![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1921 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#1922 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ah ok, tnx.
Het is- en blijft natuurlijk een gokspel van het Ministerie van financiën.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#1923 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Al die idiote volgers. De FantaMagie heeft lang genoeg geduurd. Laat me rotten. Ben al heel mijn leven genegeerd geweest, maar als er iets te halen valt...
Ik wil geen roem. Sticht zelf een cult of ga in een klooster. Val mij niet lastig...
"Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 14 december 2020 om 18:55. |
|
|
|
|
|
#1924 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik baal ervan dat NieuwNoors het forum definitief wil verlaten.
Ik baal ervan dat dit veroorzaakt wordt door een aantal forumleden die duidelijk aan mysogenie lijden en daar nog fier op zijn ook. Ik baal ervan dat hier zoveel venijn te vinden is.
|
|
|
#1925 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is- en blijft een eigen keuze om het forum te verlaten. Aan de tettendraad & kontjesdraad zou je dat toch niet zeggen dat er forumleden zijn die aan misogenie lijden. Of zou het in verkeerde oren klinken als ik soms schreef: Ik hou van vrouwen maar ik wil er géén meer in huis? Ook dat is een eigen keuze. Bij deze wilde ik NieuwNoors dan ook het beste wensen en ook voor wat nog komen moet Kerst- en Nieuwjaar.
|
|
|
|
|
|
#1926 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eén van de zovele forumleden die enkel (of bijna enkel) post in het K&K subforum. Als je niet over politiek wil discussiëren, wat doe je hier dan? |
|
|
|
|
|
|
#1927 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1928 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Iedereen is vrij te posten waar hij of zij wil. Het zou er nog bij moeten komen dat er een verplichting bestaat om regelmatig op alle subfora te posten! Belachelijk!
|
|
|
|
#1929 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Corona
|
|
|
#1930 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Net alsof u probeert te bewijzen dat eenhoorns niet bestaan terwijl ik nooit iets over eenhoorns heb gezegd. Citaat:
De enige bewering die ik heb gedaan, is dat iemand die nooit deelneemt aan een politieke discussie geen gemis is voor een politiek discussieforum. Betekent dat dat vond dat ze weg moest of dat ze gepest mocht worden? Uiteraard niet. Ik zeg gewoon dat het geen gemis is voor een politiek forum. |
||
|
|
|
|
|
#1931 |
|
Banneling
|
Dat eenhoorns niet bestaan
|
|
|
|
|
|
#1932 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#1933 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Podium 19, waar is dat nu weer goed voor?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#1934 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nog een zender der bij.... ?
Ze zouden beter wat zenders der uithalen en die andere die dan overblijven wat betere programma's laten maken.
|
|
|
#1935 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1936 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zoiets toch.
Nu ook niet dadelijk mijn ding, alhoewel...Maar elk zijn goesting. Maar om daar nu wéér een nieuw kanaal voor op te starten....
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 19 december 2020 om 20:04. |
|
|
|
|
|
#1937 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1938 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Toen ik haar gisteren over de wang streelde en toefluisterde hoeveel ze voor me betekende sloeg het in als een bom.
Mijn God wat haat ik onze sterfelijkheid. Zoiets kan me tot panische angsten dwingen en mijn rationaliteit overheersen. De fragiliteit van alles... De sterfelijkheid. De veranderende processen waar geen antidode voor bestaat. Hate it.
|
|
|
#1939 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1940 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Euh, komen méélezen en/of in het K&K subforum komen k&k-en, voor zolang het nog kan & mag, misschien?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|