![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nl. dat er niets minder politiek correct is dan het zogenaamde politieke correcte waar ze ons nu mee om de oren slaan... Laatst gewijzigd door marie daenen : 10 januari 2021 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar het veroorzaakt ook kosten voor Google en dergelijke, al die zoekopdrachten. Mocht iedereen in de wereld om de seconde een zoekopdracht lanceren, dan zouden hun kosten oplopen he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is zelfs heel jammer dat mensen geen gebruik maken van dingen zoals tor en dergelijke, maar daar kan je pas echt volledig vrij uw ding zeggen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet ik niet, maar de bron in gedachte, zijn er redenen genoeg om dat te denken.
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Parler is nu dood, want veel "snelle" alternatieven voor AWS zijn er niet. Azure ja, maar dat is niet 1-2-3 overgezet.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 10 januari 2021 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die rigide domme taalwetten horen thuis in de 19de en 20ste eeuw waar er in België twee talen werden gesproken. Ondertussen is de tijd en de maatschappij veranderd. En zijn deze wetten verworden tot typische voorbeelden van "idiot laws". Bonte, nooit mijn favoriet geweest wegens zijnde een sos, stijgt plts meerdere tientallen treden in mijn achting.
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Gaat u nu zeggen dat u alleen linksen gezond verstand toedicht ?
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Biecht van een ex-links-stemmer https://doorbraak.be/biecht-van-een-ex-links-stemmer/ Maar voor degenen die hun lul links blijven dragen, is er weinig tot geen hoop meer: Top psychiater: Links denkenden hebben psychologische stoornis https://www.vrijspreker.nl/wp/2011/0...sche-stoornis/ ![]()
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Tja, dan zijn we uitgepraat.
Nochtans dat bepaalde extreem rechtsen over "omvolking" gaan emmeren, zegt genoeg dat de multiculturele maatschappij zelfs de leefwereld van de menselijke dinosauriers is binnen gedrongen. Met mensen die de bolvorm van de aarde ontkennen, kan ik ook niet praten over mijn wereldreis. Want ik zou over rand in het niets gevallen moeten zijn.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 10 januari 2021 om 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
![]() Citaat:
Zolang u geen echte bronnen aanhaalt, kunnen uw bijdragen niet ernsitg genomen worden. Misschien is er hoop voor u https://deburen.eu/magazine/811/niet...ensen-zijn-dom Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/nieuw...chts~be5f0484/
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 10 januari 2021 om 20:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wilt u nu zeggen dat bedrijven eender wat mogen doen? Zoals ongefilterd afvalwater lozen en dergelijke?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trump zette aan tot haat en geweld, wat strafbaar is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() Welke multiculturele samenleving? Er is maar 1 cultuur die problemen geeft, en dat is de Islamitische cultuur. Of het nu de Marokkaanse, de Turkse, de Tunesische of de Arabische cultuur betreft. Het probleem is steeds de grootste gemene deler, de Islam. Waarom maakt Bart Somers geen werk van het importeren van Venezolanen? Daar is er ook een maatschappelijke ramp aan de gang. Maar je bent in België blijkbaar alleen welkom als je een moslim bent, omdat er een burgeroorlog moet komen.
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hoe zet je aan tot geweld? Door te zeggen "we gaan naar het Capitool"? Het plegen van geweld is nog steeds een vrije keuze. Ik heb Trump nooit horen zeggen dat zijn aanhangers iets moeten afbreken. Maar dat is wel wat jij er nu van maakt. De media ook, omdat het hen politiek gezien heel handig uitkomt. Er is een video van Akwasi die roept die hij elke zwarte piet een pak slaag gaat geven. Hier is de aanzet tot geweld heel duidelijk omdat het letterlijk over slaag geven gaat. Maar Akwasi wordt niet veroordeeld, ook niet door sociale media waar hij nog steeds ongestoord zijn boodschappen verkondigt. Blijkbaar is het verkondigen van je mening enkel toegelaten als je bij een "minderheidsgroep" hoort, en vooral als je de mening verkondigt die past in het plaatje van de regering die ons land uitverkoopt.
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Parler is done, geschrapt door Apple, Google en Amazon. RIP Parler. Is "oproepen tot executie" voldoende oproepen tot geweld of vind je dat ook nog vrije meningsuiting ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat jij hier schrijft is iets heel anders. Gaat ook niet over Trump. Dit zijn uitspraken van radicalen. Radicalen die niet de typische Trump stemmer vertegenwoordigen, al zullen de media er alles aan doen om het wel zo te laten uitschijnen. Uiteraard zijn die uitspraken op Parler wel aanzet tot geweldpleging en moeten ze als zodanig bestraft worden. Maar ik weiger te erkennen dat mensen die zo'n oproep doen geïnspireerd werden door Trump. Zonder Trump hadden ze de boel ook afgebroken.
![]() |