Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 januari 2021, 12:51   #481
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Weer een mooie illustratie waarom het totaal zinloos om te discussieren met cultisten en gelovigen.

Alternatieve realiteiten zonder enige middle ground kunnen niet zinvol communiceren.
Ge kunt nu maar hopen dat hij geen president wordt
Oud 11 januari 2021, 13:03   #482
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ge kunt nu maar hopen dat hij geen president wordt
Hoop heeft daar niets mee van doen.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2021, 13:05   #483
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik geloof dat er fraude plaatsnam en de ene kant de andere kant beschuldigt van wat ze zelf schuldig is.
Zie de opkomst voor Trump vergeleken met Biden. Zelfs de Amish gingen stemmen op Trump. Weet je waarom?
Gelovigen zijn knettergek.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2021, 13:06   #484
Tavek
Banneling

Standaard

Indien ze op de 20ste hetzelfde proberen wordt het een bloedbad.
Oud 11 januari 2021, 13:09   #485
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Indien ze op de 20ste hetzelfde proberen wordt het een bloedbad.
Er zullen wel veel ordetroepen aanwezig zijn.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2021, 13:10   #486
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Hoop heeft daar niets mee van doen.
Mij maakt het weinig uit, ik hoop dat nu alleen om het in jullie gezicht terug te slaan Als Biden alsnog president wordt zal ik er niet minder chocomelk door drinken.

https://nyegop.org/2021/01/10/a-lett...-the-chairman/
Doorscrollen naar de 2e brief, de originele.

Geef dit enkele weken en we hebben zekerheid.
Oud 11 januari 2021, 13:10   #487
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Trump gaat worden ontvoerd door aliens. Er gaat een grote UFO verschijnen boven Washington en hij wordt weggebeamd. Vijfhonderd jaar later gaat hij terug verschijnen op aarde. Hij gaat een pizzeria openen en wie zich wil bekeren tot het Trumpisme maakt dat kenbaar door een pizza Hawaii te bestellen.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 11 januari 2021 om 13:12.
Oud 11 januari 2021, 13:11   #488
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Er zullen wel veel ordetroepen aanwezig zijn.
Dat bedoel ik, er zullen veel MAGA'ts lood eten die dag als ze het nog eens doen.
Oud 11 januari 2021, 13:15   #489
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Mij maakt het weinig uit, ik hoop dat nu alleen om het in jullie gezicht terug te slaan Als Biden alsnog president wordt zal ik er niet minder chocomelk door drinken.

In 1975 ging de wereld ook vergaan volgens de getuigen van Jehova. Ze worden er nu ambetant van als je er hen aan herinnert. Wees gerust CUFI, na de inauguratie ga ik deze post in uw gezicht blijven uitwrijven
Oud 11 januari 2021, 13:16   #490
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
In 1975 ging de wereld ook vergaan volgens de getuigen van Jehova. Ze worden er nu ambetant van als je er hen aan herinnert. Wees gerust CUFI, na de inauguratie ga ik deze post in uw gezicht blijven uitwrijven
Kutargument. Ik zoog dat niet uit mijn duim maar las dat en vatte samen.
Er broedt wat.
Oud 11 januari 2021, 13:20   #491
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat bedoel ik, er zullen veel MAGA'ts lood eten die dag als ze het nog eens doen.
Ik denk dat ze gaan afdruipen eerlijk gezegd. Het merendeel gaat toch ook geschrokken zijn. Het zijn vooral keyboard warriors die nu in realiteit zien wat dat nu eigenlijk betekent, zo'n "revolutie". (bvb.: https://twitter.com/hunterw/status/1346919171595137025)

Er zal nog wel een (super)harde kern zijn, die misschien nog gevaarlijker is, maar die gaan botsen op een (veel) betere security.

...maar ik kan mis zijn; zeker niet uit te sluiten dat het nog verder escaleert...
Oud 11 januari 2021, 13:20   #492
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Kutargument. Ik zoog dat niet uit mijn duim maar las dat en vatte samen.
Er broedt wat.
Ik denk dat ze die Chris Zimmerman zelf zullen gaan oppakken wegens opruiing. En ik zeg niet dat jij het uit je duim zoog. Maar dat het idioot is er geloof aan te hechten dat Trump idd president blijft.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 11 januari 2021 om 13:21.
Oud 11 januari 2021, 13:24   #493
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ah, de Praagse Lente
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2021, 13:27   #494
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ah, de Praagse Lente
Neen, alweer, niet te vergelijken.
Oud 11 januari 2021, 13:30   #495
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, alweer, niet te vergelijken.
De Washingtonse Winter dan. Die van Kondriatev

Kijk, je wil het niet zien, maar de westerse "democratie" met haar representatieve clowns heeft haar tijd gehad. Het werkt niet meer als het ooit gewerkt heeft ; maar het idee ervan is duidelijk gek: blanco cheques geven aan half onbekende propagandisten om hen toe te laten U de wet te lezen, ge moet er maar op komen. Men gelooft daar niet meer in en de kleinere en kleinere kliek die zichzelf nog wil wijsmaken dat het iets waard is, brult het harder en harder om zichzelf gerust te stellen.

Die "oprispingen" en die "terroristen" en die "gele hesjes" en die Trumpen en dat "populisme" en dergelijke meer zijn gewoon zodanig veel tekenen aan de wand dat een blinde er niet kan naast kijken. Het clownscircus heeft decennia kunnen laten geloven dat het goeie dingen deed omdat wij een fase van toenemende rijkdom en expansie kenden. Dan is het niet erg dat er clowns rondlopen, we worden er toch allemaal beter op. Veel minder dan zonder die clowns, maar dat zie je dan niet.

Sinds de clowns begonnen zijn, een 30-tal jaren geleden, met hun dwaze fantasietjes om het "volk op te voeden naar betere leefgewoontes" en hen het "multiculturele" en de "arme migrant" en wat weet ik allemaal door het strot te rammen, en hierdoor de toenemende rijkdom en welvaart een duidelijke halt toe te roepen, is men beginnen beseffen dat het niet werkt, zo een bende clowns die anderen de les mag spellen, en hen diets maken dat omgekeerde Darwinisme moet gelden: hoe minder ge bijdraagt, hoe meer ge krijgt, hoe minder respect ge hebt, hoe meer er U vergeven wordt, hoe meer ge werkt, hoe meer ge moet afgeven, en zo voort. Als men U nu komt vertellen dat het is omdat ge blank zijt, en dus tot voor kort tot het meest succesvolle deel van de mensensoort behoort, ge dat als een "schandalig privilege" moet zien, dan denk ik dat de ogen open beginnen te gaan.

Laatst gewijzigd door patrickve : 11 januari 2021 om 13:39.
Oud 11 januari 2021, 13:33   #496
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
De Washingtonse Winter dan. Die van Kondriatev
De context patrick....

Het is niet omdat handelingen op elkaar lijken, dat ze historisch gezien hetzelfde zijn.
Oud 11 januari 2021, 13:45   #497
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is niet omdat handelingen op elkaar lijken, dat ze historisch gezien hetzelfde zijn.
De context is min of meer dezelfde: die van een zichzelf dienend regime waar men niet meer in gelooft dat zij het goed met U voorhebben, en toenemende problemen in een maatschappij terwijl men ziet dat de aristocratie zichzelf bedient en hypocriet moraliserend uit de hoek komt met "principes" die duidelijk omgekeerd zijn aan de normale gang van zaken.

De grote spanning tussen de aangehangen "principes" van de machtshebbers, en de normale wensen van de basis.

Je vindt dat altijd terug, van de Franse revolutie, de jaren 30 van de 20ste eeuw, en ja, ook de Praagse lente en dergelijke. Een maatschappij met problemen, waarvan de principes van de overheid waarop zij zich baseert, niet overeenkomen met de ideeen van (een deel van) het volk dat problemen heeft.
Oud 11 januari 2021, 13:49   #498
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De context is min of meer dezelfde: die van een zichzelf dienend regime waar men niet meer in gelooft dat zij het goed met U voorhebben, en toenemende problemen in een maatschappij terwijl men ziet dat de aristocratie zichzelf bedient en hypocriet moraliserend uit de hoek komt met "principes" die duidelijk omgekeerd zijn aan de normale gang van zaken.

De grote spanning tussen de aangehangen "principes" van de machtshebbers, en de normale wensen van de basis.

Je vindt dat altijd terug, van de Franse revolutie, de jaren 30 van de 20ste eeuw, en ja, ook de Praagse lente en dergelijke. Een maatschappij met problemen, waarvan de principes van de overheid waarop zij zich baseert, niet overeenkomen met de ideeen van (een deel van) het volk dat problemen heeft.
op welke gegevens of rapporten baseer jij je dat "men" niet meer gelooft in het huidig regime, de democratie dus?

Of tel jij gewoon de kiezers van Trump op en zeg je: "die geloven niet meer in de democratie"? heel wetenschappelijk lijkt me dat niet.
Oud 11 januari 2021, 13:50   #499
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

die Zimmerman is krankzinnig...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2021, 13:56   #500
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sinds de clowns begonnen zijn, een 30-tal jaren geleden, met hun dwaze fantasietjes om het "volk op te voeden naar betere leefgewoontes" en hen het "multiculturele" en de "arme migrant" en wat weet ik allemaal door het strot te rammen, en hierdoor de toenemende rijkdom en welvaart een duidelijke halt toe te roepen, is men beginnen beseffen dat het niet werkt, zo een bende clowns die anderen de les mag spellen, en hen diets maken dat omgekeerde Darwinisme moet gelden: hoe minder ge bijdraagt, hoe meer ge krijgt, hoe minder respect ge hebt, hoe meer er U vergeven wordt, hoe meer ge werkt, hoe meer ge moet afgeven, en zo voort. Als men U nu komt vertellen dat het is omdat ge blank zijt, en dus tot voor kort tot het meest succesvolle deel van de mensensoort behoort, ge dat als een "schandalig privilege" moet zien, dan denk ik dat de ogen open beginnen te gaan.
Wat voor een wazig post-modernistisch gewauwel is dit nu weer?!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be