![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1541 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik de laatste tijd veel bij LetsGoUrban.com Keukens en designmeubelen aan stevige subsidiekortingen.
|
|
|
|
#1542 |
|
Minister-President
|
Helaas ook met een 'probleem' Chief Believer (verantwoordelijk voor strategie, supervisie, pr en fondsen)
|
|
|
#1543 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#1544 |
|
Minister-President
|
Het is wellicht 1 advocaat voor ieder van haar foefelverenigingen.
|
|
|
#1545 |
|
Minister-President
|
5K per jaar, meen ik.
|
|
|
#1546 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1547 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is onmogelijk om in orde te zijn met GPDR als je particuliere Android of Apple smartphones toelaat op de werkvloer, bij verplaatsingen of bij klanten. Ik heb trouwens al veel borden gezien dat er camera's hangen, maar nooit dat er ook geluid wordt opgenomen. Dat wil niet zeggen dat de camera's geen geluid opnemen. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 26 februari 2021 om 15:59. |
|
|
|
|
|
|
#1548 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze bezit, als jong vogelke, een villa in Edegem (en geen kleintje) en een villa in Vietnam (en geen simpel dinkske).
Allemaal verdiend met dansles.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#1549 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1550 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met dansles? Met oplichtingspraktijken zal je bedoelen.
|
|
|
#1551 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kijk, toch minstens één kansarme die uit de miserie geholpen is.
Eén geredde ziel is het allemaal waard, toch ?
|
|
|
#1552 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
"... alsof het voor mezelf is". De man wist blijkbaar van meer...
|
|
|
|
#1553 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als dat geld eerlijk verdiend is dan is het haar van harte gegund. Als dat gedaan wordt met het slurpen van subsidies op kosten van de belastingbetaler dan is er wel een probleempje natuurlijk. Het aankopen van een domeinnaam van uw vzw om die dan door te facturereren voor exuberante bedragen, Tjah daar verdient ze een dikke stamp onder haar gat voor, de hypocriete trut.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 26 februari 2021 om 18:49. |
|
|
|
|
|
#1554 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet als dat geld op een fatsoenlijke manier is verdiend.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#1555 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jij snapt ook niks van dubbele bodems hé.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#1556 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik gun succesvolle maar eerlijke mensen niet alleen hun verdiensten en hun centen, maar ik wens ze er zelfs proficiat mee.
Zij trekken onze welvaart mee omhoog; niet de zovelen middelmatigen (waar ik mezelf dus wel moet bij rekenen helaas)
|
|
|
|
|
#1557 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
In de privé is dat onbetaald maar allé dat zij dieven op "niveau" zijn weten we al ondertussen.
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 26 februari 2021 om 23:21. |
|
|
|
|
|
|
#1558 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Iets wat velen hier nog niet weten ......
|
|
|
|
#1559 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Specialiteit van "alweer" een ex minister.
Van Den Boeynants vulde die met water, kwestie van het vochtverlies in zijn vlees onderweg te recupereren denk ik ...? Tjonge, tjonge, een volle bibliotheek kan je over ons overheidsapp. schrijven.
|
|
|
#1560 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Erger nog het gaat over "ons" geld.
|