![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Typisch uitspraak van iemand die niet lijdzaam moet toezien hoe zijn bezittingen worden vernield |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik ben er 100% voor dat winkeliers een wapen in een winkel hebben..een licence to kill, shoot, dont talk zoals de Amerikanen het zouden verwoorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Minister-President
|
![]() "Stand your ground" noemen ze dat daar. Als ze die toestand uitroepen, mag je bij wijze van spreken al schieten als ze door de venster naar binnen komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach wie kan het nog wat schelen wat er met de winkels gaat gebeuren?
De internet winkelende burger alvast niet.
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie de fok is hij dan? En Vlaming zou idd direct vertrekken, en das ook precies de reden dat Vlaanderen nooit een eigen staat heeft gehad (of ooit zal krijgen) Een Hollander of Fransman die blijft staan en gaat de discussie aan. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 27 januari 2021 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kent de wet...
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De winkelier heeft geluk gehad. Moest hij opgepakt zijn tijdens rellen zat hij in den bak ipv een boete.
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik moet wel zeggen dat Dadee z'n trollenrolleke voortreffelijk speelt.
Enfin, dat hoop ik toch, want moest 'm geen trol zijn, dan vrees ik meer voor de de fascistische ingesteldheid dan wel de oerenddomme inslag van z'n reacties.
![]() |
#230 |
Europees Commissaris
|
![]() Jullie weten toch waar deze rellen voor dienen?
Verdeel en heers? Aandacht afleiden van de roep naar het normale leven en de eis voor het opheffen van de tijdelijke, onwettige maatregelen door te wijzen naar relschoppers, al dan niet betaald door opdrachtgevers van de rellen? Verhinderen dat de bevolking zich verenigt in protest tegen staatsbeleid, dus gaan ze wat stoken zodat het plebs onderling tegen elkaar gaat vechten en de politiek dan publieke goedkeuring heeft om betogingen te kunnen verbieden en het gewelddadig ingrijpen van 'ordediensten' tegen kritische burgers te kunnen rechtvaardigen? Laten we niet in die valstrik om verdeeldheid te zaaien trappen! Laten we gezamenlijk het doel voor ogen houden: terugkeer naar ons normale leven en opheffen van nazi-maatregelen....dus niet tegen elkaar maar samen tegen staatsbeleid!
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Seizoensgriep geeft hogere mortaliteit. Economische schade, gevolg van onwettige, tijdelijke nóódmaatregelen waarvoor geen enkele medische noodzaak werd bewezen Maatregelen naar willekeur die onnodig, nutteloos en onwettig zijn. Vaccinatieschade kan niet meer onder de mat gehouden worden. Experimenteel vaccin zal meer proefkonijnen doden dan het virus.
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het u opgevallen dat er geen enkele minister nog iets laat horen, of zich laat zien?
![]() |
![]() |
#234 |
Europees Commissaris
|
![]() Of we kunnen ook samen de straat opgaan en de regering dwingen om de medische noodzaak te bewijzen of ál de onwettige noodmaatregelen meteen opheffen?
![]()
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 27 januari 2021 om 15:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is nogal duidelijk dat ze die taak niet goed hebben uitgevoerd. Als de overheid er niet in slaagt om zijn burgers te beschermen tegen buitenlandse sujetten dan is het normaal dat men die bescherming zelf begint te voorzien.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een logisch gevolg van maar echt normaal is dat niet te noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 januari 2021 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toen in in Olland werkte liet ik me niet meteen doen hoor. Toch is er een kern van waarheid in wat Eberhard zegt. Belgische chauffeurs konden zich soms erg onderdanig opstellen toen die een grondstof leverden. Ik zou zeggen 1/5 der Vlamingen zijn schapen. Dat viel me extra op in Nederland.
Laatst gewijzigd door Weyland : 27 januari 2021 om 17:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Nederlander mort meer net opdat hij niet direct zal willen gebruik maken van het gekende achterpoortje. Maak een regel of een wet en het eerste waar een Vlaming aan denkt is hoe hij die wet gaat kunnen omzeilen. Dus schapen zijn het niet wel eerder schaapachtige. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 januari 2021 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |