![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, uiteraard gaat corruptie door mafieuze kabinetsleden enkel en alleen om verrijking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een veroordeling was zeker gepast, maar de strafmaat van 8 jaar is toch wel overdreven. Er zijn heel wat zware geweldfeiten die een stuk minder zwaar gestraft worden, vooral dan nog bij 1 bevolkingsgroep met een welbepaalde religie...
Naar het hof van beroep met deze zaak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel beerputten zitten zo verborgen in la Belgique denk je??? Ik heb al gesteld dat om te weten of een jarenlange werkende, ogenschijnende cleane dienst in la Belgique ook werkelijk clean is zet er een NVa'er op en alle louche zaakjes uit het verleden komen ineens bovendrijven... Natuurlijk allemaal ineens alleen maar de fout van de NVa... Niets om fier op te zijn om aan al die vuile spelletjes ?* la Belgique te willen meespelen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
|
![]() Citaat:
8 jaar cel voor deze feiten is wel wat overdreven, tenzij de rechter er mee rekening houdt dat ze maar 1/3 moeten uitzitten natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een gebruikelijke procedure pro forma. In feite durft niemand tegen het oordeel van de voorzitter ingaan. Ook bij andere partijen is dit vermoedelijk het geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij is dat toch één van de grofste politieke schandalen van de jongste 10 jaar. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 12 januari 2021 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
|
![]() Ik vrees dat u slaapt.
Kucam is deze middag veroordeelt. Dat is zo ongeveer NU ! Ook mijn lijstje is een pak recenter dan de historische verhalen over sossen. Marc Stockbroekx Erik Van Der Vloet Ronny Crab Louis Convents Kris Van Dijck Andre Gantman Géza Mezösy Melikan Kucam Pol Van Driessche. En zouden we ook volgende namen mogen betrekken in het debat Chris Thierens, Guy Van Sande, Walter Capiau U kunt hopen dat wij slapen. Maar neen hoor. Wij zijn wakker en hebben de zware veroordeling van de N-VA'er Kucam zeer duidelijk en heel bewust gehoord.
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
|
![]() Citaat:
Anders bent u niet alleen kandidaat voorzitter. En wordt je niet verkozen met een Noord Koreaans meerderheid.
![]() |
![]() |
#212 |
|
![]() Moest ik een zoon hebben die er zo vadsig uitzag als die van Kucam, die stuurde ik direct naar Kamp Waes.
![]() |
#213 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De pers heeft daarentegen zeer duidelijk gesteld dat niemand van het toenmalige kabinet Francken veroordeeld is. En als sommige corruptie of fraude in het kabinet vermoeden, dan moeten ze, zoals het een goede Belg beaamt, klacht indienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn er nog niet vanaf. Maar of 8 jaar overdreven is, weet ik zo nog niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nogmaals, er is geen enkele kabinetsmedewerker veroordeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De straffen zijn inderdaad uitzonderlijk zwaar.
Terwijl Kucam toch enkel maar probeerde van te helpen, ik denk niet dat hij kwaad opzet van zin was.
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of men in het kabinet op de hoogte was van de mensensmokkel zullen we nooit weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel gewoon vast dat men Francken hier in serieus in de watten gelegd heeft. Dus de NVA heeft op zijn minst niet te klagen in deze zaak. Ik vraag me ook af hoe Kucam gaat reageren op de veroordeling + ezelsstamp van Francken. |
|
![]() |
![]() |