![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2621 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 28 januari 2021 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2622 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik schreef, die figuren gaan pas tevreden zijn als u veroordeeld bent wegens fraude, of op zijn minst het hier persoonlijk hebt "bekend". (wat waarschijnlijk linea recta naar andere belanghebbende fora/instanties gaat gecommuniceerd worden)
Ik ga niet veel meer moeite steken om bepaalde vragen te beantwoorden die al een paar dozijn keer beantwoord zijn, al was het maar met de opmerking "wat heeft dat er nu mee te maken?"
![]() |
#2623 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2624 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik val om van bewondering, je weet iets af van een 'non issue' ... schitterend.
![]() |
#2625 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het doorgeven naar andere instanties nog minder. Dat is dan 9/10 weer een hoop miserie en daar pas ik gerust voor. Dat is de rechtbank haar werk niet het mijne. Maar Johan moet ophouden met dit forum te misbruiken. Dit is een discussie-forum en géén blog. We mogen van hem hier alleen maar 'ja' knikken en voor de rest moeten we zwijgen. Daar dienst een forum niet voor. Of wel mss ?
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 28 januari 2021 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2626 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
keer hun reputatie ziet kelderen is niet mijn fout. Ik heb van de fiscus op HUN INITIATIEF geen kat gezien tussen 2008 en vandaag. In een normaal land met correct functionerende overheidsdiensten had hier NOOIT een blog gestaan, was er nooit een boek geschreven en waren we godverdomme geen 10 jaar van ons leven kwijtgespeeld voor NIKS !
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 28 januari 2021 om 23:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2627 | |
|
![]() Citaat:
Jij, Bartjeuh en Der Wanderer voelden zich geroepen om in deze draad met goedkope verdachtmakingen en pure onzin de boel wat op stelten te zetten. De vonk was de uitgave van het boek.. niet lezen en de boel afbreken was het moto - toch?
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 28 januari 2021 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2628 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb idd een slotje voorgesteld. Ik ontken dat ook niet.
Dit is een discussieforum en geen... Citaat:
Hier staan bepaalde postings van u tussen om 'U' tegen te zeggen. Ergens in het begin van deze draad heb ik je eens een paar opmerkingen gemaakt. (of was het via PM, kan ook) Spijtig voor u dat je die in de wind geslaan hebt. Mij maakt het niet uit, het is mijn leven niet maar het uwe. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 28 januari 2021 om 23:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2629 | |
|
![]() Citaat:
we nog kunnen doen is de rest van de bevolking tonen hoe het er hier aan toe gaat.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 29 januari 2021 om 00:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2630 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 29 januari 2021 om 02:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2631 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik ook niet goed snap (ik zal het zo zeggen om zeker niet verkeerd over te komen) is dat je nu al je boek hebt uitgebracht.
Ik zou persoonlijk gewacht hebben tot na de rechtzaak. Druk uitoefenen op die manier op het gerecht wordt zelden geapprecieerd door het gerecht zelf. Het gerecht probeert neutraal te zijn, of zou dat toch horen te doen en hen pogen te beïnvloeden zou mss zelf in uw nadeel kunnen uitvallen. Over dat beïnvloeden van het gerecht hebben anderen ook al iets gepost in deze draad dacht ik.
![]() |
#2632 | ||||
|
![]() Citaat:
Je gaat me nu toch niet vertellen dat je nu nog geen informatie genoeg hebt om enkele hypotheses uit te sluiten? Citaat:
Is misschien te begrijpen? Citaat:
Buiten dat is mijn interesse in privé gegevens van forumgebruikers gewoon onbestaand. Wat zou ik er mee aanvangen? Citaat:
Mensen met pakken ervaring in de materie en dat ‘profiel’ hebben jullie nooit weerlegd. Tot nu …. Zullen we doen.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 29 januari 2021 om 10:18. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2633 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
De mooiste verwoording was deze: Een rechtszaak tegen de fiscus kan je vergelijken met een marathon waar je tegenstander al halfweg mag starten. Goh, dat er wat pers, kabinetsleden en vrienden aanwezig zijn in de rechtszaal …. Gewoon kijken, registreren en een mening vormen? Is dat beïnvloeden?
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 29 januari 2021 om 10:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2634 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier kon je 2 zaken gedaan heben. Of het op je website plaatsen of het opsturen. Stel dat je het zou opgestuurd hebben naar mij, dan maak je me op slag monddood in deze draad want juridisch gezien mag ik niets van wat er in dat dossier staat openbaar maken (wet van de privacy). In dat geval heb je er natuurlijk alle belang bij dat je mijn persoonlijke gegevens hebt. Had ik het gewoon van je website kunnen halen dan had je die niet. ![]()
![]() |
![]() |
#2635 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2636 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 29 januari 2021 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2637 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Johan, ik ga je hier een voorbeeldje geven wat ik een jaar of 3 geleden heb meegemaakt.
Heeft totaal niets met uw zaak te maken, maar gewoon over de aanpak van een zaak. Het is dus helemaal geen bewering dat je ergens schuldig zou aan zijn of niet, begrijp dat dus zeker niet verkeerd. Ik zat op café en hoor weer iemand afgeven op de politie. Hij moest wéér voorkomen op de politierechtbank. Bijna een vaste klant maw. Overdreven snelheid, wel niet te veel, maar had wel te veel gedronken. Hij kwam wat raad vragen aan mij want hij 'ging ze wel eventjes de les gaan spellen. Wat denken die flikken wel wat ze zijn !' Ik heb geluisterd naar zijn verhaal en hem nadien aangeraden 'om een pot confituur te kopen'. (al schertsend) Hij begreep het niet... Ik heb het hem dan uitgelegd. Ga niet naar ginds om je kwaad te maken en heel het systeem zwart te maken. Wat confituur uitsmeren kan soms wonderen doen. Maw, toon dat je spijt hebt van je daden én probeer dat ook op een vriendelijke manier te argumenteren. Hij bekeek me eerst alsof het in Keulen aan het donderen was. Ik heb het hem nog eens uitgelegd. Kalm & beleefd blijven, desnoods wat 'flemen (confituur)' maar je nu ook niet laten doen hé. Enige tijd later is hij me komen bedanken. Hij had de minimum straf gekregen waar hij normaal gezien een veel zwaardere straf had moeten gekregen hebben.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 29 januari 2021 om 11:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2638 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En over de fiscus, én over deze zaak.
![]() |
![]() |
#2639 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2640 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, ik snap het niet. U kan hier perfect het vonnis van eerste aanleg zelf woordelijk citeren en daarna desgewenst er commentaar op geven, maar wel daarvan gescheiden. Dan zien we beide argumentaties en niet enkel jouw versie. Wat is daar toch zo op tegen?
|
![]() |
![]() |