![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat die partij rond dat thema draait.
Niemand anders is daarmee bezig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaap.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 15 februari 2021 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel mijn ma is al bestolen, valt nog mee hé?
edit, enkele vergeten, Mijn broer zijn fiets toen hij nog thuis woonde. De fiets stond vervolgens aan een winkel een paar straten verder. De zoon van de winkel, een Turk, had hem gestolen. Toen mijn ma naar de flikken belde om te melden dat die fiets daar stond kreeg ze als antwoord "neem hem dan maar mee madam". Ze kwamen zelfs niet tot aan die winkel. En bij mij in de auto ingebroken maar ik weet niet door wie.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 15 februari 2021 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, onder leiding van Tom Van Krieken zal er geen criminaliteit meer zijn.
En krijgt den polies nog meer klop er maar op los bevoegdheden ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms loopt het anders.
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarmee de discussie over De Wever zijn centrumrechtse samenscholing ten einde wordt verklaard.
![]() |
#148 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is net het perverse van heel die toestand, het politiek tuig die ons die vreemdelingen opdringen hebben er zelf geen last van in hun riante villawijken.
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke discussie?
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat is er in feite fundamenteels mis met het zien van mensen die niet dezelfde huidskleur hebben dan jou of zich niet hetzelfde kleden?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat begrijp je niet aan "zich niet meer thuis voelen, met een algemeen gevoel van onbehagen tot gevolg"
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stop met die huidskleur er telkens bij te sleuren, die heeft er niks mee te maken.
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je dat 1 Anderlechtsupporter zich zou thuis voelen als hij verplicht wordt tussen de harde kern van club Brugge te gaan zitten?
![]() |
![]() |
#156 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een hele hoop Vlamingen zijn primitieve denkers. Als je hen laat weten dat je kaalgeplukt wordt dan vinden ze het normaal van niet te reageren. Hun denken beperkt zich tot het feit dat ze vermoeden dat je nu wel ten strijde gaat trekken tegen de partij die de moed en het risico liep om U persoonlijk aan te vallen. Dus je zal wel voor hen stemmen. Ze moeten dus hun verantwoordelijkheid niet nemen. Zelfs niet ondanks het feit dat je zelf al vele jaren uw verantwoordelijkheid nam en je dikwijls hun hoofd boven water hebt gehouden. De grote hoop onder hen zijn veenmollen die boven water komen als er jobkes te rapen vallen en pas dan wakker worden. Met iedereen onder de lakens kruipen moet dus kunnen. Wel flauwe arrivistjes je denkt verkeerd. Kruipers genieten mijn respect niet. Ik zie geen enkele reden om deel uit te maken van uw processie. Ik heb jarenlang gehandeld als Vlaming. Een woordje van dank en waardering moet kunnen. Als maar als dat er niet af kon kan er bij mij ook niks meer af. Goed dus. Het verhaal dus zoals jullie beoefenen in jullie leefwereld is dus te doorzichtig. Ik stop dus mijn inzet van jaren voor het Vlaamse ras. Ik houd niet van knikkers en lafaarden. Een dergelijke democratie laten misbruiken is er teveel aan. En dat doen jullie teveel en met graagte. Laatst gewijzigd door werkman : 15 februari 2021 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door TREBRON : 15 februari 2021 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zal niet verplicht worden, het komt vanzelf.
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Eur. Commissievoorzitter