![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#862 |
Banneling
|
![]() 50k op de rekening van 1 van je vennootschappen gestort krijgen als kosten voor je campagne en er dan maar 18k van aangeven.
Wie van haar medewerkers gaat ze daar de schuld van geven ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#863 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben een ex-N-VA stemmer, dus ik hoef N-VA niet te verdedigen.
Maar los daarvan, het is natuurlijk mogelijk dat zij daar ook bedrogen zijn. Het verandert hier ook rap, eerst heette het dat het een complot van N-VA was, nu draait men het weer om. Enige dat zeker is, is dat het een VLD'er was, en dat het zaakje stinkt.
![]() |
#864 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oh, maar ik ben heel relax.
Ik zie gewoon dat je een foute link plaatste en dan de fout bij mij legde. Een kat in het nauw maakt rare danspasjes...
![]() |
#865 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens de correcte link is het blijkbaar nog altijd: 3 miljoen van het Antwerps Bestuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#866 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo is er bijvoorbeeld VZW Poezewoef, een dierenvoedselbank voor kansarme eigenaren van een huisdier. Die VZW kreeg 8000 euro per jaar van de stad Antwerpen. Kreeg, niet krijgt, want zodra een initiatiefneemster op facebook meldde hoe ze op straat in elkaar geslagen was door Marokkanen, was het meteen gedaan met de subsidie. Voor El Kaouakibi gelden er andere regels: ![]() Ik vraag me af hoeveel kansarmen effectief zijn vooruit geholpen in die Wannawork en LGU Academy constructies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#867 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#868 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zal dat wettelijk wel in orde zijn. De partij moet het wel verkocht krijgen aan haar leden. En dat is blijkbaar niet zo eenvoudig, denk maar aan de talrijke vrijwilligers die dagen achtereen met de de wagen rondrijden om campagne te voeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#869 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#870 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar gaat het hier niet om. Waar het wel om gaat, is hoe dit bedrijf nadien met dit geld omsprong. Een bedrijf mag geen campagne betalen (voor een bedrag hoger dan 125 euro), en dan gaat het er niet om vanwaar dat geld kwam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#871 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gebruikelijk is dat alvast niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#872 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik dacht 125 euro, maar dat klopt niet. Anonieme giften kunnen tot 125 euro. Bedrijven of personen mogen de politiek nog steeds sponsoren, maar er is een maximumbedrag van 2.000 euro per jaar. Dat bedrag mag niet in één keer aan een persoon of partij gegeven worden, een gift kan maximum uit 500 euro bestaan. Deze regels zijn nu al van kracht tijdens de "sperperiode", wanneer er binnen de vier maanden verkiezingen zijn. https://www.bing.com/search?q=max+st...ANNTA1&PC=HCTS Blijkbaar is in 2018 de wet aangepast, mede door gesjoemel van een, jawel hoor, OVLD parlementslid. Lees en geniet mee. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/02...ezingen%20zijn. Laatst gewijzigd door reservespeler : 12 februari 2021 om 07:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#873 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#874 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#875 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grootste probleem van de OVLD is niet het gerecht, maar haar leden, kiezers en mandatarissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#876 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#877 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met de subsidies is er gerechtelijk niets mis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#878 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over de besteding van (een deel) van dat geld. Stop nu toch eens met steeds iedere draad te verkloten met zaken die er niet toe doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#879 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#880 | |