![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet maar al te goed wat de drijfveer is achter deze chantage. En wie dit mogelijk maakte. Unia zit hoog, droog en warm binnen en telt haar jaarlijkse miljoenensubsidies. Het "Interfederaal Gelijkekansencentrum" is allesbehalve een onafhankelijke instelling. Unia is niet neutraal, niet objectief, en verdedigt, net als haar illustere voorgangers, maar één doelgroep, de mensen van allochtone origine. Unia discrimineert dus. Het bewijs daarvoor werd eens te meer geleverd.
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik doneer aan gelijkaardige organisaties en het moet mij wel van het hart dat er een beetje een wildgroei is. Elk jaar komen er wel enkele bij en een link met een politieke partij lijkt mij in deze niet erg wenselijk.
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat heeft die vuilhoop van het Blok nu weer te zien met dit onderwerp ? Niets toch ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moeders voor moeders niet gesubsidieerd wordt is geen toeval.
Citaat:
Met deze draad heeft "die vuilhoop van het Blok"niets te zien, maar wél met moeders voor moeders. En daar heb je zelf ook op gereageerd.
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 februari 2021 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor wat de cultuursector betreft gelden andere systemen. Die hangen inderdaad af van subsidies. Of die terecht zijn of niet, daar moei ik mij niet mee. In dit geval is dat echter een bijna exclusief Antwerps ‘geval’. Dus ga eens op zoek wat er misliep bij de toekenning van de Antwerpse subsidies aan mevrouw Kaouakibi.
![]() |
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belastingaftrek is geen subsidie.
Toch mooi van " Vlaams-nationalistisch Antwerpen" om de multiculturele verrijking van een blauwe subsidieslurpster te steunen. Niet dan? Jammer dat nu pas uitlekt dat Kaouakibi stront aan haar blauwe knikker heeft. En niet één blauwe die het doorhad of die zich verantwoordelijk voelde (voelt) om daar iets aan te doen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 februari 2021 om 21:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En fyi vanuit de Vlaamse Regering heeft Sven Gatz (van de infame VLD ![]() De links vind je terug in mijn eerdere posts in deze draad.
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Antwerpen" nam intussen wél maatregelen.
![]() |
![]() |
#331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() El Kaouakibi geraakte ook zonder Sven Gatz (van de infame VLD) aan bakken subsidies.
![]() |
#332 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het is eigenlijk simpel, wat is er gebeurt? Ervaren politieke krokodillen bieden een jong bruin naïef meisje quasi onbeperkte financiële middelen waar ze mee kan doen wat ze zelf wil. Als ze dan op een dag op de verkeerde schenen schopt hebben ze meteen een stok om mee te slaan.
Het zal wel zoiets geweest zijn zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | ||
Minister-President
|
![]() Ze zijn die marokkaanse heks al aan het wit wassen.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat het niet koosjer is, dat voelt iedereen met een klein beetje gevoel voor integriteit aan. https://www.gva.be/cnt/dmf20210205_9...0mqzZxBw%3D%3D Laatst gewijzigd door daiwa : 8 februari 2021 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ps ik zou niet weten wat er Vlaams aan dat wijf is, vooral niet met zo een pruik op hare kop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er ook totaal géén idee van wat er Vlaams is aan de dame waar het over gaat. Wat ik wel al geruime tijd opgtemerkt heb dat er meer- en meer mensen nop de politieke stoeltjes verschijnen die eigenlijk in 'ons' land niet moeten zijn. Onze Politici valt dat precies niet op maar binnenkort zijn zij misschien allemaal hun job kwijt, misschien zal er dan pas nagedacht worden? Een lugubere gedachte maar toch ... Vijgen voor- of na Pasen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En toch blijven ze hopen dat hun stem achter het cordon vergooien daar iets zal aan doen. Het levert wel een pathetisch schouwspel op fora en laat ons toch op zijn minst elke keer eens meewarig glimlachen, soms zelfs medelijdend schaterlachen.
![]() |
![]() |
#338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is uitkijken naar de andere bestuurders die naar haar zeggen met de Noorderzon zijn verdwenen. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 9 februari 2021 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel die asiel-, migratie- en integratiesector is een grote zwendel op kosten van de eigen bevolking die zelf geen geld heeft om de wachtlijsten voor (jonge) mensen met psychische problemen, voor dagopvang voor mensen die daar nood aan hebben, voor financiële steun voor aanpassingen aan woningen, voertuigen en mobiliteitsinfrastructuur, voor sociale woningen, voor alle soorten hulp voor mensen die daar nood aan hebben, voor de hele staatsinfrastructuur, ... . Zoveel mensen die hulp kunnen gebruiken of in regelrechte nood leven, zoveel infrastructuur die dringend aan verbetering toe is, maar de overgrote deel van de financiële middelen gaat naar mensen van de andere kant van de wereld, naar hangmatters die zich gewoon te goed voelen of te lui zijn om bepaald werk uit te voeren of naar de kwaaltjes en imperfecties van de bemiddelden. Ik word niet goed van de werkelijkheid maar gelukkig is er de verbeelding voor de 'dogooders' en hun aanhang.
![]() |
#340 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |