbond NSPV. “Ons vat is af. We zijn loyaal en zullen onze opdrachten blijven uitvoeren, maar we steken het niet langer weg.” https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201221_96294724
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De neergang van deze maatschappij is niets meer dan: wie kraakt het eerst, de bevolking of de kampbewakers.. Een van de weinige dingen die het individu in situaties als dit kan doen is het irriteren van de kampbewakers. Basic Sun tzu voor mij |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En 't simpele volk juicht hun toe. Klaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sommige rassen gaan echter meer dan 1 kogel nodig hebben, en als die heel gezwind hun moment kiezen, bvb als een agent op de baas ligt. Wie gaat schieten op een trio van agent/burger/hond. Vandaar mijn uitdrukking recept voor drama. Ik maak me geen illusies dat het beste dier het eerst eraan gaat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vergelijking met de jaren 30 is dus inderdaad niet correct. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dit een zwart gezin was geweest was de gebeurtenis dagenlang voorpaginanieuws, doopten alle 'senior-writers' hun pen in vitriool en trokken er door alle steden BLM-betogingen - waarvoor de coronaregels niet gelden - met bijhorende vernielingen die uiteraard slechts door een zeer kleine minderheid gepleegd werden en waar zo weinig mogelijk melding van gemaakt dient worden.
Een Afrikaans huwelijksfeest met meer dan 60 genodigden ging nog uren door nadat de politie het had stilgelegd. Op zwarten durft de politie niet beginnen meppen blijkbaar. Dit doet denken aan de decennialange honderdduizenden verkrachtingen in verscheidene Britse steden waarvoor de politie en lokale besturen de ogen sloten uit angst om racisme verweten te worden. We moeten dringend dekoloniseren. Het systemisch, structureel en institutioneel anti-wit staatsracisme loopt de spuigaten uit. De inheemse Europese bevolking wordt overal keihard gediscrimineerd en fysiek en psychisch geweld aangedaan. Het is echt niet normaal meer.
![]() |
#179 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 22 december 2020 om 09:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Learn the rules and listen to the law!!!" dan heb je toch geen problemen met de politiediensten?
Of zie ik dat verkeerd? ![]() Maar ja, er zijn er altijd bij die het 'stoer/megacool' vinden om bepaalde opgelegde regeltjes te negeren. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 december 2020 om 10:06. |
![]() |
![]() |