![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: hoe heb je ze ( = die tetten ) het liefst ? | |||
muggebeetjes |
![]() ![]() ![]() |
8 | 2,04% |
mandarijntjes |
![]() ![]() ![]() |
18 | 4,58% |
peertjes |
![]() ![]() ![]() |
47 | 11,96% |
appeltjes |
![]() ![]() ![]() |
104 | 26,46% |
mangootjes |
![]() ![]() ![]() |
80 | 20,36% |
meloentjes |
![]() ![]() ![]() |
109 | 27,74% |
nog anders (omschrijf) |
![]() ![]() ![]() |
27 | 6,87% |
Aantal stemmers: 393. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter, naar mijn bescheiden mening wil geen man of vrouw schaamhaar tussen de tanden. Schaamhaar heeft enkel nog iets fetisj. De brazilian wax is ondertussen ook voltooid verleden tijd geworden. Het vraagt te veel tijd om toch maar dat streepje haar te laten zien. En waarom uiteindelijk. Alles weg, iedereen content. Idem dito voor mannen. Die bossen schaamhaar doen mij denken aan films uit de jaren 70. Emmanuelle en zo. Laatst gewijzigd door Rudy : 11 januari 2021 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9422 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vrouwen met evenveel schaamhaar en okselhaar met duizenden viewers op chaturbate. Zo vies zou het niet zijn he? Iedereen hetzelfde is saai. Zonder je te willen beledigen vind ik het vooral preuts en bekrompen te denken dat iedereen zich aan strikte regels dient te houden en pragmatische argumenten te hanteren. Laatst gewijzigd door Weyland : 11 januari 2021 om 20:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Prentjes bekijken die je bevallen is ook maar kijken he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9424 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zelf eigenlijk niet verwacht dat ik deze discussie terug ging zien in 2021, gezien ik dacht dat harigheid terug meer aanvaard aan het worden is bij vrouwen. Zelf vind ik kaal ook mooi en ik begrijp je argument hoor. Laatst gewijzigd door Weyland : 11 januari 2021 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat dat dogmatisch denken maar vallen. Het is een trend, en eentje van lange duur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit, kort en bondig geresumeerd. Mannen ook niet, ook al blijkt haar tussen de benen toch iets meer mannelijk te zijn. Okselhaar is uit den boze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9427 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En mannelijk is het niet, anders groeide het niet bij iedere vrouw. Neeneeneen. Ik vind je behoorlijk bekrompen en intolerant. Jij hebt niks te bepalen over een random vrouw. Laatst gewijzigd door Weyland : 11 januari 2021 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9428 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9430 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je bent het gewoon niet gewend. Maar goed, als je liever hebt dat ik Nadine Janssens werk deel hier, is ook goed. Typische Vlaamse preutsheid trouwens, kleine cultuur, kleine geesten. Dit lijkt wel een puberwebsite van seksueel onderontwikkelde tieners.
Ik kan het niet anders noemen. Het erge is dat je denkt dat je absoluut gelijk hebt, maar dat heb je niet. Ik ben doodnormaal. Bang dat iedere vrouw een bos zal laten staan morgen ofzo? Ik geloof dat er iets als persoonlijke vrijheid bestaat. Laatst gewijzigd door Weyland : 11 januari 2021 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9431 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Mexico liep er in 't hotel aan het zwembad ooit een Amerikaanse van wie haar bos haar vanonder haar slip kwam piepen, dat was toch maar een raar zicht.
![]()
![]() |
#9432 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gewoon niet de reactie verwacht, omdat men elders opener van geest is. Ook al deelt ment de voorkeur niet per se. Mij dunkt dat Nederlanders en Vlamingen gewoon preutser zijn ondanks geloof in het tegendeel. Jammer. Het is bekrompen en minder tolerant.
Laatst gewijzigd door Weyland : 11 januari 2021 om 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9433 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft Hem toch maar goed gedaan... Heilige bim bam !
Dat is om zondig van te worden.
![]() |
#9434 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9435 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schaam/okselhaar. Wil je het, gewoon genieten als de partner het heeft. Indien niet, vermeld het gewoon. De relatie zorgt er wel voor dat het blijft of verdwijnt, schaamhaar of relatie.
![]() |
#9436 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zekerheid voor alles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9438 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We zijn toch allen ervaren volwassen mannen met een zelfzekerheid en voorkeur? Ik vind harig, getrimd en geschoren mooi. En ik knap evenmin af op okselhaar. Het is zoals het is. Laatst gewijzigd door Weyland : 11 januari 2021 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9439 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9440 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Haha. Je kent je sites wel. Nah, een niet harig gerelateerd BSDM forum.
Wat interessant is. Mijn ervaring met Hollanders is hierin vaak negatief. Die hebben een luide mening die ze graag aggressief doorpushen en niet zelden in groep op één persoon. Helemaal geen vrijgevochten cultuur als ze zichzelf vinden daarom. Laatst gewijzigd door Weyland : 11 januari 2021 om 22:15. |
![]() |
![]() |