![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1221 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is tegen het eerste Dogma van de complotkerk : de Cabal is alziend, alomtegenwoordig en almachtig. Ga biechten, zondaar. En gesel uzelf daarna maar eens duchtig. |
|
|
|
|
|
|
#1222 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarom zitten christenen in hun weg en beteugelde ze onze tong met politieke correctheid. De Kabaal is niet alziend, de geest van de anti christ heeft al veel tewerkgesteld; maar als dat belichaamd wordt en de mens wordt naar selectie van AI gekweekt; dan is het oog alziend. Nu kunt ge uw tech nog in de woonkamer laten als ge gaat poepen in de slaapkamer
|
|
|
|
#1223 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
1,4-diox betekent een zuurstofatoom op plek 1 en een op plek 4.
4e klas middelbaar. Misschien de 5e, het is een tijdje geleden. Die potentiele link tussen PEG en allergische reacties vind ik erg interessant, die ga ik voor mezelf verder uitpluizen. Dat is toch iets dat ik op de voet moet volgen. De rest van hoe je het aan elkaar kletst is weer wat minder interessant.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 4 februari 2021 om 13:53. |
|
|
|
|
|
#1224 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een immuunsysteem kan ook te heftig zijn.
De rest pluis je zelf wel uit.
|
|
|
#1225 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1226 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#1227 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Build Back Better.
https://www.facebook.com/10000323104...31542/?app=fbl Zeg maar dag tegen uw spaarcentje, uw huisje en alles wat je bezit.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 5 februari 2021 om 12:51. |
|
|
|
|
|
#1228 | |
|
Minister
|
Citaat:
Heerlijk.. hoe blind mensen kunnen zijn. "Maar het gebeurt gewoon allemaal toevallig...." ![]() |
|
|
|
|
|
|
#1229 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1230 |
|
Minister
|
Echt hé.
Ge moet u voorstellen dat die wereldleiders al heel wat jaren een plan om de wereld te verbeteren (lol) in de schuif hebben liggen en gewoon geen opening vonden om het plan uit te voeren.. echt balen. Godzijdank kwam er plots corona.. |
|
|
|
|
|
#1231 |
|
Minister-President
|
Over die COVID crisis zeggen de meeste, dat kan toch niet dat ze overal zot aan het worden zijn? Jawel want ze hebben allemaal hetzelfde plan. En dat plan hadden ze klaar liggen. Dus je kunt eigenlijk ook al gaan twijfelen of dit virus los gelaten is.
|
|
|
|
|
|
#1232 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Never waste a good crisis. Als je denkt dat dit allemaal georganiseerd en gepland is, ben je een ongelofelijke optimist en heilige gelovige in de almacht van de staat. In realiteit klungelt iedereen gewoon maar wat aan natuurlijk. Als ze al een plan hebben voor de week erna is het al veel. |
|
|
|
|
|
|
#1233 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je zag dat perfect in Nederland en het UK die in het gelid werden gedwongen vorig jaar. Waarom zou een regering risico's nemen in zo'n situatie? Als ze gelijk heeft met haar alternatieve koers wint ze zelf niets. Als ze ongelijk heeft wordt ze daar persoonlijk gigantisch zwaar op afgerekend. Is er dan een echte keuze? Natuurlijk niet. |
|
|
|
|
|
|
#1234 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In de nieuwe wereld zal niemand nog iets bezitten.
Vorige week is nonkel Bill de grootste landeigenaar ter wereld geworden. Volgens uitgebreid onderzoek van The Land Report komt Bill Gates binnen als grootste landbouwgrondeigenaar. Zij ramen zijn portfolio op 242.000 acre. Dat is omgerekend bijna 98.000 hectare. Op plek 2 staat de boerenfamilie Offutt met in totaal 77.000 hectare landbouwgrond.19 jan. 2021
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 5 februari 2021 om 15:14. |
|
|
|
|
|
#1235 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1236 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1237 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 5 februari 2021 om 15:39. |
|
|
|
|
|
|
#1238 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk dat de echte bedoeling te maken heeft met welke postuur men zichtbaar moet aanhouden ten aanzien van een sanitair probleem. Met andere woorden, het is een kwestie van welke schijn hoog te houden om zichzelf in een nuttig/voordelig daglicht te plaatsen.
|
|
|
|
|
|
#1239 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1240 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar nee, ik geloof niet in een Bill Gates of dergelijke samenzwering. Ik geloof wel in de ongelofelijke hubris van de medische wereld die de mogelijkheid zag om zich in de belangstelling te werken. Maar dat is het dan ook. Ik geloof NIET in een grote samenzwering van de oligarchen of zo. Die profiteren daar wel van, maar die organiseren dat niet. |
|
|
|
|