![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar zelfs al zou het in juli ontstaan zijn, wat is uw punt ? Het is ergens logisch dat immuunontwijkende varianten pas echt hun kans krijgen als men in de buurt zit van groepsimmuniteit, nee ? Laatst gewijzigd door patrickve : 22 januari 2021 om 17:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ondertussen zijn velen van ons ongezonder en vetter doordat die klootzakken van politici ons het sporten beletten om de grenzen te kunnen openhouden en tachtigjarigen te redden. We staan er goed voor.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 22 januari 2021 om 18:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn idee achter het "laat maar waaien" concept is vrij eenvoudig, onder de hypothese dat corona niet "speciaal" is en we doorheen de geschiedenis dus wel al zulke soorten ziektekiemen hebben ontmoet. Men had dan in elk geval geen keuze dan "laat maar waaien". Het feit dat de mensheid niet uitgeroeid is door zulke ziektekiemen, wil zeggen dat deze dat ook niet zal doen, en dat er na een "laat maar waaien" periode een natuurlijk evenwicht komt tussen ziektekiem en bevolking. Mocht het zo zijn dat "groepsimmuniteit op natuurlijke wijze = RIP", dan zou dat willen zeggen dat mochten wij zo een ziektekiem 200 jaar geleden tegengekomen zijn, wij daaraan oftewel bezweken zouden zijn, oftewel die honderden jaren meegedragen, en constant ziek geweest. Immers, als het zo zou zijn dat men, telkens men groepsimmuniteit op natuurlijke wijze bereikte (en dat is dus *onvermijdelijk*), dat bijna direct een immuunontwijkende variant zou laten ontstaan die direct terug de bevolking ziek maakt, en zo zichzelf herhaalt, dan is men voortdurend ziek, en stopt dat niet. Als daar telkens een klein percentage doden bij valt, dan is men uitgeroeid na 10 of 20 jaar of zo, he, 10 of 20 jaar continu "epidemische explosies" die elkaar opvolgen. Ja, het kan zijn dat corona zo een uitzonderlijke ziekte is en we hebben dan enorm geluk van gedurende de duizenden jaren dat wij in gemeenschap leven dat niet te zijn tegengekomen. Misschien is dat inderdaad wat de indianen overkomen is toen wij hen onze griep en verkoudheden hebben doorgespeeld en heeft de rest van de wereld het geluk gehad om nog nooit in de geschiedenis zo een ziektekiem zijn tegengekomen. Maar dat is ongeveer de enige situatie waar "laten waaien" totaal nefast uitdraait, en dan hebben we enorm geluk dat dit ons nog niet in de vorige duizenden jaren is overkomen. Dit zou dan wel een heel uitzonderlijke ziekte kiem zijn. En ja, in zo een situatie, en enkel in zo een situatie, heeft een vaccinale groepsimmuniteit een voordeel over een natuurlijke: bij een vaccinale groepsimmuniteit is de circulatie van het virus lager, en is het aantal mutatie pogingen die getest kunnen worden tegen die immuniteit kleiner, waardoor het langer duurt eer de immuunontwijkende mutatie(s) gevonden worden. Alleen, let wel op, dat hangt dan af hoe men vaccineert he ! Dan zou men eigenlijk eerst met lockdowns en zo het aantal cases sterk omlaag moeten halen, dan iedereen tegelijkertijd vaccineren, en dan loslaten. Als men langzaam aan vaccineert terwijl het virus circuleert, dan plaatst men het virus in exact dezelfde Darwinistische condities als in een natuurlijke groepsimmuniteit. Ik heb moeite te denken dat wij een uitzonderlijke ziektekiem hebben die, hadden we die 70 jaar geleden ontmoet, de mensheid had uitgeroeid. Ik zou denken dat dit een ziektekiem is zoals wij er al vele tegengekomen zijn en waar "laten waaien" ALTIJD de oplossing bracht. Maar goed, het is mogelijk dat dit een soort van "nemesis" ziektekiem is die zodanig snel aan immuunontsnapping kan doen dat wij daar op natuurlijke wijze aan ten onder zouden gaan. In dat geval, en enkel in dat geval is "natuurlijke groepsimmuniteit = RIP". Maar dan denk ik dat men vaccinaal OOK heel veel problemen gaat hebben, omdat men waarschijnlijk vaccinaal OOK altijd "een slag te laat" zal komen. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 januari 2021 om 05:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik geloof er niet echt in omdat ik denk dat we vooral een vermenging zien - naast paniek en meeloperij en 'niet meer terug menen te kunnen' - van de belangen van de farmaceutische industrie en van degenen voor wie de mogelijkheid van een Great Reset een geschenk uit de hemel is. Maar alles verdient het overwogen te worden. Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 23 januari 2021 om 05:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat geen kat de immunitaire eigenschappen van dit virus kon voorspellen, en zeker niet zijn immunitaire ontwijkingen. Ik zou zeggen, wie dat had kunnen voorzien, zit 40 jaar verder in de geneeskunde en biologie dan de "rest van de wereld". En dan weet je ook perfect hoe vaccins te maken die "voorlopen" op het virus. Ik denk dus niet dat iemand dat gepland heeft, gewoon omdat niemand die capaciteit heeft, om op voorhand te simuleren hoe het menselijke immuunsysteem gaat reageren op een virus, en nadien, hoe het virus gaat reageren op die immunitaire toestand. Wat nog straffer zou zijn, is om een virus te *ontwerpen* dat precies doet zoals je wenst op dat vlak. Nee, wie dat zou kunnen loopt decennia vooruit op de actuele stand van de kennis denk ik, maar vooral, wie die kennis heeft, weet ook perfect hoe dit virus de baas te kunnen want die kan de immunitaire ontwijkingen voorspellen en dus reeds vaccins maken "op voorhand". Hoe je dat zou kunnen doen zonder het op mensen te proberen met een echt immuunsysteem, mag joost weten. (ja, Fred gaat zeggen "ik had het nog gezegd" ![]() Citaat:
Ik moet zeggen dat ik heel bang ben. Ik had gehoopt dat het vaccin vooral een vaccin tegen de waanzin zou zijn, maar deze varianten gooien roet in het eten. De waanzin is nu zoet voor vele jaren, in een ongehoorde crecendo beweging als de totale paniek zal losbarsten mocht blijken dat de vaccins gewoon nutteloos zijn tegen covid-20 of erger, de zaken erger maken (mijn vrees dus). Ik weet niet wat de algemene gekte allemaal in staat is, maar er zullen geen grenzen aan zitten. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 januari 2021 om 06:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"For one thing, the Wuhan Institute of Virology, not far from the animal markets in downtown Wuhan, houses the world's largest collection of coronaviruses from wild bats, including at least one virus that bears a resemblance to SARS-CoV-2. What's more, Wuhan Institute of Virology scientists have for the past five years been engaged in so-called "gain of function" (GOF) research, which is designed to enhance certain properties of viruses for the purpose of anticipating future pandemics. Gain-of-function techniques have been used to turn viruses into human pathogens capable of causing a global pandemic." "Some of this research involves taking deadly viruses and enhancing their ability to spread quickly through a population—research that took place over the objections of hundreds of scientists, who have warned for years of the program's potential to cause a pandemic." Ik laat dan nog speculaties over eventuele overlappende belangen van China en delen van de globalistische oligarchie even ter zijde. https://www.newsweek.com/controversi...ndemic-1500503 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit jaar wel een goed excuus waarom ge da voorneme ni kunt volhouden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de vraag is waarom zelfs zo een virus "speciaal" zou zijn, en nu eens niet zou werken zoals een ander virus uit de geschiedenis. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 januari 2021 om 07:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel,in Tommelein-city hebben ze het vlaggen:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210123_94392199 In Oostende is blijkbaar die Zuid-Afrikaanse variant op behoorlijke schaal verspreid geraakt ziet het er naar uit... Begin maar al te panikeren.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eens het binnen zit, vergeet het maar om dat tegen te houden. Een gevoel van deja vu he. We gaan de vaccins direct testen zie ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 23 januari 2021 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die sporten en blijven sporten hebben daar niemand voor nodig. Sporten doe je voor je eigen conditie...en niet om te lullen met je vrienden. Ik ga al mijn hele leven alleen joggen en de meeste fervente lopers die ik tegen kom zijn ook alleen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de zomer zullen we het weten wat die vaccins doen tegen al die variaties die blijkbaar bestaan (ik neem nu ondertussen wel aan dat er zelfs variaties in omloop zijn die nog niet eens benoemd zijn...) Tegen dan kan beslist worden of gans die vaccinatiecampagne wel zin heeft..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vaccin maken voor een virus waar men niks van afweet is redelijk ridicuul als je het mij vraagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |