![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar leuk verhaaltje dat wel ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 januari 2021 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn niet veel buiten geweest enkele dagen toen we bij mijn schoonma waren met Kerstmis. Om ze niet te besmetten. Maar dat hielp niet veel, want haar zoon (mijn schoonbroer) die dokter is, die sprong geregeld binnen en buiten zonder testen. Ik ga naar mijn werk, mijn vrouw gaat naar haar werk, de kleine gaat naar school, en natuurlijk gaan wij ook buiten om te winkelen en te wandelen en zo. Maar ja, wij zijn voorzichtig in de zin dat wij inderdaad maskertjes opzetten wanneer wij daartoe gedwongen zijn, en onze handjes met gel wassen en zo als we winkels binnengaan. Op bureau houden we ons helemaal niet aan de officiele regels, maar ik was daar bijvoorbeeld wel mijn handen. Dat is wat ik noem "voorzichtig zijn". Omdat ik aan mijn leeftijd wel zwaar ziek zou kunnen zijn, dus doe ik wat moeite om het te vermijden, zoals mijn handen wassen. Dat is wat ik noem "moeite doen" he. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 januari 2021 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ben jij Donderdag en vrijdag dan gaan werken ? Ik heb zo beetje ruw geteld en je moet die dagen ongeveer iedere 10 minuten een post hebben verstuurd. Niks mis mee en mij niet gelaten maar dat kan je toch evengoed van thuis uit of niet ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 januari 2021 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Ik heb zo het idee dat jij eigenlijk weinig tot geen jongeren kent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard niet. Het zou te normaal zijn om dat toe te laten. Men zou anders inzien hoe idioot zo een verbod was he. Vaccin of geen vaccin. En volgend jaar zal uiteraard niet verschillend zijn van dit jaar. Zoals dit jaar niet verschillend zal zijn van vorig jaar.
Laatst gewijzigd door patrickve : 11 januari 2021 om 06:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL, de cijfers stijgen in Brussel vanwege de verplichte tests bij reizigers in Zaventem. Je kunt daar op de parking een PCR test laten afnemen.
https://www.hln.be/binnenland/in-kaa...egio~aea1699e/ https://www.brusselsairport.be/nl/pa...ussels-airport |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar blijkbaar ken ik de andere helft jongeren als jij. Ruim helft jongeren angstig of gestrest door corona Uit het onderzoek blijkt dat: Millennials meer spanning, angst en stress ervaren door corona dan ouderen. 27 procent van de millennials heeft behoefte aan een gesprek met een psycholoog. https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nede...ongeren-somber https://www.gelderlander.nl/nijmegen....google.com%2F Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 januari 2021 om 10:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eh, ja. En omdat je geen vrienden meer hebt, geen lief, uw studies omzeep zijn, en zo voort he. Maar vooral natuurlijk dat dansen.
Laatst gewijzigd door patrickve : 11 januari 2021 om 11:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() En ze hebben nu alle terugkomende reizigers getest, maar daar kunnen geen vervolg testen aan vasthangen. Met wie heeft u hier in België risico contact gehad? Ja duh, met niemand want ik was op vakantie.
Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 11 januari 2021 om 13:44. |
![]() |
![]() |