![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je nog eens niet weet wat het verschil is tussen het ontwerp van een PV, iets wat men toevoegt aan een PV en het definitieve PV en een dossier dan heb je idd een probleem. Sorry, maar dat noem ik nu eens afgaan als een gieter en... het deksel terug mooi op je neus krijgen. Sorry, ik kan er ook niet aan doen. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 5 februari 2021 om 02:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3102 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die documenten mogen we alleen maar te zien krijgen via de post. Ook raar hé. Hij kan ze evengoed hier bekendmaken. En de reden waarom weten we ondertussen ook al. Ons monddood kunnen maken nadien. Heeft ie zelf toegeven nadien in deze draad. Nu ja, ik kan best begrijpen dat mensen die 'moeilijke & ambetante' (kritische) vragen stellen niet echt welkom zijn in 'zijn' draad. Citaat:
En dan nog al die bijkomende vragen. Ook mijn vraag waarom hij me steeds woordjes in mijn mond legt die ik niet gezegd heb. Heb jij daar al ergens een antwoordje op gezien ? Ik niet. Wat mij betreft is dit ook een puntje om je vragen over te stellen. Denk je zelf niet ? Trek dan ff de lijn verder met al de rest wat Johan hier al gepost heeft. Aan wat denk je dan ? Dus voor u zijn alle vragen nu beantwoord ? Wel, voor mij helemaal niet. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 5 februari 2021 om 02:55. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De fiscus vervalst PV's. Hij mag dat zeggen van mij. Het tegendeel is bewezen.
De fiscus is corrupt. Daar hebben we nog niet veel mogen van lezen als bewijsmateriaal... Gevaarlijke uitspraken .... Maar die komen wel niet van mij. Citaat:
![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 5 februari 2021 om 03:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als kers op de taart...
Het aantal inbreuken tegen de Belgische wetgeving die Johan al op zijn palmares heeft staan in deze draad. Pot verwijt, ogen, splinters, zwart, balken en ketels. Je kent dat wel. 5 verschillende en bepaalde meermaals zelfs. De ene al wat erger dan de andere. 5.... strikt juridisch gezien, 4+(1 randgeval) Staan hier zwart-op-wit en in de meeste gevallen heb ik hem daar ook attent op gemaakt en hem er over aangesproken in deze draad zelf .... Lacht hij gewoon weg.... Maw, nog een vraag die ik me stel. Waarom ? Ze hier nu allemaal weer gaan opnoemen, daar begin ik zelf niet aan. Hij heeft zijn boek al opgestuurd naar een aantal prominenten, mss kan ie een copie van deze draad ook opsturen naar hen. ![]() ![]()
![]() |
#3106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En straks.... Gaat Johan weer gewoon zijn gangetje gaan alsof er niets gezegd of gebeurd is. Wedden ?
![]() 'Na deze storm gaan we voort met ....' tja.... ![]()
![]() |
#3107 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3110 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3111 | |
|
![]() Citaat:
Wat moet je doen als je de kern van de zaak wil ontkennen? Leerschool rechten, algemeen geweten..... 1.Je probeert je tegenstander ongeloofwaardig te laten overkomen. 2.Je probeert steeds opnieuw de aandacht van de kern van de zaak weg te leiden naar zaken die er in wezen niks toe doen. Lijkt me vrij herkenbaar. ![]() Weet je nog eigenlijk waar het over gaat? Ter herinnering ... Herziening inkomstenbelasting op basis van voorschotten naar een vennootschap tijdens het boekjaar 2007 in functie van zaakvoerder. Zo ver ben je toch mee of lukt het al niet meer? Dus als de sneeuwstorm gaan liggen is ... kunnen we verder. ![]() Subsidiaire belasting / dienst bezwaren / berekening belasting zelf / ontbreken van bankgegevens ... enz... Ik heb ook nog geen enkel reactie gezien op: https://forum.politics.be/showpost.p...postcount=2992 https://forum.politics.be/showpost.p...postcount=2995 Daar moeten we het dus ook nog over hebben .. Lijken me hele zware fouten binnen de fiscus - maar ja, wie ben ik hé? ![]()
![]() |
![]() |
#3112 | |
|
![]() Citaat:
Toch weer 'verdachte' handelingen... denk je ook niet?
![]() |
![]() |
#3113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3115 |
|
![]() Zou het niet kunnen dat ze deze draad al volgen? Welke mensen zitten achter die 10.000 views per maand?
![]() |
#3116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3117 |
|
![]() Ook waar. Corruptie was ik vergeten. Goh, je ziet, ik was al te vergevingsgezind.
![]() |
#3118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3119 |
|
![]() Er zit mijn inziens toch een groot verschil tussen de mensen die zwijgzaam deze draad volgen en de enkele blazoen poetsers.
![]() |
#3120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meen jij nu écht wat je zegt ????
![]() Awel, ik wil je best geloven. Maar dat moet je wel al mijn postings kunnen weerleggen die ik hier op die forum de laatste week gepost heb. Niet alleen die van gisteren & vandaag, maar die van heel de laatste week. 1 voor 1.... Als je dat kan dan is hier idd 'niets gezegd of gebeurd'. Aan u aan uw uitspraak te bewijzen. ![]()