![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zover ik mij herinner waren de enigste criminelen/dieven die ze oppakten autochtonen, een paar echte Fransen en echte Nederlanders. Dat dorp of gemeente waar de Buurtpolitie werkt moet wel de enigste plaats in Belgie zijn waar men geen problemen heeft met ''jongeren''. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En? Wat is dan eigenlijk het probleem? Leven we niet in een vrij land waar ideeën ook vrij zijn? U mag gerust denken dat "het Blok" fascistisch is, en anderen mogen een ander idee koesteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Dat was toch meteen duidelijk? Komaan zeg. Heb er ooit eens vijf minuten van gezien in de keuken bij mijn ouders. Wat een kul zeg. Oscars zal het nooit verzilveren.
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen beter weten in dacht ik dat ze het dagelijks leven van de politie waarheidsgetrouw zouden weergeven, niet dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Vijftien jaar geleden zou ik ook nog geloofd hebben dat zoiets de intentie zou kunnen zijn. Vandaag doen ze daar zelfs hun best niet meer voor. Men verkoopt de meest zwakzinnige fictie als non-fictie en meer dan 60% van de kijker(s) gelooft het nog ook. Dus waarom zouden ze hun best doen?
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die opgepakte beweerde dat hij 'die neger' nog nooit gezien had, waarop de flik reageerde met "hela, hela, dat zegt ge niet, eh, dat is ne zwarte. Begrepen?" ![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Dus u wil aangeven dat de kanker nog dieper zit... het hele personeel is eenzijdig en wel heel eenzijdig aangeworven... Voldoe je niet aan het beeld, buiten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja het is verschrikkelijk. En ik zal wel niet de enige zijn die Andy Peelman niet kan horen of zien.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 24 december 2020 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet 1 van de slechtste Vlaamse acteurs zijn die ik ooit aan het werk zag en dat wil al heel wat zeggen. De buurtpolitie, zo tenenkrullend slecht, dat ik het wel eens grappig vind om mee te kijken met mijn kinderen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 24 december 2020 om 13:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die beweren overigens dat de verhalen gebaseerd zijn op waargebeurde feiten. Als je ziet wat daar zoal de revue passeert dan kan dat toch helemaal niet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Vlees & Bloed en Quiz Me Quick waren zowat de laatste series die ik van begin tot eind goed vond.
Het eerste seizoen Undercover was ook best ok, het tweede trok eigenlijk op niet veel. Wim Willaert als slechterik... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met andere woorden: u wilt censuur. Dat is dan genoteerd.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 december 2020 om 17:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |