![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er voor de francofonie toch wel een adder onder het gras zit en dat in het voordeel van Vlaanderen speelt... Vroeger wouden die franstaligen partijen niet liever dan dat de rand een groot Brussels gewest zou worden... Liefst heel Vlaams Brabant erbij... Maar nu er steeds meer en meer franstalige Brusselaars uit Brussel wegtrekken denk ik dat ze voor geen geld nog bij dat corrupte Brussel willen horen en Vlaanderen en de Vlaamse welvaart verkiezen... En daarom zouden ze die alleenheerserij van hun franse taal wel eens kunnen afzweren... Ik weet het niet maar ik kan verkeerd zijn... Maar ik heb al meerdere franstaligen horen klagen en zagen over de grotere en grotere belabbering van Bruselles en dat ze daar liefst zo vlug mogelijk weg willen en ik denk niet dat zij, naar de rand getrokken terug het onheil om bij Bruxelles ingelijfd te worden wensen te ondergaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot nu toe, ik('k hehaal: tot nu toe) doet De Croo het als Premier vrij aardig in deze moeilijke tijden. Natuurlijk kankeraars zijn er altijd. Zeker nu bij bepaalde Vlaams-nationalisten. Maar moet een mens zich daar iets van aantrekken? Neen! Vaneiges niet. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 december 2020 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |