![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat niet alle burgers hetzelfde geloof hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#702 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#703 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die gelijkwaardige vrouwen worden uitgesloten van bepaalde activiteiten. Economie en politiek. Ze mogen dus niet gaan werken. En het is vooral geen moslim. Ik vraag me af wat hij van Barbara Pas vindt. Die haar ketting houdt haar alvast niet gevangen tot enkel de keuken en de wasplaats, die ketting gaat helemaal naar Brussel tot in het parlement. Laatst gewijzigd door stuyckp : 24 december 2020 om 09:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#704 |
Europees Commissaris
|
![]() Geef me één duidelijke reden waarom ik zou liegen in deze. Ik heb jouw berichten eens bekeken en vastgesteld dat het onbegonnen werk is ze allemaal na te kijken, je hebt er meer dan 40.000, ik heb ook nog andere zaken te doen. Volgend jaar misschien...
Wie je wel klakkeloos gelooft is panda. Het was voldoende dat je zei "hij liegt" om alweer een tirade tegen de "vendeliers" te veroorzaken. Hij doet dat in de eerste plaats om wraak te nemen op mijn persoon omdat ik hem in mijn laatste bericht nogal hard aangepakt heb. Er zijn nog rare kantjes aan de man. Om zijn grenzeloze aversie tegenover de N-VA te kunnen botvieren is hij vandaag de allemansvriend. Van uiterst links tot radicaal rechts, hij sluit ze allemaal in de armen. Tot de volgende verkiezingen van 2024 of hopelijk vroeger. Op dit ogenblik zal het gedaan zijn met zijn liefde voor o.a. het VB, de man haat jouw partij hartsgrondig. De entente "VB - Open VLD", de mop van het jaar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#705 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#706 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#707 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, lijst Bardogan staat boven alle kritiek. U brengt trouwens geen ene moer bij aan het debat, op mensen uitkafferen na dan.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 24 december 2020 om 12:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#708 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#709 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#710 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#711 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#712 |
Banneling
|
![]() Voor de Vlamingen een regelrecht stiefmoederland natuurlijk.
En de eigenschap van een echte stiefmoeder is dat ze geen enkel commentaar aanvaardt en het stiefkind afstraft indien het durft... La Belgique en zijn grote bekrompen francofonie ten voete uit... Zij zijn clean, terwijl ze de daders zijn, maar oh wee die tegen hen durft in te gaan... Inderdaad gewoonweg eeuwenoude gekende kolonisatie... Oh maar neen, het is het nationalisme dat kapot maakt... Zeg mij eens wat het Vlaams nationalisme al kapot gemaakt heeft buiten zijn grenzen zoals het kolonialisme en het imperialisme al eeuwenlang doen??? Maar de eigen volkverraders die meeheulen met de kolonisators zien dat natuurlijk niet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#713 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet dus... Waarom zouden wij hem dan zelfs niet dagelijks zijn bruine woorden voor de voeten mogen gooien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#714 |
Banneling
|
![]() Spijtig genoeg volstaat het niet om mij te distancieren van alle slappe Vlaamse politiekers; het Belgische beleid is er daarom geen haar beter op geworden; in tegendeel zelf... Ze kunnen niet genoeg op hun wandaden gewezen worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#715 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#716 |
Banneling
|
![]() Het zal daarom zijn dat die maatschappij zo vierkant draait...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#717 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |