![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() werd bekend door zijn smeekbeden in een programma van Robin Raymaekers
doet me niks, sterven hoort bij het leven en zeker bij foute keuzes |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() robin, ik moet me bukken, de kogels vliegen hier om mijn oren
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() http://https://www.hln.be/islamitische-staat/vtm-nieuws-journalist-bij-antwerpse-is-strijder-in-syrische-gevangenis-ik-wil-terug-naar-belgie~a86969e2/
help ik wil terug, heb veel spijt... Laatst gewijzigd door edwinp : 11 februari 2021 om 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Die heeft zich niet laten ontploffen met meenemen van enkele ongelovigen, dus .............die geraakt nooit in de hemel....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Jawel, maar hij dient als 1 van die 72 'maagden'.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we die verbloemende taal van die fascistische elite via haar propagandakanalen maar niet herhalen. Het woord syriëstrijder is synoniem voor IS strijder.
Het is: IS terrorist overleden in cel. Oorzaak? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eéntje (die een foute keuze gemaakt heeft in zijn leven) minder, waar anderen moeten voor betalen (gevangenis en onderhoud) moeten wij daar rouwig om zijn?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ene is veel te weinig. Dat krapuul verdient het niet om nog verder te leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Spijt is wat een ezel schijt. Het is hard, maar hij moet nu als voorbeeld dienen voor de andere strijders. Ik heb die zijn bericht jaren geleden gelezen. Ik heb met periodes met angst voor een aanslag op de trein gezeten... Sorry, maar dit is een terrorist en hij moet nu boeten.
Het is geen Belg dus stop met hem Belg te noemen. Niemand wil hem nog. Geef hem een touw en laat hem nadenken.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien moet men hem een paleis schenken , een auto , gratis voedsel , 10000€ steun per maand (belasting vrij uiteraard) , gratis medische bijstand , .... Wie zoiets zou willen doordrukken , zijde zot !!!! Serieus: Landverraders zijn niet meer welkom !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |