![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Terwijl er letterlijk tientallen Vlaamse gemeenten verfranst zijn ,sinds 1830 door de taalpolitiek van de Belgische staat. |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Pajoske heeft het over een totaal ander fenomeen, ik lig echter veel minder wakker van het veelvuldig gebruik van het Engels in ons taalgebied dan van de omvolking. Ieder zijn prioriteiten.
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Banneling
|
Er is geen omvolking gaande. Dat is rechts nationale fake news, bedoeld om u op te hitsen.
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Allez gij. Dat klein percentage inwoners van Arabische afkomst gaat hier ff alles veranderen? Wie heeft u dat wijsgemaakt? Dat er invloed zal zijn lijkt me normaal. We eten nu toch ook Italiaans en Thais. |
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Koop eens een goede bril, het wordt hoog nodig.
|
|
|
|
#107 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar zullen De Wever en zijn rugstekers van de VLD en de CD&V voor zorgen.....
|
|
|
#108 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Ik vind het altijd grappig als jij van aan de oevers van de Maas, ver weg van alles en iedereen, aan mij probeert te vertellen hoe de wereld in elkaar zit. Kom eens een paar jaar in een grote stad wonen en vertel mij dan hoe het zit.
|
|
|
|