![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net als ik begrijpt deze man ook niet waarom wij maar blijven aanmodderen.
https://www.hln.be/video/iedereen-he...liggen~p193412 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol, China. Er wordt massaal getest maar je ziet nooit de resultaten tenzij wat het het regime wil lossen.
Hoeveel Chineze hebben bv antistoffen in hun bloed, dat zou ik graag eens weten. Hier in België is dat een constante van ongeveer 15%. In China durven ze dat niet zeggen, niet eens van Wuhan zelf. Volgens mij hebben die al groepsimmuniteit en doen ze alsof hun neus bloed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hier nu toch een antistoffen test ontdekt, er waren 10 keer meer besmettingen dan officieel gedacht, net na de eerste golf. In de rest van China zijn er ook antistoffen te vinden. In Wuhan hebben ze 4,5 % antistoffen gevonden, hier is dat 7%. https://www.theguardian.com/world/20...id-study-finds |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Covid was dus al voor de uitbraak in Europa en China, voordat er sprake was van lockdowns. Er was toen geen oversterfte in Europa, zou het kunnen dat net de paniek en de maatregelen zorgen voor de oversterfte?
https://www.businessinsider.com/coro...true&r=US&IR=T |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Met alle moeite van de wereld het virus wegkrijgen uit Europa,
en dan wat illegalen en vluchtelingen die Europa binnen komen en we zijn weer naar af... Het kan enkel als je de grenzen hermetisch zou afsluiten en ik denk niet dat links bereid is om pushbacks en zware grenscontroles aan de grens te houden zodat de NGOs hun financien opdrogen wegens gebrek aan georganiseerde mensensmokkel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl China direct de eerste haarden afgrendelde, verkondigde ze hier dat het geen gevaar of probleem was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() en Trump werd afgeschilderd als achterlijk toen hij de vluchten uit china verbood .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() jammer dat ditaten ook continu liegen over hun prestaties, je kan beter naar Z.-Korea kijken, betrouwbare cijfers en quasi dezelfde (vrije) burgerzin.
Streng maar rechtvaardig helpt wel degelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op die manier kan men normaal leven. Bovendien is zo een infrastructuur opzetten bijzonder nuttig voor toekomstige problemen. De prijs is wel dat men moet blijven testen. Maar "blijven testen" is een minimale kost aan de maatschappij in vergelijking met de dwaze toeren die ze in het westen uithalen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk gewoon dat ze dat blijven testen hier niet op poten krijgen??? Waarom??? Dat is een ander paar mouwen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij dat ook af. Hier in Frankrijk hadden ze voor Kerstmis een grote campagne opgezet "test U alvorens bij oma te gaan" en veel volk heeft dat gedaan. Dat heeft goed gewerkt. En.... nu is dat opgedoekt. Joost mag weten waarom. Je kon gewoon in verschillende centra in de stad in de rij gaan staan en U laten testen, en je had het resultaat 24 uur later via SMS. Het kon wel vlotter georganiseerd worden, want soms moest je een uur in de rij staan. Maar kom, de mogelijkheid was er. Ik dacht dat dat een begin zou zijn van een "opschalen", maar nee, foetsie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu blijkt dat mynexus niet werkt voor -15jarigen, dus moet je als ouder inloggen. Dan moet je een mail schrijven om uw zoon aan uw account toe te voegen. Natuurlijk werkt daar niemand daar niet in het weekend. Idem, de huisarts kan je in het weekend niet terecht. Als je de nummer van de huisarts van wacht belt krijg je gedurende de wacht al te horen dat je niet moet bellen voor resultaten. Echt comedy capers hier. Dus als ik morgenvroeg de uitslag niet heb, dan moeten mijn dochters naar school, voor misschien een uur later terug te komen en de hele klas in quarantaine te zetten. Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 24 januari 2021 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |