![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21841 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik mij nog goed herinner, ze stond wel stevig in haar schoenen. Dat het forum niet meer is zoals tien jaar geleden is overduidelijk. Het evolueert zoals de rest van de omgeving: individualistisch. Over beterschap moet er eens worden nagedacht. Het probleem wordt niet opgelost door pure zwart/wit oplossingen aan te bieden waarbij ieder zich in z'n hokje kan verschuilen. Zie forumreglement. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21842 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja en Travis ? Als je enkel quotes post kan ik enkel quoten op een lege reactie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21843 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21844 |
Banneling
|
![]() U weet toch dat zij en haar kliekje systematisch posting doorgaven aan Unia in de hoop dat dit tot processen zou kunnen leiden?
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 9 januari 2021 om 23:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21845 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21846 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nachtklok.
Slaapwel mannen en vrouwen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21847 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() #ZlaapwelRudy~
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21848 |
Minister-President
|
![]() Nu Hoomer die mottige kaderkes van de muur heeft gehaald en op de container heeft gesmeten, heb ik wat posters meegebracht om de boel hier een nieuwe touch te geven.
![]() ![]() ![]() Zo, dat ziet er al een stuk beter uit.
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?” — Jeremy Clarkson Laatst gewijzigd door Travis Bickle : 10 januari 2021 om 00:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21849 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voila meer moet dat niet zijn.
![]() |
#21850 |
Minister-President
|
![]() Kom Hoomer, we drinken er nog ene. Die frietgeur die hier nu hangt is wel beter dan die mottige geurstokjeswalm die hier ging. Ik vind dat we dat goed gedaan hebben. We hebben er hier iets degelijks van gemaakt; en dat was ook nodig.
![]() |
#21851 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gij weet toch dakkik al zeven Tempeliers achter mijn kolknoppeke gekapt heb, als ik nu subiet in het frietvet kots is dat allemaal de schuld van diene die zei dat het water besmet was bij de Rozijnen heu Romeinen. burp!
![]() |
#21852 |
Minister-President
|
![]() In die kast achter u staan een paar van die ouderwetse kookpotten. Pak dat anders en smijt het dan gewoon maar door het raam. Hier in deze buurt, kijken de mensen daar niet meer van op.
![]() |
#21853 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://web.archive.org/web/20100323...forums.zita.be
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21854 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21855 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Goeienamiddag ![]() Lekkere wandeling in mijn kot en op het dak ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21856 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() https://www.youtube.com/watch?v=8WVXk0Gz66E https://www.youtube.com/watch?v=qt52-YsMc_8 ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#21857 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sacrée merde , ik heb hier op FP al meer dan 31000 postings neergevlamd
![]() Of ze nu zinvol waren , da's natuurlijk andere koek op m'n bakkes , maar ach .... ![]() Nog effe HLN lezen , en dan rond 2h30 neem ik tram-zzzz ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#21858 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21859 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#21860 |
Minister-President
|
![]() Aangezien hier geen dienster meer werkt, ben ik zo vrij geweest enkele sollicitatiegesprekken te hebben ingepland.
In de loop van deze voormiddag, kwamen zich drie dames aanbieden: - Maaike Hofmaayer; 26 jaar; alleenstaand; geen kinderen - - Gwendolien Gluten; 31 jaar; getrouwd; geen kinderen - - Zuhal Vertier; 34 jaar; samenwonend; één kind - Maaike heeft zeven jaar ervaring in de horecasector en kan best haar mannetje staan. Ze zal dan ook geen aanstoot nemen aan scheve opmerkingen; ook niet als deze ver naast het aanvaardbare liggen. Als het niet te druk is, drinkt Maaike al graag eens een glaasje mee. Gwendolien was tot voor kort in de lokale politiek, maar na een zoveelste domme uitspraak werd zij door haar partij aan kant gezet. Haar echtgenoot heeft een koffiebar; en daar heeft zij tijdens de weekends wel wat ervaring opgedaan. Ze laat wel weten niet zo goed tegen wat zij omschrijft als 'dronkemanspraat' te kunnen; maar is (gezien de nood aan een inkomen) willens daar op de best mogelijke manier mee om te gaan. In tegenstelling tot Maaike, staat zij niet weigerachtig tegenover andere taken zoals dweilen, toiletten schoonmaken en de noodzakelijke logistieke draaimolen van bevoorrading voor zich nemen. Een intelligent gesprek echter, moet je met haar niet verwachten. Zuhal heeft net zoals Maaike ervaring in de sector. Van haar 19 tot haar 27 heeft zij gewerkt in verschillende nachtclubs en kan dus perfect (net zoals Maaike) omgaan met stamgasten die al te veel hebben gezopen. Ook met het proper houden van het etablissement, heeft zijn geen probleem. 'It is part of the (blow)job' knipoogde ze me toe ... Ik overweeg om Maaike en Zuhal aan te werven. Kan iedereen zich hierin vinden?