![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dus: totdat het vaccin er is: blijf in uw kot als het effe kan! En niet zo zaniken zoals bepaalde mensen doen. Meer valt er niet te zeggen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 december 2020 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() /
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 december 2020 om 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daarentegen moeten wij de tering naar denerig zetten om de rijkste 100 mensen op aarde 3 x rijker te maken, omgekeerde richting kleine zelfstandigen laten verzuipen. Tevens gaan wij het uiterste van ons vragen om opa's en oma's in de 80 en 90 nog 3 jaar respijt te geven. Toch niet zo moeilijk te begrijpen dacht ik zo. @Oosten. Nu ik dit toch opgeschreven heb. Ik heb al bijna een jaar geen inkomen meer. Dankzij corona. Ik had graag mijn dochter naar een goede priveschool willen sturen over 3 jaar. Ik woon in een 3e wereld land. Svp wilt u aan mij een bedrag van 10.000 euro overmaken op mijn bankrekening. Zou ik op prijs stellen. De tering naar de nering zetten voor slachtoffers van de corona hoax zou een goed gebaar zijn. Uw donatie van 10k euro aan mij zal goed besteed worden igg. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 24 december 2020 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nu eenmaal wat het is. Niemand heeft het virus gewild of besteld voor zover ik weet. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 december 2020 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nou gaat u mijn verloren inkomen goedmaken of blijft u Bill Gates nazemelen? . Laatst gewijzigd door Frankenstein : 24 december 2020 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Europees Commissaris
|
![]() In dat geval moet u uw bakkes houden dat mensen in hun kot moeten.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 24 december 2020 om 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Los daarvan vind ik dat je nogal losjes gaat over leven en dood van anderen. Iedereen heeft recht op een goede gezondheidszorg, en de grootste risicogroepen, de ouderen vooral, hebben ook niet om corona gevraagd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nou? PS. Van mijn andere dochter van 7 jaar oud begrijp ik dat kinderen slechter lezen dan vorig jaar. Gaat goed. Niet dus! Ik zou mij gvd doodschamen als ik de leeftijd van 80 jaar heb bereikt dat deze opofferingen voor mijn leeftijdsgroep moet worden gemaakt. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 24 december 2020 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien mensen uit hun kot moeten komen om te gaan werken (en dat kan in vele gevallen, maar lang niet in alle gevallen), dan moeten ze dit doen. Kijk naar de coiffeurs. Indien ze zich aan de regels houden, kunnen ze niets doen dan wachten. Maar ze worden wel financieel ondersteund door de regering. Meer kan men niet doen. Het zijn nu eenmaal uitzonderlijke slechte tijden door de uitbraak van het virus. Niemand heeft dit gewild.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=4M2vx_RCwSs Iemand enig bezwaar ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik wordt niet ondersteund door de regering en woon in een 3e wereld land.
Bij mijn schoonfamilie zijn er recent 2 steekpartijen geweest. Roof en frustratie gerelateerd. 1 dode. Een goed vriend van mij is recent vastgebonden en met een kapmes in zijn gezicht geslagen. Gelukkig doen beide ogen het nog. Roofoverval. Geen geld, dus gebeuren die dingen eenmaal. @Mevrouw of meneer, De lijst is lang. Ik vraag u 1 ding. Betaal mij 10k euro en ik zal met u braaf meehuilen dat corona iets verschrikkelijks is. En dat wij deze financiële crisis door moeten komen. Blablabla. Maar eerst wel betalen svp. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 24 december 2020 om 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gemakkelijk gezegd allemaal, vooral als die leeftijd nog ver weg van je is. Zonder de allerminste twijfel zullen ze wel anders praten één keer ze zelf zo oud zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 december 2020 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En misschien zullen ze dan wel verwachten dat de politie harder optreedt, want daarvoor hebben ze toch levenslang belastingen betaalt. Meer blauw op straat !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigen ervaring: Mijn moeder heeft maar een paar maanden in een rusthuis gezeten , ondanks mijn handicap ging ik mijn ma elke dag helpen eten geven !! Toen ze nog thuis was , haar gat kuisen na WC bezoek of luier verversen !! De ambulance bellen wanneer nodig , bv gevallen naast de zetel !! Mijn pa , destijds thuis gestorven , maar we hielpen hem zonder morren !! Zelfs een van mijn tantes toen ze in het rust zathuis , zonder boe of bah , ik kwam een paar keer per week , iedereen hielp haar met eten geven !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 24 december 2020 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Die oude zakken moeten in quarantaine, zij worden ziek.
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
welk een bende egoïstische lummels er hier toch rondlopen. hopelijk schijnt de zon niet meer voor jullie. crapuul van de ergste soort. beschaamd in jullie plaats, alhoewel jullie te stom zijn om te beseffen wat je uitkraamt. |
|
![]() |
![]() |