![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9301 |
Staatssecretaris
|
![]() Die Engelse brol die vandaag word goedgekeurd laat ik aan mij passeren en ga voor vaccin van Janssens farma.
Ik vind dat mensen toch mogen kiezen waar ze meeste vertrouwen in hebben, ben bereid bij huisdokter er zelfs voor te betalen via apotheker. Laatst gewijzigd door Deo : 29 januari 2021 om 09:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar is dat dan toch in heel wat landen gelukt. Goede maatregelen die werden nageleefd door mensen met het nodige respect en burgerzin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zal dat beter of doeltreffender zijn dan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand zegt dat. Maar dit virus gaat niet een zodanig grote minderheid doden dat de meerderheid niet meer zou kunnen feesten. Met andere woorden, zij die covid zullen overleven, zijn nog talrijk genoeg om de maatschappij vrolijk laten te draaien. Dat volstaat. Die hebben dus die minderheid die gaat sterven niet nodig en dus moeten zij daar ook geen moeite voor doen om die in leven te houden he.
Laatst gewijzigd door patrickve : 29 januari 2021 om 09:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar pas op veel stoer doeners bij ook hoor....Doe wat ik zeg maar doe niet wat ik doe....je kent dat wel ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 januari 2021 om 09:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9308 |
Parlementslid
|
![]() Ik vind ook dat met moet kunnen kiezen, maar vrees dat dit niet mogelijk is tenzij je kiest om achteraan de rij te gaan staan. Dus binnen 12 maanden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9309 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar dat zijn niet de parameters waartoe de corona-aanpak zich beperkt (nog los van het feit dat het vermijden van overvolle ziekenhuizen ook an sich geen absoluut doel hoeft te zijn, maar ik wil er ruim in meegaan). De huidige aanpak richt zich op het voorkomen van besmettingen omdat die als zodanig 'gevaarlijk' zouden zijn (indien niet had men in de zomer veel sneller jongeren voor groepsimmuniteit moeten laten zorgen etc.). Nu, corona zal niet verdwijnen, zal muteren en zoals in dat artikel dat ik citeerde beginnen sommigen die logica ook al op griep toe te passen. Dit kan het einde betekenen van een normaal maatschappelijk leven zoals we dat duizenden jaren gekend hebben waarbij er voor vrije mensen tenzij bij de pest of zo waar je een halve maatschappij mee kan uitroeien geen condities zijn bij het zich verplaatsen in de openbare ruimte en waarbij een goed functionerend maatschappelijk weefsel voorgaat op het willen redden van elk individu.
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 29 januari 2021 om 09:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9311 |
Vreemdeling
|
![]() Het probleem met dit argument pro-lockdown is dat dit een jaarlijks fenomeen is.
IC-capaciteit is enorm duur dus men voorziet maar in een capaciteit die men jaarlijks min of of meer volledig kan vullen. Ik kon de redenering in maart/april nog net volgen wegens een ligduur van 22 dagen, maar sinds de zomer is de ligtijd verkort tot een 8-tal dagen wat de capaciteit haast verdriedubbeld. Dit is ongefundeerde blinde paniek. Laatst gewijzigd door Herselt : 29 januari 2021 om 09:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9313 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 29 januari 2021 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9315 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Tijd dat er terug focus gelegd kan worden op de kerntaken en deze goed uit te voeren, maar we zijn duidelijk verder in de totalitaire fuik gezwommen. Hoe komen we hier nu nog uit ? Je moet voor de sport eens naar Ikea gaan. De regel is: “men winkelt alleen”. Niemand die zich er iets van aantrekt, de bewaker wordt eenvoudig om de tuin geleid en binnen loopt iedereen per 2 of 3 rond. De mensen kiezen toch heel duidelijk voor het ‘laat maar waaien’-principe van Patrickve. Laatst gewijzigd door Herselt : 29 januari 2021 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9316 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niks bubbels, niks knuffelcontacten, flauwekúl.
Er wordt hier geknuffeld zoals altijd, zelfs met buren en dat al het héle jaar door, ook sinds het begin van die corona hysterie! En weet je wat? Tot nu toe is er niemand ziek, zelfs geen snotvalling! En je denkt toch niet dat ik de politiek/staat mij laat voorschrijven of en wanneer ik mijn klein/kinderen nog mag knuffelen, zeker? ![]() Goed gék, daarvoor ben ik te oud geworden. Iedereen die een knuffel wil, kan er een krijgen. Citaat:
![]() Citaat:
Dus geen dodelijke dreiging meer maar de regeringen volgen enkel de who als het in hun dictatoriale straatje met népmaatregelen past. Het zijn net de marginalen die ze angst kunnen aanjagen met insinuaties en een glazen bol om dan gemanipuleerd te worden zodat deze corona carrousel door hun angst en verdeeldheid in stand kan gehouden worden want verdeel en heers snappen ze blijkbaar nog altijd niet. En kritische mensen worden altijd uit onmacht complotters genoemd want op hun kritiek hebben ze geen zinnig weerwoord. Een mooi voorbeeld daarvan is het boek "de cholesterol leugen", van prof/hartchirurg Hartenbach dat zogenaamde "complotters" reeds lang kennen. Citaat:
Het duurt dan 15 jáár en God-weet-hoeveel doden voor naïeve, goedgelovigen de critici bijgebeend hebben, de sukkelaars, ze moeten eerst zien om te kunnen geloven, net zoals nu ook met de corona hysterie. Intussen hebben ze zich wél 15 jaar suf gevreten aan statines en die andere rommel, margarine, waarmee ze allemaal hun gezondheid naar de vaantjes hielpen. Citaat:
Eérst dient er een medische noodzaak bewézen worden met wetenschappelijke FEITEN anders is er géén juridisch/wettelijke grond om noodmaatregelen te mogen afkondigen, laat staan ópleggen aan de hele bevolking. En ze waren dan nog TIJDELIJK, die 'noodmaatregelen' weetjewel?! Maart 2020 en we zijn bijna fébruari 2021, tijdelijk?!?! Elke arts en medisch student kan je uitleggen dat een griepvirus de levenscyclus van 10 WEKEN niet overleeft maar uitdooft of verzwakt door mutatie. Tel uit: in mei 2020 was het griepgevaar dus geweken. Er is nóóit sprake geweest van een dodelijke, medische dreiging waarvoor noodmaatregelen nodig konden zijn. Bovendien is een maatregel, door één minister genomen (met advies van een samenraapsel met de naam veiligheidsraad) onwettig, zulke maatregelen horen door het voltallige parlement genomen te worden om legitiem te kunnen zijn. Conclusie: álle maatregelen zijn ónwettig, net zoals de boetes die men meent te kunnen uitschrijven voor het overtreden van deze onwettige maatregelen. Telkens worden bezorgde mensen complotters genoemd voor hun kritiek maar nergens lees je waarom en voor welke redenen pro-vaxxers zich vrijwillig willen laten vaccineren? Laten we het daar eens over hebben? ![]()
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 29 januari 2021 om 10:19. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9317 |
Staatssecretaris
|
![]() Geen probleem , dan kan je eerst een kijken wat dat met mens doet.En heb je een betere kijk op beste vaccin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen laten kiezen welk vaccin hij wil en een snelle vaccinatiecampagne? Dat werkt elkaar tegen he jongens.
![]() |
#9319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9320 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een kamer met een zuurstof fles volstaat. ![]() Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 29 januari 2021 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |