Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 maart 2021, 15:57   #221
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Er zijn daar VEEL MINDER sterfgevallen dan bij ons.
Ja, de statistieken in de favela's worden enorm secuur bijgehouden.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2021, 15:58   #222
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik bewonder je "vastberadenheid".
Je wordt hier op het forum 10 keer per uur geconfronteerd met het feit dat alle landen van de wereld ongeveer hetzelfde beleid voeren,
en dat jij alleen vindt dat die allemaal zich vergissen aan 100 procent.

Laat het dus hé jongen. Ik lees je enkel als ik goesting heb om eens te lachen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik heb niet gezegd dat alle landen onze politiek volgen.
Zo ook volgen alle huisartsen de actueel gangbare conclusies van de wetenschap niet. Maar de orde pakt die fantasten wel flink bij hun teelballen.
QED.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2021, 16:05   #223
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ja, de statistieken in de favela's worden enorm secuur bijgehouden.
Wel, zo erg vinden ze dat ginder niet. Hun maatschappij is niet totaal op de vloer, er zijn daar geen grote paniekuitbraken, de lijken liggen daar niet te rotten langsheen de wegen waar nog bijna niemand levend rondloopt, de fabrieken daar zijn niet leeg van de dode arbeiders en de paar die overleven en niet durven komen,.... kortom de grote ramp die er ging gebeuren als men niet deed zoals wij is daar niet voltrokken he.

Ze moeten al heel heel heel hard "verkeerd tellen" om aan de GEPROJECTEERDE RAMP te komen die ze beweren die zich hier had voltrokken hadden wij gehandeld zoals zij he. Van die geprojecteerde ramp is ginder niks te zien.

Maar het punt blijft: jij denkt - doordat je enkel naar onze Pravda's kijkt, luistert en zo voort - dat geen enkel land ongeveer doet zoals ik voorstel dat men had moeten doen. Jij beweert altijd dat dat waanzin is, dat ik daarmee ALLEEN sta en zo voort (op een paar andere posters na hier). Je merkt dat de grootste democratie in de wereld het ook doet. Nadat ze eerst eens geproefd hadden van "onze" (en volgens U universele) aanpak en gezien hadden wat voor een gigantische ramp het was.

En dan valt uw voornaamste argument weg, want op de inhoud ga je nooit in. Uw voornaamste argument is: IEDEREEN doet zoals wij (ongeveer). NIEMAND doet zoals gij zegt. Dus "moet" gij wel mis zijn. Wel, nee. Meer dan 1 miljard mensen, ongeveer 4 keer de EU, doet het nu ongeveer zoals ik zeg. In Brazilie ook. In nog andere plekken ook. Uw "universele waarheid" is bijlange zo "universeel" niet.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2021, 16:16   #224
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Neen hoor. Dat durf ik niet. Stel je voor dat de paus het te weten komt.
Welke paus ? Marcus van Ranstus ? Ik denk dat ge meer schrik hebt van je eigen dissosiatieve kantjes.
Het gaat erom wat jij en andere oude eiken zouden te weten komen , mochten jullie de intellectuele eerlijkheid bezitten om die links aan te klikken.
Niet dus.
Citaat:
Ge ziet, ik kan ook zeveren hé.
Als de beste, Schoof, als de beste.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2021, 16:34   #225
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ja, de statistieken in de favela's worden enorm secuur bijgehouden.
Het is niet dat ze de lijken van hun grootouders in de gracht smijten, sterftegraad moet zowat de best bijgehouden statistiek zijn in die streken omdat je ze gewoon niet kan laten rotten.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2021, 16:48   #226
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Het is niet dat ze de lijken van hun grootouders in de gracht smijten, sterftegraad moet zowat de best bijgehouden statistiek zijn in die streken omdat je ze gewoon niet kan laten rotten.
Het is toch ongelofelijk hoe die "wij tellen beter" smoes bij de zwakken van geest is aangeslagen he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2021, 16:53   #227
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het is toch ongelofelijk hoe die "wij tellen beter" smoes bij de zwakken van geest is aangeslagen he.
Ja, behalve bij China, zowat het meest leugenachtige regime op de planeet maar omdat het past in hun lockdown verhaal geloven ze alles.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be