![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#361 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
U zegt u nu "rechters"?
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 16 januari 2021 om 03:26. |
|
|
|
|
|
|
#362 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#363 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
https://www.standaard.be/cnt/dmf20210115_97986820 Wat een fenomenale start van het jaar !
|
|
|
|
#364 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#365 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Verder blijkt uit dat artikel dat Francken: liegt en onbekwaam is. Dat lijkt mij voor elk politicus het van de politieke carrière. |
||
|
|
|
|
|
#366 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ze mogen de lieve heer op hun kniekes danken dat Marrakesh op hetzelfde moment gebeurde als het visumdebacle. De xenofobe achterban vindt dat geweldig natuurlijk. Alles voor de schijn. De werkelijkheid is dat ze als laffe honden met de staart tussen de benen de klote op gegaan zijn.
|
|
|
|
#367 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#368 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik verwacht niet minder dan dat Theo zijn ontslag als Parlementslid indient,in afwachting van juridische vervolging. Ja,ik ben N-VA sympathisant,en ja,er zijn grenzen.... |
|
|
|
|
|
|
#369 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#370 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Op deze manier kan feitelijk de hele partij op de schop. Wie nog overblijft kan zijn heil zoeken bij de liberalen. Open VLD kan op deze manier een grote volkspartij worden. Iedereen content op het forum. Het feesten kan beginnen, zeker een maand lang! Laatst gewijzigd door robert t : 16 januari 2021 om 10:24. |
|
|
|
|
|
|
#371 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou me in deze draad beperken tot het Federale niveau waar reeds ,spijtig genoeg een N-VA medewerker,zoals vernoemd in de titel,veroordeeld is geraakt (voor strafbare feiten OK?)en nu zo langzamerhand mag blijken dat zijn "chef" ook niet vrij gaat (niet in corruptie,maar in een zekere "zuinigheid met de waarheid")..Helaas zou dat evenzeer een strafbaar feit kunnen gaan worden.Helaas ook uitgerekend in een delikaat departement waar de Partij zich eens sterk wou in profileren. En burger Kelt verwacht beter,veel beter,van diegenen die hem besturen of dat ambieren nog eens te doen... Laatst gewijzigd door kelt : 16 januari 2021 om 10:24. |
|
|
|
|
|
|
#372 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#373 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zou kornuit Francken dan toch niet zo onschuldig zijn als hij wil laten uitschijnen ?
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20210116_...tm_source=hbvl |
|
|
|
|
|
#374 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#375 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bent ge zeker dat de reporter van het krantenartikel niet liegt en onbekwaam is ? Misschien dringend van krant veranderen. Maar alle kranten hier zijn nogal grote verdedigers van hun eigen grote gelijk. Misschien is vrtnieuws nog de meest betrouwbare bron (of beter gezegd, de minst onbetrouwbare).
|
|
|
|
|
|
#376 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#377 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#378 |
|
|
goed voor de patatten op te schillen
|
|
|
#379 |
|
Banneling
|
Ik blijf bij mijn eerdere stelling : als hij in verband kan gebracht worden met die mensenhandel dat moet Francken veroordeeld worden.
Voorlopig zie ik nalatigheid en een flik die vertrouwelijke gegevens gelekt heeft. Dom van Francken om daar op te reageren. |
|
|
|
|
|
#380 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|