![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 |
|
Europees Commissaris
|
Bril opzetten! Er is in de bijlagen al een bende met kappen gesignaleerd. Binnenkort moeten we nog zoeken om kletskoppen te vinden. Ik heb ooit een gesprek gehad met iemand die aan olieboringen deed in de woestijn. Het ging over handen wassen voorafgaand aan eten. En die vent steld mij volgende vraag. Of ik wist waarom dat volk in zakken gekleed liep. ??????Eenvoudig eindigde hij. Wel onder dat gewaad dragen ze een broeksgordel. En daarin steken ze een handdoek waarmee ze hun gat afkuisen. Je hoort ze rieken op 1 km afstand. Daar ging mijn droom van handen wassen. |
|
|
|
|
|
#242 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#243 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Allé, nog al eentje die haar parlementaire onschendbaarheid dreigt te verliezen ...
|
|
|
#245 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Overal waar subsidiegeld naar toe vloeit gebeuren "ongelukken" en overdrijvingen....(zonnepanelen in Vlaanderen....iemand?
Het is best mogelijk dat Mevr Kaouakibi zelf te onoplettend geweest is in de boekhouding van die vzw maar dat iemand anders dat "opletten" dan wel gedaan heeft.... Laat ons eigenlijk maar hopen dat er een boekhouding IS,want zoniet wordt haar situatie onhoudbaar....DAT zou op zich een strafbaar feit worden. In het andere geval moet post per post kunnen getraceerd worden.... Laatst gewijzigd door kelt : 5 februari 2021 om 20:10. |
|
|
|
|
|
#247 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tja man , die wijze van handelen valt volgens mij niet te onderbrengen onder de noemer " onoplettend" maar eerder onder de noemer "met voorbedachte rade".... |
|
|
|
|
|
|
#248 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Da gade gij nie bepale. Laatst gewijzigd door werkman : 5 februari 2021 om 21:18. |
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#250 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Moslims zijn per definitie schuldig. 13 pagina's al.
Over de criminele praktijken van Kucam met zijn sjieke horloge en kostuums? Das een afrekening van het gerecht he.
|
|
|
|
|
#251 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar we moeten eerst kijken welke diensten ze daar bij levert hé. |
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#254 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het lijkt erop dat er daar gesjoemeld is en indien dit zo is dient het bestraft.
|
|
|
|
#255 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar wat je schrijft kan ik perfect gebruiken in 50% van de draden. Alleen moet ik moslims dan gewoon veranderen in NV-A-ers, zelfs als de N-VA in de verste verte er niets mee te maken heeft. Zelfs in deze draad proberen jij en je kompanen iets van de schuld in de N-VA schoenen te schuiven. Jambon gaf subsidies Demir geeft steun aan zonnepaneeleigenaars (wat dit er mee te maken heeft? Joost mag het weten). Laatst gewijzigd door reservespeler : 6 februari 2021 om 10:42. |
|
|
|
|
|
|
#256 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die “kunstenwereld” reageert altijd hoogst allergisch wanneer hen gevraagd wordt over hun uitgaven en inkomsten verslag uit te brengen. Ik ben er zelf ook soms getuige van geweest in de jaren negentig toen ik gedurende enkele jaren gedetacheerd werd naar een bijzondere dienst van het Vlaams onderwijsministerie in het kader van de grote fusie-operatie bij de Vlaamse hogescholen. Sommige van die hogescholen hadden ook kunst-studierichtingen. Daar werd dikwijls paniekerig, soms “verontwaardigd” gereageerd wanneer ze vernamen dat elke hogeschool verplicht werd een bedrijfsboekhouding te voeren. Dat beschouwden ze als een aanslag op hun artistieke vrijheid. Verder begrepen ze evenmin dat je in die boekhouding je ook niet kunt permitteren zomaar te noteren wat je wilt, wanneer je wilt en hoe je wilt.
|
|
|
|
#257 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als het onderwerp en de inhoud van een draad je te ingewikkeld lijkt, blijf er dan uit, ipv die draad moedwillig en opzettelijk te gaan verkloten.
|
|
|
|
#258 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tsssssss.......
|
|
|
#259 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Multiculturele verrijking.
|
|
|
#260 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...1&postcount=37 https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=124 Citaat: ‘Ik heb Sihame vorig jaar leren kennen tijdens een conferentie in Parijs. Toen ze over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig", zegt minister Jambon. Volgens hem houden de bezwaren van het gemeentebestuur geen steek. "Sihame zal alleen achter de schermen werken en dit project komt zeker niet in de plaats van andere sociale initiatieven, maar er bovenop." Mogen de ‘politieke connecties’ van de zaak,Sihame Al Kaouakibi nu niet ter sprake gebracht worden?
|
|