![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#722 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#723 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeg Ke Nan, ik zit ondertussen nog steeds op m'n honger, over je antwoord op m'n vraag, welke voordelen volgens jou het westen zou hebben bij een symbiose met de islam en andersom:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=619 In afwachting. ![]()
![]() |
#724 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 19 februari 2021 om 08:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#725 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat er een positief samengaan kan zijn. Hoe dit kan of zal verlopen in detail weet ik niet. Menselijke gedragingen zijn nl. geen exacte wetenschap maar met goede wil kom je ver. In elke groep zitten altijd vervelende fanatieke stoorzenders waardoor uitkomsten variëren. Dit in tegenstelling tot bv. kernfysica waar je kort samengevat spul samenbrengt in specifieke omstandigheden en het dan buitengewoon heftig boem doet of heel veel elektrik vrijkomt. Dat is allemaal bijzonder ingewikkeld maar wel nauwkeurig te voorspellen. Patrickve zal dat laatste beamen. Maar dit antwoord had je uit eerdere berichten van mij in deze draad kunnen afleiden. Het is niet mijn bedoeling om met iedereen een afzonderlijke discussie te voeren over hetzelfde.
![]() |
![]() |
#726 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door TREBRON : 19 februari 2021 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#727 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#728 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat twee holebi's eens "hand in hand" of kussend gaan kuieren in een islam-wijk, of ga mohammed of allah eens publiekelijk "uitlachen" in pakweg Molenbeek of Kuregem (Anderlecht), dan zal je zien hoeveel er van je "onderschrift" nog overblijft.
![]() |
#729 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Dat is een wijsheid met een diepgang die wel zal verloren gaan aan een aantal brilsmurfen hier op het forum. Je moet met een idee kunnen spelen zonder dat dat je het waarheidsgehalte van dat idee aanvaardt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#730 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#731 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben zopas tot de bevinding gekomen dat ik een hele tijd op dit forum mijn energie heb verspild heb aan illustere onbekenden die mij op het verkeerde been hebben gezet. Ik trek daaruit verscheidene conclusies. En ik besluit dat praten over politieke onderwerpen door mensen die hun nikab over hun neus houden gevaarlijk is. Voor wat betreft de islam is het zelfs ondoenbaar. Recent is er hier zelfs een bekentenis geweest van een forum-dispoot waarin hij beweerde van destijds een VU-aanhanger te zijn geweest. Terwijl ik weet dat ik destijds dezelfde kronkel in de hersenen te hebben gehad. Ik hoef mij dus geen verdere zorgen te maken over overlopers die hun laatste partij met kennis van zaken naar de duivel hebben geholpen. En nog minder over onnozelaars die buiten de politieke raad om dergelijke overlopers naar een politiek debat wilden sturen. En dan te moeten vaststellen dat die stoorzenders het vertikten van hun verantwoordelijkheid te nemen en afwezig waren op het debat zelf. Want dan had ik vanzelfsprekend niet ingevallen. Dan had ik geweten dat die feiten een geplande opzet hadden en dus geen toeval waren maar wel een uitgedokterde aanslag was van een andere partij. Een partij dus die het achteraf niet kon laten om mijn bouwgronden om zeep te helpen. Want mijn invalsbeurt paste niet in hun planning. Dat mijn invalsbeurt bovendien schitterend te noemen viel was een reden te meer om rancunes te veroorzaken. Zowel bij sommigen binnen eigen partij die op de hoogte waren en ook bij deze die zijn plannetje in rook zag verdwijnen. En het feit dat nadien de kinderen van die overlopers aan het stadhuis mochten beginnen (3 stuks) heeft het gepland circus wel bewezen.. En dan hebben ze hun ezel wel opnieuw proberen te paaien want ze kwamen de eerste plaats op de kieslijst aanbieden voor mijn fusiegemeente. Ik heb daarvoor feestelijk bedankt. Het hoefde voor mij absoluut niet meer. Wat ze in feite nog wel bereikt hebben hebben we recent nog gezien. De hele ploeg overlopers en meelopers zijn buiten gezwierd bij de NVA. En ik heb mijn conclusies getrokken. Definitief. De Vlaamse overlopers en hun beloofde jobkes zijn niet te weerstaan. En als je dan nog Ministers hebt om de gaten opnieuw te dichten met reserves dan kun je de hoop koesteren dat de gebeurde feiten niet te veel zullen opvallen bij dat idiote kiezerspubliek. Wel vraag ik mij af waarom ik het blok recent op mijn hals kreeg. Nu loop ik ook al dezen in hun weg. Zelfs naast de weg gaan staan is er teveel aan. Als Sanctorum eindelijk zijn augiasstal gaat uitmesten dan zal het misschien eindelijk eens stoppen. Voor de rest heb ik geen enkel probleem nog. Of mag dat ook al niet meer in het Vlaamse gewest? Laatst gewijzigd door werkman : 19 februari 2021 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#732 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu zat Dries weer in Parijs, ondanks het reisverbod.
Dat jongetje botst constant met de wet.
![]() |
#733 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#734 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://d34j62pglfm3rr.cloudfront.ne..._te_vullen.pdf
Zou DVL zijn verklaring op eer hebben ingevuld ? Waarom zet hij deze niet op internet in het kader van de openbaarheid van zijn volksvertegenwoordiging ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#735 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#736 |
|
![]() Uiteraard is dit een essentiële reis om professionele doeleinden.
Belangrijk Dries heeft de steun van de voorzitter Tom Van Grieken : https://twitter.com/tomvangrieken/st...95742191222787 Wat ik wel zou doen is dat Dries de komende dagen preventief in quarantaine gaat zodat politieke tegenstanders een eventuele coronabesmetting niet zouden kunnen gebruiken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#737 |
|
![]() Vergeet ook niet dat de mensen van Generation Identitaire onze vrienden en bondgenoten zijn in Frankrijk. Deze mensen worden bedreigd door het Franse Macron regime, dus verdienen ze al onze steun.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#738 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.lemonde.fr/politique/art...84_823448.html |
|
![]() |
![]() |