Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 februari 2021, 11:07   #241
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Ik heb al verschillende keren gezegd op dit forum dat ik mij van inhoudelijke theologische en religieuze gepalaver ver wil houden vanwege de zinloosheid daarvan. Je zal me daar dus zelden tot nooit op betrappen.
Dat gezegd zijnde zijn de leer van de Islam en het Christendom en de verspreiding van de Islam en het Christendom respectievelijk samengevat in de begrippen islamisering en kerstening twee verschillende discussies.
Moest de Islam niet gebouwd zijn op moord en doodslag dan zou er wel iets mee kunnen gedaan worden. Als de grote baas echter het voorbeeld geeft door eigenhandig 800 man het hoofd af te hakken als voorbeeld voor de gelovigen heb ik er toch een vraagteken bij....Soit........Ieder zijn goesting, .....
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2021, 11:46   #242
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Moest de Islam niet gebouwd zijn op moord en doodslag dan zou er wel iets mee kunnen gedaan worden. Als de grote baas echter het voorbeeld geeft door eigenhandig 800 man het hoofd af te hakken als voorbeeld voor de gelovigen heb ik er toch een vraagteken bij....Soit........Ieder zijn goesting, .....
In naam vd islam worden al hoofden afgesneden sinds het ontstaan van die kut-religie, en het gebeurt nog steeds.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 20 februari 2021 om 12:15.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2021, 12:24   #243
denkimi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Berichten: 3.700
Standaard

survival of the fittest bestaat niet alleen bij dieren, maar bij alle concurrerende zaken. dus ook bij religies.

als ik zeg: "heb u naaste lief en probeer hem voorzichtig te bekeren."
maar mijn naaste zegt: "bekeer u tot mijn religie of ik snij uw hoofd af."
dan is het redelijk duidelijk welke religie we beiden gaan aanhangen.

wat dus wil zeggen dat in gelijke technologische toestand, de meest agressieve, meest imperialistische, meest haatdragende religie, de grootste gaat worden.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2021, 19:11   #244
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
In naam vd islam worden al hoofden afgesneden sinds het ontstaan van die kut-religie, en het gebeurt nog steeds.
Islam is geen religie.... Het is een gewelddadige dictatoriale politieke doctrine die als religie vermomd is...Er zijn honderden religie's in de wereld en ze kunnen allemaal elkaar verdragen omdat ze de mensen vrij laten in hun doen.
Alleen islam verdraagt gaan tegenspraak, Poetin , XI , Erdogan en nog een reeks andere dictators ook niet. Dus.............
Ik durf er mijn schoenen op verwedden dat, moesten de moslims een keus kunnen maken en niet gedwongen zijn door groepsdruk en met de dood bedreigd, er minstens 80% van weggingen. Het is alleen een horde gewelddadige machtsbeluste psychopaten die dat nog zouden aanhangen. Niemand kan me wijsmaken dat onder de Islam leven simpel en leuk is.

Laatst gewijzigd door TREBRON : 21 februari 2021 om 19:16.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2021, 20:23   #245
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Islam is geen religie.... Het is een gewelddadige dictatoriale politieke doctrine die als religie vermomd is...Er zijn honderden religie's in de wereld en ze kunnen allemaal elkaar verdragen omdat ze de mensen vrij laten in hun doen.
Alleen islam verdraagt gaan tegenspraak, Poetin , XI , Erdogan en nog een reeks andere dictators ook niet. Dus.............
Ik durf er mijn schoenen op verwedden dat, moesten de moslims een keus kunnen maken en niet gedwongen zijn door groepsdruk en met de dood bedreigd, er minstens 80% van weggingen. Het is alleen een horde gewelddadige machtsbeluste psychopaten die dat nog zouden aanhangen. Niemand kan me wijsmaken dat onder de Islam leven simpel en leuk is.
Oh, maar mij hoef je daar niet meer van te overtuigen, hoor.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2021, 07:10   #246
N-VA
Parlementsvoorzitter
 
N-VA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: Gent
Berichten: 2.137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Islam is geen religie.... Het is een gewelddadige dictatoriale politieke doctrine die als religie vermomd is...Er zijn honderden religie's in de wereld en ze kunnen allemaal elkaar verdragen omdat ze de mensen vrij laten in hun doen.
Alleen islam verdraagt gaan tegenspraak, Poetin , XI , Erdogan en nog een reeks andere dictators ook niet. Dus.............
Ik durf er mijn schoenen op verwedden dat, moesten de moslims een keus kunnen maken en niet gedwongen zijn door groepsdruk en met de dood bedreigd, er minstens 80% van weggingen. Het is alleen een horde gewelddadige machtsbeluste psychopaten die dat nog zouden aanhangen. Niemand kan me wijsmaken dat onder de Islam leven simpel en leuk is.
Akkoord, maar als de dag komt dat het verplicht is voor iedereen om zich te bekeren zou ik het toch maar doen. Beter leven als moslim dan vrij zijn onder de grond. Hopelijk voor ons is die dag nog ver weg.

Laatst gewijzigd door N-VA : 22 februari 2021 om 07:14.
N-VA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2021, 09:56   #247
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Islam is geen religie.... Het is een gewelddadige dictatoriale politieke doctrine die als religie vermomd is...Er zijn honderden religie's in de wereld en ze kunnen allemaal elkaar verdragen omdat ze de mensen vrij laten in hun doen.
Alleen islam verdraagt gaan tegenspraak, Poetin , XI , Erdogan en nog een reeks andere dictators ook niet. Dus.............
Ik durf er mijn schoenen op verwedden dat, moesten de moslims een keus kunnen maken en niet gedwongen zijn door groepsdruk en met de dood bedreigd, er minstens 80% van weggingen. Het is alleen een horde gewelddadige machtsbeluste psychopaten die dat nog zouden aanhangen. Niemand kan me wijsmaken dat onder de Islam leven simpel en leuk is.
Mij ook niet.

Laat ik het houden op wat ik al eerder schreef.

Dat de Islam bestaat en dat er mensen zijn die het het willen leven of naleven hoe het geschreven staat, het zij zo, maar in de EU hoort het niet thuis daar de verschillen qua samenleven met anderen te ver uit elkaar liggen.

Is de islam gewelddadig?

Islam en mensenrechten (in 10 vragen)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 februari 2021 om 09:56.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2021, 10:14   #248
N-VA
Parlementsvoorzitter
 
N-VA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: Gent
Berichten: 2.137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Mij ook niet.

Laat ik het houden op wat ik al eerder schreef.

Dat de Islam bestaat en dat er mensen zijn die het het willen leven of naleven hoe het geschreven staat, het zij zo, maar in de EU hoort het niet thuis daar de verschillen qua samenleven met anderen te ver uit elkaar liggen.

Is de islam gewelddadig?

Islam en mensenrechten (in 10 vragen)
De geboorte van fantast Mohamed was de grootste ramp die de mensheid ooit trof.
N-VA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2021, 11:07   #249
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA Bekijk bericht
De geboorte van fantast Mohamed was de grootste ramp die de mensheid ooit trof.
Dat klopt.

Toch zie je in tegenwoordige tijden de vraag of hij wel echt bestaan heeft meer- en meer verschijnen want er zou gerede twijfel over zijn.

Zie ook:

Heeft Mohammed echt bestaan?

Ik heb er géén idee van of het klopt wat er geschreven staat op bovenstaande site.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2021, 09:35   #250
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA Bekijk bericht
Akkoord, maar als de dag komt dat het verplicht is voor iedereen om zich te bekeren zou ik het toch maar doen. Beter leven als moslim dan vrij zijn onder de grond. Hopelijk voor ons is die dag nog ver weg.
Ergens gelezen op het net, iemand die het dan weer zo zag ...

Citaat:
Waarom wordt dit via het al jarenlang sturen van islamieten en zwarte Afrikanen naar EU- Europa geen genocide op blank Europa genoemd!? Dit hoort toch echt in het rijtje genocide-pogingen thuis.
BRON
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 25 februari 2021 om 09:36.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2021, 18:04   #251
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.649
Standaard

1 op 3 Belgen is van buitenlandse afkomst (gaat slechts twee generaties ver) maar zeg niet omvolking zeg diversificatie. Sommige stadswijken waar twintig jaar geleden nog tot 60% van de bevolking van Belgische afkomst was tellen nu nog 5% Belgen maar dat is geen omvolking want ze worden door van alle soorten buitenlanders vervangen en dus noemen we dat diversificatie. Hoe de meerderheid van de oorspronkelijke bevolking zich hierbij voelt doet er niet toe want die verdwijnt toch en newspeak zal ons redden. Met vriendelijke groeten de ploeg van 11 miljoen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2021, 18:11   #252
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Belgen willen niet meer wonen in die wijken. Ze verkiezen de veel rustigere, en duurdere, suburbs.

Wil je zo een wijk aanpakken zal je actief aan gentrificatie moeten doen. Huizen (krotten) platsmijten en dure panden op neerzetten.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2021, 18:17   #253
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Belgen willen niet meer wonen in die wijken. Ze verkiezen de veel rustigere, en duurdere, suburbs.

Wil je zo een wijk aanpakken zal je actief aan gentrificatie moeten doen. Huizen (krotten) platsmijten en dure panden op neerzetten.
Goh, wij blijven uiteindelijk nog enkele decennia in zo een wijk als het ons belieft, eens ge er tussen woont en die mensen leert kennen is dat best doenbaar.
Maar dat we uiteindelijk naar Wallonië trekken is omdat het hier gewoon te druk is. Als ik in de ogen van vele ouderen zie, zie ik hen onwaardig oud worden. Het is gewoon te druk voor mensen die van hun oude dag willen genieten.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2021, 18:17   #254
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Belgen willen niet meer wonen in die wijken. Ze verkiezen de veel rustigere, en duurdere, suburbs.

Wil je zo een wijk aanpakken zal je actief aan gentrificatie moeten doen. Huizen (krotten) platsmijten en dure panden op neerzetten.
Maakt allemaal niet uit, het deint uit. Tegen het einde van de eeuw zal de oorspronkelijke Europese bevolking nog een zeer kleine minderheid zijn en weinig kans dat haar cultuur zal overleven en vermoedelijk zal ook aan de vooruitgang van de mensheid tijdelijk een einde komen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2021, 18:19   #255
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Maakt allemaal niet uit, het deint uit. Tegen het einde van de eeuw zal de oorspronkelijke Europese bevolking nog een zeer kleine minderheid zijn en weinig kans dat haar cultuur zal overleven en vermoedelijk zal ook aan de vooruitgang van de mensheid tijdelijk een einde komen.
Onze kleinkinderen en achterkleinkinderen zullen (en dik verdiend !!) op onze graven komen pissen om hen die erfenis achter te laten.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 27 maart 2021 om 18:20.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2021, 18:22   #256
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.097
Standaard

Het grootste gedeelte van Vlaanderen is reeds over-,over-,overbevolkt. Dit gulle open-armen-immigratiebeleid van de EU is nefast, zowel inzake milieu als inzake sociale zekerheid.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2021, 18:32   #257
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Het grootste gedeelte van Vlaanderen is reeds over-,over-,overbevolkt. Dit gulle open-armen-immigratiebeleid van de EU is nefast, zowel inzake milieu als inzake sociale zekerheid.
dit wordt hopelijk haar ondergang.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2021, 18:34   #258
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
dit wordt hopelijk haar ondergang.
Dat werd uw ondergang.
The fourth reich is coming.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2021, 18:37   #259
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.097
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Dat werd uw ondergang.
The fourth reich is coming.
Das muslemische Reich? Ein "Khalifat"?
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2021, 18:42   #260
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Das muslemische Reich? Ein "Khalifat"?
Hoe en wat weet ik niet, alleen dat het hier finito is.

Mensen zijn afkerig van iets en willen dat via beleid uitvergroot zien, zullen zij verbaasd zijn eens ze door hebben dat door die haatzaaierij tegen eigen volksgenoten en het kapotverdelen van hun samenleving net het omgekeerde bereikt wordt.

Zaaien en oogsten is iets dat wij leren in de christelijke doctrine, ook dat we beter onze vijanden dichterbij houden dan onze vrienden. Want een “vriend” die niet om kan met andere meningen en beleid op jou wilt uitvoeren is minder trouw dan uw vijand. Never again. Maar de islamofoben en coronafoben hun haatzaaierij brengt ons daar wel terug naartoe.

We zullen zien hoe religioten zich organiseerde vs mensen die wachten op beleid
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be