Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 januari 2021, 21:14   #61
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210123_94346072

En zo net een 3de keer, telkens in dezelfde synagoge.

Wetten zijn er voor iedereen en dan ik best begrijpen dat Bartje (nu ook niet mijne beste vriend) het wat op zijn heupen begint te krijgen.

En dan waren er ook nog die trouwfeesten van niet zo lang geleden....
Ja inderdaad, wie denken die wel dat ze zijn. Ze zijn geen haar beter dan comazuipende jongeren.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2021, 00:26   #62
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Joden steken geen politiekantoren in brand en stampen geen agenten tot moes.

Dus dan is de keuze gauw gemaakt zeker?
Dus als ik u goed begrijp vind je het OK dat ze de Joden laten samenklitten in hun omgeving en elkaar zoveel mogelijk besmetten??????
Aan wat zou dat me nu doen denken????????
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2021, 00:44   #63
Tommeke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Berichten: 627
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ook de uwe stopt waar die van een ander begint.
Dat die angsthazen zichzelf opsluiten en de rest met rust laten met hun coronafobie. Laatste wat ik erover te zeggen had.
Dit coronafascisme verdeelt al meer dan een samenleving lief is.
Het probeem is één dan je anderen in gevaar brengt en twee dat het niet mag volgens de wet. Ben je het niet eens met de wet, dan stem je op een andere partij of verhuis je naar een land met een andere wet.

Ik mag ook niet met een Kalashnikov op straat rondzwaaien, daar stopt mijn vrijheid bijvoorbeeld ook.
Tommeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2021, 01:03   #64
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

De Wever is Nabucadonnosor III
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2021, 01:14   #65
XenApp
Parlementslid
 
XenApp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 april 2016
Berichten: 1.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210123_94346072

En zo net een 3de keer, telkens in dezelfde synagoge.

Wetten zijn er voor iedereen en dan ik best begrijpen dat Bartje (nu ook niet mijne beste vriend) het wat op zijn heupen begint te krijgen.

En dan waren er ook nog die trouwfeesten van niet zo lang geleden....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee
Ja inderdaad, wie denken die wel dat ze zijn. Ze zijn geen haar beter dan comazuipende jongeren.

Is het niet dat erediensten zijn beperkt tot 15 personen maar dat bezoek aan een geloofshuis niet beperkt is aan 15 maar enkel tov de m².

In dat geval gaat BDW zijn korps grof in de fout. Aan de politie om te bewijzen dat het dan om een dienst gaat en niet het regulier bezoek aan aan geloofshuis.
XenApp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2021, 02:25   #66
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XenApp Bekijk bericht
Is het niet dat erediensten zijn beperkt tot 15 personen maar dat bezoek aan een geloofshuis niet beperkt is aan 15 maar enkel tov de m².

In dat geval gaat BDW zijn korps grof in de fout. Aan de politie om te bewijzen dat het dan om een dienst gaat en niet het regulier bezoek aan aan geloofshuis.
Als het drie keer dezelfde locatie betreft....

Nou , vindt u dat in dit geval ook normaal....

Eén keer kan ,twee keer zou ook kunnen ,maar drie keer ,vindt u dit ook nét een keer te veel....

Of zijn de zonen van Abraham bij de hoogst goddelijke interventie vrijgesteld om de belgische wetgeving en de
bijbehorende verplichtingen aan hun laars te lappen....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2021, 02:59   #67
XenApp
Parlementslid
 
XenApp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 april 2016
Berichten: 1.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Als het drie keer dezelfde locatie betreft....

Nou , vindt u dat in dit geval ook normaal....

Eén keer kan ,twee keer zou ook kunnen ,maar drie keer ,vindt u dit ook nét een keer te veel....

Of zijn de zonen van Abraham bij de hoogst goddelijke interventie vrijgesteld om de belgische wetgeving en de
bijbehorende verplichtingen aan hun laars te lappen....
Mij maakt het eigenlijk niet uit. Beetje populisme eigenlijk. Maar de wet is de wet, hoe onzinnig ook. Daar spelen ze natuurlijk op. Ze gaan dat aanvechten en geef ze dan maar eens ongelijk.
XenApp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2021, 06:10   #68
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210123_94346072

En zo net een 3de keer, telkens in dezelfde synagoge.

Wetten zijn er voor iedereen en dan ik best begrijpen dat Bartje (nu ook niet mijne beste vriend) het wat op zijn heupen begint te krijgen.

En dan waren er ook nog die trouwfeesten van niet zo lang geleden....
Ze hebben groot gelijk. De laatste keer dat ze naar de wetten van fascisten luisterden, mochten ze de trein op. Deze keer hebben ze begrepen dat als men zotte wetten uitvaardigt, men zich daar beter niet bij neerlegt.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2021, 08:14   #69
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Het verschil tussen orthodoxten en islamieten ? beiden prefereren de eigen wetten boven die van de maatschappij, bij de islamieten zit een deel marginaal krapuul..
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2021, 09:49   #70
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
Het verschil tussen orthodoxten en islamieten ? beiden prefereren de eigen wetten boven die van de maatschappij, bij de islamieten zit een deel marginaal krapuul..
En ze hebben gelijk. Ik heb ook lak aan inconsequente wetten van struisvogels die in dit geval niet eens verkozen zijn en ongrondwettelijk bezig zijn.
Solus Christus.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2021, 09:56   #71
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommeke Bekijk bericht
Het probeem is één dan je anderen in gevaar brengt en twee dat het niet mag volgens de wet. Ben je het niet eens met de wet, dan stem je op een andere partij of verhuis je naar een land met een andere wet.

Ik mag ook niet met een Kalashnikov op straat rondzwaaien, daar stopt mijn vrijheid bijvoorbeeld ook.
Zeg dat tegen die handelaars die door de angst van coronafoben tot wanhoopsdaden gedreven werden.
Het is belachelijk mensen een verhuis aan te raden.
Stemmen haalt niets meer uit en ze houden informatie achter beleid te rechtvaardigen.
Dictatoriale fascisten die met de waarheid afgestraft zouden worden.
Ich habe das gewusst.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
De Wever is Nabucadonnosor III
Ik denk nog iets anders.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2021, 10:01   #72
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Dus als ik u goed begrijp vind je het OK dat ze de Joden laten samenklitten in hun omgeving en elkaar zoveel mogelijk besmetten??????
Aan wat zou dat me nu doen denken????????
Uw medemensen al eens in de supermarkt bezig gezien?
Deze maatregelen serieus nemen en de andere gaten in de kaas niet zien leidt tot oogkleppen, tunnelvisie.

Ik denk dat meeste creationisten gezonder leven, beter immuunsysteem hebben en virustransmissie ruimer zien dan het compromis die posterboy-wetenschappers vandaag maken met de feiten.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2021, 12:15   #73
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard

Voor een stelletje gelovige joden ben je niet meer dan een gojim,iets wat men zonder problemen als slaaf mag houden.Laat die godesdienstwaanzinnigen elkaar besmetten en hou ze in een ghetto tot de pandemie voorbij is.
__________________
Economisch vluchteling afkomstig van de Rodenbachstede,binnenkort het Cyriel Verschaeve-dorp.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2021, 12:22   #74
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XenApp Bekijk bericht
Mij maakt het eigenlijk niet uit. Beetje populisme eigenlijk. Maar de wet is de wet, hoe onzinnig ook. Daar spelen ze natuurlijk op. Ze gaan dat aanvechten en geef ze dan maar eens ongelijk.
De bevoegde minister heeft hen al ongelijk gegeven en gezegd dat beiden aan dezelfde regels onderworpen zijn en toch doen ze het opnieuw...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2021, 12:24   #75
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Zeg dat tegen die handelaars die door de angst van coronafoben tot wanhoopsdaden gedreven werden.
Het is belachelijk mensen een verhuis aan te raden.
Stemmen haalt niets meer uit en ze houden informatie achter beleid te rechtvaardigen.
Dictatoriale fascisten die met de waarheid afgestraft zouden worden.
Ich habe das gewusst.



Ik denk nog iets anders.
Zoals met de omvolking die de mensen ook zonder genade door de strot wordt gedrukt...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2021, 12:56   #76
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.073
Standaard

Of BDW een antisemiet is laat ik in het midden. Er zijn of waren in ieder geval wel antisemieten bij de N-VA. Een van de opvallendste was Jan Tollenaere, die zich als dusdanig outte in 'Kinderen van de Collaboratie'.
Het is mij wel opgevallen dat Bart de voorbije dagen opvallend veelvuldig de term Christenen gebruikt en daar sterk articulerend de nadruk op legt. Hoe Theo ze gered heeft van verkrachtingen en moord. Is hij aan het hengelen naar stemmen bij de CD&V? Of wil hij kroonprins Theo in de aandacht brengen bij de paus voor een zaligverklaring? Misschien een pauselijke absolutie voor de leugens van Francken in de Kamer?
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2021, 13:08   #77
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Of BDW een antisemiet is laat ik in het midden. Er zijn of waren in ieder geval wel antisemieten bij de N-VA. Een van de opvallendste was Jan Tollenaere, die zich als dusdanig outte in 'Kinderen van de Collaboratie'.
Het is mij wel opgevallen dat Bart de voorbije dagen opvallend veelvuldig de term Christenen gebruikt en daar sterk articulerend de nadruk op legt. Hoe Theo ze gered heeft van verkrachtingen en moord. Is hij aan het hengelen naar stemmen bij de CD&V? Of wil hij kroonprins Theo in de aandacht brengen bij de paus voor een zaligverklaring? Misschien een pauselijke absolutie voor de leugens van Francken in de Kamer?
Afleiding, goedpraterij, doelpubliek zijn de kiezers die nu te horen krijgen dat de NVA corrupt is. Maar wel corrupt voor de "goede zaak" namelijk mensensmokkel van "Christenen".
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2021, 13:11   #78
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Of BDW een antisemiet is laat ik in het midden. Er zijn of waren in ieder geval wel antisemieten bij de N-VA. Een van de opvallendste was Jan Tollenaere, die zich als dusdanig outte in 'Kinderen van de Collaboratie'.
Het is mij wel opgevallen dat Bart de voorbije dagen opvallend veelvuldig de term Christenen gebruikt en daar sterk articulerend de nadruk op legt. Hoe Theo ze gered heeft van verkrachtingen en moord. Is hij aan het hengelen naar stemmen bij de CD&V? Of wil hij kroonprins Theo in de aandacht brengen bij de paus voor een zaligverklaring? Misschien een pauselijke absolutie voor de leugens van Francken in de Kamer?
Als BDW zijn partij in 2024 terug marktleider wil laten worden, moet hij een fundamentele keuze maken. Ofwel terug de Bruine toer opgaan, om Blokkers terug te proberen halen, maar dan weet hij 100% zeker dat hij terug in de oppositie zal vliegen. Ofwel een raid organiseren op de CD&V en die hun kiezers binnenhalen.

Ik denk dat hij voor het tweede zal gaan. Dat is ook af te leiden uit zijn eerdere verduidelijking dat hij per direct stopt, mocht men met het Blok willen besturen. Die piste is dood.

Hij gaat Joachim Coens zijn bollenwinkel proberen over te nemen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2021, 13:13   #79
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Afleiding, goedpraterij, doelpubliek zijn de kiezers die nu te horen krijgen dat de NVA corrupt is. Maar wel corrupt voor de "goede zaak" namelijk mensensmokkel van "Christenen".
Ja, die Kucam is een 'goeie christen'. Met 390.000 euro afpersingsgeld uit mensensmokkel in zijn bankkluis.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2021, 13:44   #80
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ja, die Kucam is een 'goeie christen'. Met 390.000 euro afpersingsgeld uit mensensmokkel in zijn bankkluis.
BDW zat in de Zevende Dag.
En het ging natuurlijk over Francken.
We zagen een zenuwachtige, duidelijk niet op zijn gemak zijnde onzekere BDW.
Met arrogantie probeerde hij de situatie te beheersen, maar hij kon geen zinnig argument aanhalen in het voordeel van Francken. De N-VA zou Francken veel beter lozen.

Toen het onderwerp op corona in Antwerpen over ging, zagen we een kalme heel zelfbewuste en duidelijk enorm goed geïnformeerde BDW. Hij leek hier wel een beetje de super-politicus waarvoor zijn aanbidders hem houden.

Verder in de Zevende Dag was ook Demir. En het draaide uit zoals ik voorspeld had. Ondanks mevrouw Demir niets met de zonnepanelenramp te maken heeft, kan ze er voor opdraaien.
Haar afwentelen op de belastingsbetaler wordt echt niet gesmaakt.
En haar, enorm doorzichtige en allicht van bovenaf opgelegde poging om het debacle tot bij de sossen te herleiden, is totaal mislukt.
Het was wel moedig van haar om daar te gaan zitten. Eigenlijk hadden Tommelein en Peeters daar moeten zitten zweten !
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 24 januari 2021 om 13:45.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be