![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Ergert u zich ook aan al die neger(innen)muziek op de radio ? | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
27 | 43,55% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
35 | 56,45% |
Aantal stemmers: 62. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die negercultuur is onze straf om negers uit te buiten in het verleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Burgemeester
|
![]() neen ik erger me er niet aan...trouwens Eminem,50 cent,Snoop Dogg enz enz...goeie muziek(mijn smaak)moet wel zeggen ik hoor alle muziek graag,maar zoiets valt onder het begrip smaak en dat m'n waarde verschilt van mens tot mens...ik vind wel daarentegen als je een bredere waier aan muziek wilt hebben dat de plaatselijke artiesten maar wat meer moeite moeten doen om te evenaren,ik geef toe dat er wel een paar zijn maar jammer genoeg niet genoeg...en of het nu blank zwart of eender welk is dat maakt niks uit als het goed is is het goed...zo heb ik es een uitspraak gehoord van iemand"we leven in een omgekeerde wereld...de beste rapper is blank en de beste golfer is zwart...
![]()
"Olé Pistolé" Laatst gewijzigd door pistoléke : 24 februari 2005 om 11:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wat is een Mannenjob volgens jouw, en waarom zou je schrikken als een vrouw het zou doen?
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Jezus toch! http://kids.stormfront.org/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Maar om je op weg te helpen wat zwarte muzikanten, zangers en zangeressen ons allemaal hebben gebracht kan ik je deze website gerust aanbevelen. Het is ronduit indrukwekkend! [size=4]Notable African-American Musicians[/size] [size=4][/size] http://www.infoplease.com/spot/bhmpeople6.html Als je de volgende keer nog eens naar een opera luistert, moet je me maar eens vertellen wanneer je Jessya Norman hebt gehoord. ![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
'jou' moet het dus zijn
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn evengoed mannenjobs als dat er vrouwenjobs zijn. Ik denk niet dat er ooit verwacht word dat een vrouw zich komt aanmelden voor de job als lasser, automechanieker, schrijnwerker, metser, slager, elektrieker,... Ik zeg dus niet dat er geen zijn, ik zeg gewoon dat het onverwachts zou zijn. Een mannenjob zijn volgens mij ook gewoon jobs die fysiek zwaar zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Hele dagen hoor je dat negerinnen gekwebbel op de radio. En dan nauurlijk vooral Amerikaanse Yankeenegerinnen, wat had ge anders gedacht van onze zionistische "vrienden".
En dan moesten ze nog persé aan de negerin Sandrine (uit Idool VLAANDEREN) een platencontract geven. Het zal deze zomer nog veel meer van dergelijk gezever zijn op de radio. Laatst gewijzigd door obiwan : 27 februari 2005 om 17:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() nog liever neger gezever dan die mustaffa muziek, ge moet ze eens zien rijden da marokkaans tuig die in de zomer afzakt naar de kust. Iedereeeen moet het horen hoor wat ze te spelen hebben van kattegejank
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En dan zeveren ze nog dat ze niks -helemaal niks!- met WOII en de nazi's te maken hebben.... da's allemaal 60 jaar geleden..... daar doen wij niet meer aan mee... da's voorbij... over and out.... ![]()
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Das tenminste muziek op de ijzerwake en dat onder het portret van de grote Vlaamse leider Staf De Clercq. Schitterend gewoonweg !
Laatst gewijzigd door obiwan : 27 februari 2005 om 19:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() k'heb nog niet het geluk gehad deze knapen te ontmoeten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 27 februari 2005 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |