![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Als je het resultaat van die vaccinatie tegen maart kunt zien, zou dat al behoorlijk snel zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs al is er geen enkel corona geval meer in gans Europa, dan nog kan men deze waanzin aanhouden. "om te voorkomen dat...." Zolang de bevolking niet in opstand komt en de verantwoordelijken afzet of ophangt zal het fascisme hier blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() al een kleine week zijn de besmettingscijfers terug aan eht stijgen.
van mij mag je dezelfde argumenten bovenhalen als in september, de kiem voor een nieuwe explosie in maart wordt nu gelegd. ik weet dat ziekenhuisopnames ons dalen maar dat is perfect normaal, een logisch gevolg vd daling die we aan het begin vd kerstvakantie zien |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb nu al 2 keer de grafieken gepost. Als jij een stijging ziet is dat je u gemakkelijk alles laat wijs maken. Gelovige Thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geloof niet alles blindelings omdat een "expert" het u zegt, zoek zelf de cijfers eens op. Dan zul je zelf kunnen vaststellen dat er helemaal niets stijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Minister-President
|
![]() Hier nog eens de grafieken van de laatste 3 maanden. Waar zie jij nog een stijging? En waar zie je een extra daling omdat het verlof is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Minister-President
|
![]() Het zelfde geroep als toen de scholen terug open gingen na de herfstvakantie. Hebben we een stijging toen gezien.
Het zelfde geroep als toen de winkels terug open gingen. Hebben we toen een stijging gezien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik ben geen statisticus
volgens bv de tijd stijgt het aantal besmettingen al een dag of 5. Ik las ook iets van 70% stijging in Brussel. Voor mij perfect logisch van mij moogt ge alles kapotrelativeren, ik zie een déj?*-vu uit augustus. Hoe zou het ondertussen met pakweg Annemans zijn? in augustus was er neits aan de hand en 2 maand later waren er 25 000 besmettingen op 1 dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze posten fake news, ze worden erop gewezen dat het fake news is, ze krijgen de harde data onder hun neus geschoven, maar ze blijven volhouden dat hun fake news wel waar moet zijn omdat 1 of andere bron die zij als gezag aanvaarden het gezegd heeft. Dan gaat het dus niet meer om iemand die fout geïnformeerd is, dan gaat het om iemand die er bewust voor kiest om fout geïnformeerd te blijven. Moet je dan nog tijd en moeite steken in een discussie? Is het zinvol om feiten en argument te geven aan iemand die die niet eens wil bekijken en liever wil volhouden dat de zon rond de aarde draait? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik daag u uit om hier met bewijzen van dat te komen. Ik heb al met de officiële cijfers van Sciensano laten zien dat het niet zo is. Als je zo groot wilt praten, kom dan met cijfers ofwel kan je beter zwijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat het een hopeloos geval is, sommige mensen willen gewoon hapbare simpele boodschappen krijgen en daar verder niet al te veel over nadenken. Wel vreemd dat dit soort figuren ook op dit forum zit.
Laatst gewijzigd door alpina : 13 januari 2021 om 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het 'enige' getal dat belangrijk is, is het aantal besmettingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister-President
|
![]() Dat heb ik hier nu al 2 keer gedaan, maar voor u de derde keer. Hieronder de besmettingen per dag van de laatste 3 weken. Je gaat er geen stijging van 3 dagen achtereen vinden.
Je kan de cijfers ook raadplegen op sciensano. Dat zijn dezelfde cijfers die de virologen gebruiken. Dat zijn officiële cijfers, niet van een of andere wappie site. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() Het is inderdaad opvallend hoeveel zulke mensen er hier rondlopen. Ook boduo lijkt zich hier nu zo te outen.
|
![]() |
![]() |