![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat versta je niet aan die zin?
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() Hier zien we (een deel van) de verantwoordelijken van de rellen :
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik zal het eens uitleggen: die "zou" verricht een beetje werk in die zin. Je mag de zin herschrijven als: "Geert Wilders zou ze gaan stemmen zodra/indien ze kiesgerechtigd werd." Gelukkig dat alle sociale bijeenkomsten verboden zijn. Ik mag er niet aan denken hoe jij iemands verhaal zou doodkloppen met je gemierenneuk. Niet dat ik me illusies maak over de reden van je gemierenneuk. Laatst gewijzigd door vanderzapig : 26 januari 2021 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/binnenland/deze-9...ssel~acde9eda/ allemaal rasechte Brusselaars. ![]()
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ??
![]() |
#149 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Googel de namen en ge weet genoeg. Jammer dat er maar een soort van roetmop(Dolle Mita) tussen zit.
![]() |
#150 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() We moeten niet iedereen over een kam scheren..Er is een groep dat de avondklok verwerp op grond van mijn recht van vrijheid en beweging en de maatregelen van de overheid sterk in twijfel trekt. Deze mensen plunderen geen winkels en gooien geen stenen.
Er is een groep Hooligans die gaan om te rellen. Ook is er Antifa onder de relschoppers.. Daarnaast is er een grote groep van allochtone afkomst, meestal moslims, die tekeer gaan vanwege hun afkeer van de Nederlandse/westerse samenleving. Van een andere site geleend: Citaat:
![]() https://twitter.com/Mairansewtahal/s...35633167912964 Citaat:
Ook overduidelijk Marokkanen: ![]() Nederlanders noemen elkander geen broeders. Duidelijk straattaal van het ongedierte uit de Rif. Capuchonpubers wilden 'chaos' in Enschede, maar politie stuurt ze naar huis Citaat:
Eveneens Marokkanen en Turken. Ik heb jarenlang op Stroinkslanden, een wijk in Enschede-zuid gewoont. Zag de wijk verloederen. Heel veel allochtonen daar. Vooral uit de islamlanden. Negers zijn daar niet zo veel, wel veel Turken en Marokkanen en de laaste jaren Syriërs. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is gewoon terreur. Zij die hier aan meewerken of het goedkeuren zouden berecht moeten worden als een terrorist.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Spaar je de moeite het enige dat die weten over economie is waar de kassa staat om ze te plunderen.
![]() |
![]() |
#153 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Meer Corona besmettingen ......
![]() |
![]() |
#154 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe dan ook, veel anderen zoals ik die wat normaal denken hadden nog nooit last van de oproerpolitie. En dat men de politie van straat wil is bvb ook duidelijk in Brussel, dat is reeds jaren aan de gang, zo kan de onderwereld zijn gangen gaan. Maar daar zal de gewone burger alleen maar slechter van worden.
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 26 januari 2021 om 10:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je mag niet samen komen tijdens de Corona, daar begint de overtreding reeds. En of je nu akkoord bent of niet, het is voor "iedereen" zo of voor niemand. En nu eerlijk, ik heb meer vertrouwen in de wetenschapers hun visie dan in die van schorriemorrie, plunderaars en brandstichters. Die laatsten gaan ons "zeker" niet verder brengen.
![]() |
![]() |
#156 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel politiegeweld daar in Nederland.
Zo anoniem en toch zo duidelijk. Je moet u niet afvragen wat er buiten het zicht gebeurt.
![]() |
#158 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat gaat overslaan naar gans Europa eenmaal ze met genoeg zijn en wij laten ze nog dagelijks toestromen ..... ?
![]() |
![]() |
#159 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ok, ook die hebben een eigen mening maar overwegend nog wetenschappelijk gemotiveerd. Dat de amokmakers het dan zoveel beter weten geloof ik niet. Dat hun manier van optreden de Corona kan bedwingen al helemaal niet en daar gaat het hem toch om.
![]() |
#160 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik had het niet over die amokmakers of 'jongeren' maar over de wetenschappers, die u ontwaard had. Ik was benieuwd te vernemen wie u daarmee bedoelde.