![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens,"draagvlakken" zijn verschijnselen uit de vliegtuigbouwkunde,alwaar ze een NUTTIGE funktie vervullen.
In de vaccinologie neemt men gewoon plaats op een stoel of kruk....men zou dat ook een "draagvlak" kunnen noemen inderdaad. In de politiek is het een van de vele woorden,"gestolen" om zich belangrijker voor te doen dan men werkelijk is......zoals ook woorden als "investering" en "concensus" zijn gestolen en op ongelofelijke wijze verdraaid geraakt .... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 11 februari 2021 om 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan laat je een spuitje zetten als je dat wilt, en als het niet functioneert so be it. Het zou mij niet verbazen dat er dan toch wordt gebruik gemaakt van die medicijnen waarover je het had. Nood dwingt. Een mens gaat nooit verdragen dat deze toestand blijft duren als de collectieve maatregelen niet helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgende week krijgt ieder vaccinatiecentrum amper 100 dosissen, goed voor 5 uur vaccineren. En dit terwijl de centra klaar zijn om massaal te vaccineren.
Triestig. Honderd dosissen. Dat is waar de vaccinatiecentra het in hun eerste week mee moeten stellen. Het eerste centrum start maandag, de rest volgt donderdag. ‘Niet om over naar huis te schrijven’, erkent de Vlaamse overheid. Maar de levering van nieuwe vaccins blijft nu eenmaal haperen. De honderd dosissen zullen terechtkomen bij huisartsen, thuisverpleegkundigen en tandartsen. Bron: https://www.standaard.be/cnt/dmf20210211_96148437 |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En niet EU landen. Het enige land dat een voorkeursregeling krijgt is Israel.
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wilde zelfs niet aan dat jaartje beginnen he. Ik vond het een schandalig jaar. Ik ben uiteraard niet van opinie veranderd. Ik begrijp niet dat anderen ook niet van die opinie zijn, tenzij murw geslagen door een gigantische hysterie en paniek. Maar gezien er dus "draagvlak" WAS (ook al kan ik dat niet begrijpen) dan zie ik niet in waarom dat "draagvlak" daar niet nog 30 jaar zou zijn he.
Laatst gewijzigd door patrickve : 11 februari 2021 om 19:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is waar dat toen ik dat zegde, men dat niet geloofde. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 februari 2021 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn een ‘testland’ voor Pfizer. Ik heb dat al in een vorige post gelinked.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 11 februari 2021 om 19:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
anderzijds hysterie is altijd een kortstondig fenomeen, men kan dit geen jaren in stand houden, ook al omdat de tegenstrijdige info uiteindelijk voor iedereen ongeloofwaardig wordt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, ik begrijp niet dat die zelfs een jaar kon duren. Als die een jaar kan duren, kan die toch 30 jaar duren ook ? Ik begrijp niet dat men daar een jaar mee kon meegaan. Een paar weken misschien. En dan gaan uw ogen toch open ? Of gaan ze nooit open he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lysenkoisme 17 jaar. Heksenvervolging zelfs meerdere eeuwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik neem aan dat de volledige productie ondertussen werd besteld. Het is toch ook niet omdat er kortingen zijn dat de levering minder vlug mag gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |