![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#262 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet de "liberalen" zijn verantwoordelijk voor wat Shame met Vlaamse centen doet, maar Jambon. Jambon is namelijk geen Belgische maar een Vlaams-nationalist. Gedroomde zondebokken van de machthebbers én hun Bekzieke soldaatjes. Vlaams-nationalisten laten zich beter niet aan de multiculturele oplichterij vangen. Als Jambon Shame op droog zaad had laten zitten was hij de held geweest van dadee en co. Een gemiste kans voorwaar!
|
|
|
|
#263 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Theo Francken
|
|
|
|
|
#264 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#265 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Recent artikel in De Morgen met toch wel opmerkelijke feiten.
https://www.demorgen.be/nieuws/wat-g...ban~b4d357ea7/ Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Annick De Ridder: - “Lang gedacht dat hij zijn pillekes niet pakte, maar dit lijkt mij stilaan een teveel aan een bepaalde substantie.” Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 6 februari 2021 om 11:30. |
|||||
|
|
|
|
|
#266 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
!!! Dit bericht bevat een scheldpartij aan het adres van een politicus of politieke groeperingen. !!! Om de vrijheid van mening op dit forum zoveel mogelijk intact te laten, verwijderen we dit bericht niet. We raden de auteur echter aan om dergelijke berichten niet te flooden, en ze in het vervolg argumentatief te onderbouwen, dit in het belang van een volwassen discussieklimaat. De moderatie Citaat:
Laatst gewijzigd door Pontifex : 6 februari 2021 om 17:13. |
|
|
|
|
|
|
#267 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ik u morgen geld leen, en jij koopt er cocaïne mee ipv eten, is het mijn schuld dat jij snuift. Simpel toch ??
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 6 februari 2021 om 11:34. |
|
|
|
|
|
|
#268 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Noch Lachaert, de dikke vriend van de Vlaams-nazionalisten, noch De Croo merkten dat chou-chou Shame het "project van Jambon" een tikkeltje anders invulde dan de bedoeling was.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 6 februari 2021 om 11:39. |
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#270 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#271 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het zal aan mij liggen dat ik de forumrechters die Francken schuldig verklaarden nog met geen woord hoorde piepen over de verantwoordelijke partij die een Shameloze multiculturele verrijkster haar gangen liet gaan, ondanks de gegeven signalen dat er stront aan de knikker was.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 6 februari 2021 om 11:56. |
|
|
|
|
|
|
#272 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Onmogelijk om nog langs hen heen te kijken... Gekke jongens, met gekke ideeën die mooipraters... |
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat bedoelde ik ook. Of wat dacht je?
|
|
|
#274 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zouden?
|
|
|
#277 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#278 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie weet er meer over de door de vzw van Shame bestelde keuken die op een andere plek terecht kwam?
|
|
|
|
#279 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#280 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Is er iets mis met één van de bestuursleden? Jongens toch, ik word dit echt kotsbeu. Je mag hier niet schrijven wat je denkt, want dan vlieg je er levenslang uit. Soms heb ik daar goesting in. |
|
|
|
|