![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Lijkt mij daar een nogal onverdraagzaam boeltje
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 12 januari 2021 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Minister-President
|
![]() Bij elke partij zitten mensen met lange vingers. Moest het VB ooit aan de macht komen loopt het daar vroeg of laat ook mis hoor.
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het ook. Spreek uit ervaring.
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 12 januari 2021 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trump cool aid gedronken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat klopt, maar in tegenstelling tot Kucam heb ik niks misdaan, behalve een charter gemaakt dat opriep tot Vlaams-nationale eenheid. Of is dat ook al een misdaad mischien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En om uw redenering te volgen: als het over een Groen gaat is er 90/100 kans dat de rechter(s) anti-Groen zijn. De NVA heeft met haar 20/100 rechters veel meer rechters dan de andere partijen. Dat is wraakroepend. Hoe doe ik het in het bedenken van complottheorien? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we nu de feiten Francken/Kucam eens bekijken - beide waren lid van de NVA - Kucam maakt lijsten van personen die een visum kunnen krijgen - het is nu bewezen dat hij dat deed tegen betaling als mensensmokkelaar - deze lijsten werden door zijn ‘vriend’ en partijgenoot Francken goedgekeurd - de goedkeuring gebeurde volledig onder persoonlijke verantwoordelijkheid (discretionaire bevoegdheid) - er werden geen onderzoeken uitgevoerd naar de personen - de administratie stond buitenspel - het blijkt ook dat een kwart van degenen die een visum verkregen gewoon verdwenen En dit zou een faits divers zijn? Het is gewoon een schande dat Francken nog in de politiek mag zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() Blijkbaar wel. Want anti-vlaemsch-nationale-eenheid "rechters" hebben dat toch beslist.
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Theo Francken: ‘Zware straf Melikan Kucam gepast’
Als ik van Francken was zou ik toch maar een beetje opletten want straks vlieg je zelf nog mee de gevangenis in. Op dezelfde pagina valt ook te linken naar: Hoe de ‘sluipweg’ van Francken de deur opende voor misbruik. Draai of keer het hoe u wil het is- en blijft een vuil zaakje.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() Jambon en Francken, dat zijn twee kastaars waar "louche zaken" altijd dicht in de buurt zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een arabische christelijke Calimero : 'het is niet eerlijk, ik weet van niks, ik ben onschuldig'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Manmanman, je zou bijna hopen dat je je eens in het echt mocht verschijnen, zodat je uit eerste hand leert wat voor farce uw Belgische justitie is.
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() Aspirant leden moeten bij de NVA een Calimero verklaring ondertekenen. Op eer en geweten zweren ze dat het altijd een ander is geweest, behalve als het goed is, dan claimen ze alle verantwoordelijkheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zegt daar zoiets : indertijd was het kabinet Vanderbiest een maffiahol. Nu is dat verschoven naar het kabinet Francken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de rechter drie paginas met "gelet op, overwegende, etc..." schrijft, en dan "het hof acht bewezen", dan is er meer als voldoende motivering hoor. |
|
![]() |
![]() |