![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2181 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Kant 1 : fiscus Kant 2: onderzoek Mechelen. Wat wil je zien zwart op wit uit het onderzoek - kant 2 dus? Zaakvoerders? Stromannen? Betrokken bedrijven? Bankrekeningen en titularissen? Werkwijzen? Finaal rapport? Citaat:
Totaal niet relevant - zoals ook aangetoond in het onderzoek. Ik kan het begrijpen dat Kojak en Bartjeuh alle strohalmen aangrijpen om de verantwoordelijkheid van dit debacle weg te sturen van onze fiscus, moest mijn ganse professionele geloofwaardigheid ervan afhangen, ik zou het mogelijk ook doen. Eigen gewin? Och sukkelaar...
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 30 december 2020 om 09:28. |
||
|
|
|
|
|
#2182 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je hebt dan misschien geen certificaat bedrijfsbeheer, maar heel zeker een masterdiploma Antwoordontwijking! Mét grootste onderscheiding! Laatst gewijzigd door Bartjeuh : 30 december 2020 om 09:34. |
|
|
|
|
|
|
#2183 |
|
|
DE wereld van fiscus hé Bartjeuh - misschien / waarschijnlijk / vermoedelijk . enz...
|
|
|
#2184 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Bij aanvang (januari 2010) schoten we hier thuis en een lach. Zie wat de slimsten van de klas weer hebben gepresteerd .... 560.000€ verdiend in 2007 (??!!)... lol, zo zot als een voordeur. In de loop van de jaren komt alle smeerlapperij boven en gaat het met het vertrouwen in de fiscus en ons gerecht de andere kant uit. Nu weten we dat er achter deze hele affaire een corrupt systeem schuilgaat. Druk zetten .... ? Godverdomme zeker en vast!
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 30 december 2020 om 09:49. |
||
|
|
|
|
|
#2185 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Als ik de links bekijk van kojak zou het best kunnen zijn dat je gewoon je eigen stommiteit op 'de fiscus' tracht af te schuiven. Je geeft ook geen antwoord op die balansen en waarom je geen certificaat bedrijfsbeheer zou hebben (dat was toch je excuus om die niet te geven). En vooral, je durft het vonnis in eerste aanleg niet woordelijk te citeren LOS van het commentaar dat je dan NADIEN desgewenst kan toevoegen. Meer moet er niet gezegd worden. Het gaat ondertussen al lang om forumvervuiling. |
|
|
|
|
|
|
#2186 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij richt zijn pijlen op de gevolgen en niet op de oorzaak. Of dit de juiste werkwijze is, daar heb ik persoonlijk sterk mijn twijfels over.
|
|
|
|
#2187 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik vraag mij toch al wel een tijdje af waarom je destijds de moeite deed om deze draad (zij het op een heel warrige manier) te starten, als je geen antwoorden durft/kunt/wilt geven? Was dat een zorgvuldig voorbereide reclamecampagne voor een nochtans véél later te publiceren boek? Was dat het starten van een psychologische therapie om eigen schuld en/of fouten te kunnen en blijven ontkennen? Iets anders? |
|
|
|
|
|
|
#2188 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Anderen kunnen daar mss wel anders over denken. Wij zien ook dat er wolkjes de hemelsblauwe hemel komen verstoren. Nu nog juist proberen te achterhalen van waar die wolkjes nu juist komen. Uit het 'niets' zijn ze zeker niet ontstaan.
|
|
|
|
#2189 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Het probleem is gewoon hoe hij dit forum en zijn lezers manipuleert om hen achter een zaak te spannen die even goed het gevolg kan zijn van zijn eigen stommiteit. Ernstiger is het wel dat iemand als Anciaux zich daaraan koppelt, ik vraag me af of de voorzitter van de sp.a. daar blij mee is. Maar dat terzijde. Ik zou gewoon niet te veel aandacht besteden aan die reclametoer die hij houdt. Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 30 december 2020 om 11:34. |
|
|
|
|
|
|
#2190 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
'Het achterhalen' was nu wel niet écht wat ik bedoelde, dat laat ik over aan anderen die er iets meer verstand van hebben dan ik.
Eerder 'zien van waar die wolkjes nu juist komen'. Diep ben ik nog niet gaan graven in dit wespennest en ben dat trouwens ook niet zinnes. Juist een antwoordje op de openstaande vragen/vaststellingen is momenteel al meer dan voldoende, de rest komt nadien wel boven water. Iemand die recht in zijn schoenen staat zou dat toch niet angstvallig blijven ontwijken of ben ik mis ?
|
|
|
#2191 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2192 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is nog altijd aan de rechter om vast te stellen/te oordelen waar de fouten nu precies gemaakt zijn, niet aan de partijen die moeten verschijnen.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 30 december 2020 om 18:54. |
|
|
|
|
|
|
#2193 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2194 | |
|
|
Citaat:
Voor het gemak een print screen uit een draad van het juridisch forum, opgestart door en ander forumlid op 2 november 2020. Ik zou er in jullie plaats als onwetende buitenstaander toch rekening mee houden dat Bert weet waarover hij praat. Ik veronderstel dat jullie ook nadenken over het feit of een gerechtelijke politie een strafrechtelijk onderzoek al dan niet volschrijft met onwaarheden. Jullie kunnen ook Bert en de gerechtelijke politie ervan verdenken dat ze mijn handlangers zijn.... Er is nergens een bewijs te vinden dat ze dat NIET zijn ... toch ook waar hé?
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 30 december 2020 om 22:04. |
|
|
|
|
|
|
#2195 |
|
|
Er is dan geen andere verklaring mogelijk. Is toch niet moeilijk?
|
|
|
#2196 | |
|
|
Citaat:
Valsheid in geschrifte van ambtenaren. Als je je interesseert wil ik hier zelfs een aparte draad voor opstarten. Maar dan geen kleutergedrag als het kan. Tegelijk behandelen we al één argument dat de rechter heeft aangebracht om de fiscus in eerste aanleg gelijk te geven. Dus mannen, twee vliegen in één klap. Later kunnen we het dan over de gevolgen hebben. Een nogal verkeerd gelopen poging tot herstel gedane fouten via een 'aanpassing' van een PV.
|
|
|
|
#2197 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 30 december 2020 om 22:36. |
||
|
|
|
|
|
#2198 |
|
|
We kunnen het ook hebben over de vele subtiele 'fouten' waarvan de fiscus gebruik maakt om de rechter om de tuin te leiden. Kijk even hieronder:
Vrije vertaling laatste zin: Bij de dienst BTW is de informatie over de activiteit deze vennootschap deze van kwaliteitsnorm adviseur (ISO) en IT-adviseur. Dit stukje tekst komt uit het vonnis, neergeschreven door de rechter. Wat is de realiteit? In de oprichtingsakte van 2001 staat er helemaal niks over kwaliteitsnorm adviseur (ISO) noch over IT- adviseur. (kan je nalezen via een opzoeking via het staatsblad) Deze informatie is dus door de dienst BTW-controle verzonnen. Het is pas nadat het hele beeld van de opgezette corruptie/bedrog/plundering duidelijk was geworden dat we aandacht kregen voor deze subtiele manipulaties met als enige reden, de rechter overtuigen dat de tegenstander een bedrieger is en dan vonnist hij wel in het voordeel van de fiscus. Er is in het dossier tegen ons door de fiscus aan de rechter geen enkel bewijs geleverd. Kan ook niet, zie gerechtelijk onderzoek van Mechelen. Wat we wel lezen in PV 102024/2013 - een verhoor van één van de verdachten: ![]() Heel de aanpak van de fiscus naar de procedure in eerste aanleg zit vol met documenten uit de boekhouding na de overname, documenten die op niks leken te slaan en totaal onzinnige redeneringen met zich meebrachten. Ik wil maar aantonen dat we pas zicht kregen op het hele achterbakse gedoe nadat we zelf inzage hadden gekregen in het strafdossier.
|
|
|
#2199 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En dan nóg zoiets vreemds: die meneer De Hief richt mee die bvba op op 29/01/2001, en op 19/03/2001 (nog geen 3 maanden later!) wordt hij al als ontslagen gemeld, zelfs met terugwerkende kracht op 29/01/2001 (dus op dezelfde dag als de oprichting!!!) Van blitzcarrière gesproken... Laatst gewijzigd door Bartjeuh : 31 december 2020 om 06:24. |
|
|
|
|
|
|
#2200 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor we verder gaan, liever eerst een antwoordje op de vorige posting.
https://forum.politics.be/showpost.p...postcount=2197 Of voel je nattigheid dat je steeds maar deze vragen ontwijkt ? Vergeet niet dat hier nogal veel mensen meelezen hé. Die zullen dat ook wel al gemerkt hebben.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 31 december 2020 om 08:20. |
|
|
|