![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie eerlijk is komt tot maximaal 5 dingen wat Trump effectief gedaan heeft. Het Trump beleid bestond voornamelijk uit Twitteren. Wij hebben hier in Vlaanderen ook zo'n fenomeen. Stoer op Twitter. Als het op beleid op aan komt helemaal niets niemendal. Ik denk niet dat we moeten vrezen (waarom zouden wij in België dat überhaupt doen) dat Biden de taxwet van Trump zal terug schroeven. Biden heeft de economie nodig. De Obama boost is uitgewerkt en de Trump ramp begint zich af te tekenen. Bedrijven nu zwaarder belasten in de VS zou dom zijn. En nu was Trump dom, Biden schat ik tienduizend keer beter in. Biden zal ook Obama zijn muur meer dan 1000 km niet afbreken. En ook niet de 20 km die Trump voor elkaar kreeg zal Biden niet afbreken. Ik denk ook niet dat we moeten vrezen dat Biden Islamitische Staat terug zal oprichten. Hopelijk wordt wel het kompleet desastreuze milieubeleid van Trump onmiddellijk terug gedraait. En zal Biden ook onmiddellijk terug het klimaatakkoord van Parijs toetreden. Ik ben lang klimaat-verandering-ontkenner geweest. Doch wat wij hier in Vlaanderen de laatste vijf jaar mee maken op weergebied, zou het totaal waanzinig dom maken de klimaatverandering nog te ontkennen. Het verdrag van Parijs moet door de ganse wereld worden opgevolgd. En dat in het belang van onze kleinkinderen en achterkleinkinderen.
![]() |
![]() |
#423 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Penssylvania heeft hij soortgelijke zaken gedaan, dus daar zal hij ook wel zijn peren zien. Allemaal state jurisdiction (election law) dus pardons werken niet. In NYC is de NYAG hem ook aan het vervolgen voor belastingsfraude en dergelijke. Zal wel tot een soort RICO komen ivm Trump Org. Van zodra hij president af is, gaan de floodgates open..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Banneling
|
![]() Daarom spartelt de man nu zo. Hij weet wat hem te wachten staat.
En de kans is zeer, zeer groot dat Merrick Garland Trump en zijn volgelingen zal vervolgen voor insurrection, sedition en doodslag (de doden).....er is video van Trump die zijn volgelingen gewoon oproept om naar het kapitool te trekken. En van Rudy, die letterlijk oproept tot geweld. Een self-pardon zal waarschijnlijk ook niet de toetst van het hooggerechtshof overleven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Banneling
|
![]() En ten laatste: het Trump merk is nu toxisch. De man gaat hopeloos falliet gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Parlementslid
|
![]() Morgen start impeachment procedure => wat inhoudt dat 'm zichzelf niet opnieuw kandidaat zou kunnen stellen voor een nieuwe ambtstermijn
Laatst gewijzigd door ^_^ : 10 januari 2021 om 19:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ook weer: mensen opjutten, zeggen dat hij samen met hen naar het Capitool trekt en er dan stiekem vandoor gaat. Dus: voor de rechtbank ermee (hemzelf, niet zijn advocaten) en hem laten afgaan.
![]() |
![]() |
#428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De discussie is nu of die procedure kan verderlopen na 20 januari.
![]() |
#429 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#431 |
|
![]() Ik denk dat we het ongeveer totaal met elkaar eens zijn.
![]() |
#432 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zichzelf pardonneren komt in mijn ogen overeen met schuld bekennen en het is aan anderen om iemands schulden te vergeven niet aan de persoon zelf.
![]() |
![]() |
#434 | ||
|
![]() Citaat:
Ik heb m'n vragen bij die redenering: ergens moet men principieel zijn, of dat nu betekent dat de betrokkene een martelaar wordt, of zijn aanhang nog fanatieker wordt, doet er eigenlijk niet toe. Er is iets onaanvaardbaars gebeurd, er zijn meerdere rode lijnen overschreden, en dan is het zaak om een signaal te geven dat wie zich daaraan schuldig maakt, niet zomaar wegkomt.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 10 januari 2021 om 22:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 10 januari 2021 om 22:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trump blijft president. Dat weten we binnen enkele weken zeker.
![]() |
#437 | |
|
![]() Ain't gonna happen, desnoods richt hij z'n eigen televisiezender op.
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Banneling
|
![]() lol CUFI
MAGA 4 LIFE |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik spreek me niet uit over het feit of ik dat wil, maar ik heb intel verbonden.
Tijd zal leren of ik fout samenvatte. Uiteraard is vergissen menselijk ![]()