![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Een of andere fractie in het parlement of een politieke partij die er een thema van wil maken in de hoop kiezers voor zich te winnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Uiteraard ... maar het staat zelfs een minister van justitie vrij om (binnen zijn/haar domein) voorstellen te doen, om dat domein beter te maken. Ik vind het gewoon stuitend dat een minister van justitie, dit soort toestanden maar op zijn beloop laat en telkens weer laat gebeuren zonder op zijn minst een poging te doen dit een halt toe te roepen. Ik kan daar echt niet bij ...
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind die straffen ook veel te laag.
p.s. En voor alle duidelijkheid daar ik in sommige teksten las dat er mensen zijn die verschil maken tussen verkrachters van allochtone origine en die van autochtone origine. Daar kan je maar één ding op reageren dacht ik: ze maakten een zware fout en dienen daar ook zwaar voor gestraft te worden. Wil het in bepaalde gevallen zeggen dat als een leuk vrouwtje een kort rokje aanheeft je die maar gewoon moet gaan verkrachten? Dan is er toch iets serieus mis met dat soort van figuren of die hebben teveel duistere sites op het net bekeken.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om het even van welke origine ze zijn, indien de verkrachting onomstotelijk is bewezen mogen de daders van mij verbouwd worden. Alles der af, plassen door een tuitje.
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vrouw verkracht op toilet, toch geen celstraf Uit het artikel: Citaat:
Daar ben je vet mee als je er voor de rest van je leven moet met leven. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien hadden de daders oprecht berouw.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Misschien was de verdediging van "Jamaar ze hebben hun misdaad gefilmd. Ze vonden het dus niet zo erg meneer de rechter. En ze hadden wat gedronken en mevrouw ook. Hoe konden ze weten dat NEE NEE is en niet "Verdoof me maar dan kan ik niets meer zeggen? Dan kunnen jullie me groepsverkrachten en er mee gaan stoefen of het internet. Want ik ben toch maar een fucking PROOI." Niet waar meneer de rechter?" Laatst gewijzigd door Bach : 4 maart 2021 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En dan? Hebben ze haar 'per ongeluk' verkracht misschien? Bestaat dat legaal concept überhaupt?
Laatst gewijzigd door Bach : 4 maart 2021 om 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Altijd die hysterie over verkrachting. Met de opkomst van de morning after pil en hiv remmers is verkrachting in niets nog ernstiger dan andere vormen van geweldpleging.
Iemand die zomaar in elkaar geslagen of neergestoken wordt op straat zal daar mogelijk ook een levenslang trauma aan over houden. En in veel gevallen ook levenslang fysiek letsel. Elke vorm van zinloos geweld moet zwaar gestraft worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 4 maart 2021 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tut tut tut, er is al eens een bruine in het nieuws geweest die al slapend iemand verkracht had.