![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog nooit iemand zoooooo hard rond de pot horen draaien. Dat is dus de gematigde minister van onderwijs ... ![]()
![]() |
![]() |
#402 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over charter schools en als je de moeite had genomen mijn link te lezen: https://nymag.com/intelligencer/2021...r-schools.html Citaat:
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zelfs een derde rangs Belgisch politicus zou toch ietwat meer argumenten kunnen naar voren brengen zelfs om zo'n ridicule positie te verdedigen. Onbekwaam individu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Huh homohaat ?
![]() |
![]() |
#405 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, het gaat over charter schools. Waar zie je extremisme van deze minister tov charter schools?
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
|
![]() Citaat:
U beschuldigt me van homohaat? Bewijs? Laatst gewijzigd door Bach : 4 februari 2021 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slaap zacht.
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Een groot gewicht van akelige aard wordt afgenomen van de mensheid door deze Biden. Hij zal niet alles goed doen, maar voorlopig krijgt hij van mij het voordeeel van de twijfel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
|
![]() Citaat:
Transgender teens outrun track and field competitors https://abcnews.go.com/US/transgende...ry?id=55856294 Kortom, pure testosterondiscriminatie tov de natural born vrouwelijke sporters.
![]() |
![]() |
#413 | |
|
![]() Citaat:
En Selina Soule zal dat dan ook zijn in het wacly woke universum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VS gaan per jaar acht keer meer vluchtelingen toelaten dan onder Trump.
Citaat:
Hopelijk komt dit ter ore van de véle boot'vluchtelingen' die richting de EU kozen en dat zij nu richting de VS gaan varen. Of alle Amerikanen daar happy met gaan zijn dat valt nog af te wachten maar ik heb er géén goed oog in. ![]() Biden waarschijnlijk ééntje die de zin: "Het zal mijn tijd wel duren" hoog in de "Stars and stripes" weet te dragen. De ondergang van de VS met in de hoofdrollen: Biden, Kamala, Pelosi en andere meelopers. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.youtube.com/watch?v=R2qLPoGZ5NA
![]() |
![]() |
#416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#417 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() deze "democraat" is alvast een ferme ruziemaker. De agressie druipt er af.
Oorlogje beginnen Biden? https://www.hln.be/buitenland/kremli...kaak~acd9b793/
![]() |
#418 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als ik het goed begrijp dan volstaat enkel lang haar, liefst met kleurtjes, en een vrouwelijk geile glimlach. Het hebben van een vagina en borsten is geen is niet meer nodig om door de 'keuring' te komen. Off topic: Ergens hoop ik op de eerste verkrachting in de vrouwendouch. Dit als een vrouw in biologische mannenlichaam beseft lesbisch te zijn. De rest laat zich raden. Ik wil de nieuwsberichten van woke media wel eens zien. Interessante casus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
|
![]() Citaat:
Dat kan gemakkelijk door de sponsors van de vrouwelijke beroepssporters (die hier kritiek op hebben) te chanteren met emo-geladen ‘argumenten’, zodat ze ofwel hun ‘ster’ vragen om excuses aan te bieden ofwel stoppen ze met sponsering. Gewoon genoeg sociaal lawijt maken, de rest volgt wel.
![]() |
![]() |
#420 | ||
|
![]() Citaat:
In België kan je sinds 2018 louter administratief al van geslacht veranderen, zonder operatie of wat dan ook: “Vanaf vandaag wordt een nieuwe wet van kracht die het makkelijker maakt om het officiële geslacht op de identiteitskaart aan te passen. Er zijn geen attesten van dokters en psychiaters meer nodig en de persoon die een aanvraag tot geslachtswijziging doet, hoeft ook geen medische ingrepen meer te ondergaan.” https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/01...et-van-kracht/ Recept voor problemen. Citaat:
Die laffe wegkijkmentaliteit is overigens welbekend in politiek-correcte middens: “Naar aanleiding van eerdere gevallen van kindermisbruik in Telford riep parlementslid Lucy Allan in 2016 al op tot een openbaar onderzoek, maar de politie en raadsleden in Telford achtten dat destijds niet noodzakelijk. The Mirror beweert dat de autoriteiten hebben nagelaten onderzoek te doen naar verdachten ‘uit angst voor racisme’.” https://www.ewmagazine.nl/buitenland...k-ooit-594956/ Net zoals hier zullen de daders als slachtoffers en andersom voorgesteld worden.
![]() |