![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wil dus eigenlijk zeggen dat het gros van de sectoren gesloten zal blijven, omdat het ooit wel anders eens zou kunnen dat die voor problemen zouden kunnen zorgen binnen 3 jaar of zo, he. Oftewel zijn het loze woorden. Laatst gewijzigd door patrickve : 14 februari 2021 om 07:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach...gans de EU zit een beetje naar mekaar te kijken hé..... Maar inderdaad...........voor de andere sectoren zal de zaak gelost worden nadat de vaccinatiecampagne een zeker niveau bereikt heeft en daarna zal de politiek (eindelijk!) de handen in de lucht gooien en zeggen "we hebben gedaan wat we konden".....zoek het nu zelf maar uit.....HOOP IK! twee jaar te laat tegen dan......maar er is weinig keus.... Zoals in zovele naties in wat we de "derde wereld" noemen waar men zich een lockdown gewoonweg nooit heeft kunnen permitteren,is het bij ons niet anders,alleen hebben we eerst nog wat van ons laatste spek verschoten.....Een decennium begrotingsdiscipline kompleet om zeep en onze economie die er mogelijk kompleet anders zal uitzien. Laatst gewijzigd door kelt : 14 februari 2021 om 07:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kans zit er in, velen hebben zich een tondeuse aangeschaft. Bovendien hebben de kappers hun prijzen opgeslagen omdat ze meer kosten hebben om corona-free te zijn. Hoe dan ook is een kapsalon ook iets riskanter dan naar de supermarkt te gaan of gaan shoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan is het ENIGE wat we "hadden", gemaatregel ? En vergeten we de vaccins ? Dus maatregelen we "zolang het nodig is" ? Want men heeft het volk wel degelijk op alle mogelijke manieren wijsgemaakt dat maatregelen "werken", he. NERGENS heeft men mensen laten beseffen dat maatregelen zoals "leningen" zijn, en dat je die nadien moet "afbetalen" door extra zieken. Overal heeft men rondgebazuind dat ze werken. Dus, bij gebrek aan vaccins (die werken) doet men het met "maatregelen" he, zo lang als nodig is. 50 jaar als het moet. Dat is de logica die vorig jaar in maart werd ingezet, en ik zie helemaal niet waarom die zou veranderen. Het vaccin was enkel maar een mogelijkheid, maar uiteraard geen zekerheid. Wel, we hebben geprobeerd, het werkte niet zo goed als we dachten, dus doen we voort met wat wel werkt, nee ? Misschien dat binnen enkele decennia, er ooit iemand eens iets doet dat wel werkt, maar ondertussen gaan we het doen met maatregelen. Die keuze hebben we vorig jaar in maart gemaakt, ik zie niet wat daar fundamenteel aan veranderd is, behalve dat we het nu meer en meer gewoon worden he. Had men willen protesteren, dan had men dat vorig jaar moeten doen. Nu zijn we het al een jaar gewoon, dus kan men dat ook nog 30 jaar gewoon zijn, zou ik denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze vragen straks zo veel als een Chirurg. En jij zal het zeker weten in Azië knippen ze je haar even goed als in België voor 2 euro of nog minder. Zelfs vrouwen met heel lang haar worden daar geföhnd voor 3 euro. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 februari 2021 om 08:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is wel de zaken die permanent worden, misschien mondmaskers, massa samenkomsten verbieden, enz. Ik denk wel dat alles terug normaal zal worden omdat landen ook naar elkaar zullen kijken. Ik zie bv Nederland niet vasthouden aan een mondmaskerplicht en anderhalve meter. België daarentegen, op verschillende gemeentepleinen heb ik al permanente borden gezien voor mondmaskerplicht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 februari 2021 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien toch eens zoeken naar een ander kapster. Ik klaag niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat aantoont dat onze politici en experts wel degelijk weten wat jij hier al van in het begin vertelt, dat maatregelen de situatie enkel maar rekken. maar om de 1 of andere reden zijn ze midden vorig jaar plots van idee veranderd. dan kwam plots het irrationele idee dat het virus moest vernietigd worden. de vraag is dan, waarom plots die idiote bocht? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door kelt : 14 februari 2021 om 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terug een grote dag voor de kappers. De deuren moeten terug dicht voor 4 weken. Kapper wordt een flexi-job.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politiekers worden enkel voorbijgestoken door TV-virologen als het op liegen aankomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Minister-President
|
![]() Ik heb 100 jaar nog nooit zo snel voorbij weten zijn.
https://www.hln.be/dossier-coronavir...cins~a4579f7b/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Minister-President
|
![]() Vooral wraakroepend als je volgend artikel leest.
Eén klein lichtpuntje in de coronacijfers: toename besmettingen stijgt niet meer door Met nu gemiddeld 4.158 stijgt het aantal dagelijkse coronabesmettingen nog altijd met 40 procent tegenover een week geleden. Ook de ziekenhuisopnames blijven toenemen, en dus komen er vandaag wellicht verstrengingen aan om de curves opnieuw onder controle te krijgen. Maar tegelijkertijd is er ook nu al een - erg klein - lichtpuntje in de cijfers te zien: de stijging lijkt af te vlakken. https://www.hln.be/dossier-coronavir...door~a351ee71/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |