![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu is Biden aan de beurt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ligt dat nu aan mij maar van dat mensch is toch een serieuze hoek af denk ik.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan President Biden ten goede geduid worden dat hij,geen twee weken in Office,al zijn Russische collega medegedeeld heeft de START-kernwapenbeperkingen ,die aan het aflopen zijn,te willen handhaven en het ziet ernaar dat het Kremlin dit aanvaardt.
Er was inderdaad het risico dat er weer een kwantitatieve nucleaire wapenwedloop tussen de VS en Rusland zou gaan starten....Totnogtoe zijn beide naties enkel bezig met de kwalitatieve verbetering van hun arsenalen hetgeen mogelijk zelfs een vermindering zou kunnen inhouden... Dit is de wereld waarin we nu eenmaal leven mensen,we kunnen alleen maar hopen dat swerelds grootste kernwapenbezitters tenminste hun arsenalen niet uitbreiden.... We zijn in een periode geraakt met het risico dat de ontwikkeling van KLEINE kernwapens,voor mogelijk "taktisch gebruik" op het voorplan aan het komen is.Dat is al ernstig genoeg ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 6 februari 2021 om 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch schoon hoe realiteit toch weer even verdraaid wordt. Het is niet Rusland die hier in de weg stond van een verlenging. Het is de VS die terugkeren op hun beslissing weg te lopen van het verdrag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze president is deze president,de vorige was de vorige... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
|
![]() Het is niet het Kremlin dat in de weg stond van een verlenging. De formulering geeft een verkeerde indruk. Wat voor Bron is dat? Iets NATO achtig vermoed ik.
Laatst gewijzigd door Bach : 6 februari 2021 om 18:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed gedaan. Hoogmoed komt ten val. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit zegt eigenlijk alles over 4 jaar Trump.
![]() ![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf wel nog altijd voorzichtig.
Wat mij betreft vliegt hij er iets té snel in. Alé, die indruk heb ik toch wat. Tenzij hij al die zaken al ruim op voorhand goed had uitgewerkt. Kan ook natuurlijk.
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.reuters.com/article/us-u...-idUSKBN27P0D8
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Biden steunt SA niet langer met hun oorlog in Jemen:
https://www.demorgen.be/politiek/oba...r-om~b2f6100a/ Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Banneling
|
![]() Het komt er gewoon op neer dat Rusland niet meer het geld heeft om te kunnen wedijveren en dat de vs het dus ook kalmpjes aan kan doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De communicatie omtrent de houding van de "regering Biden" tov de Volksrepubliek is wel erg stil.
DAT op zich is al een indikatie dat de VS-regering bezig is aan een grondige studie van "het geval China"..... Laatst gewijzigd door kelt : 8 februari 2021 om 18:29. |
![]() |
![]() |