![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Minister
|
![]() En nog lager vind men van die koningneukers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Minister-President
|
![]() Stop Franstalig imperialisme: Betoging Comité Linkbeek - 6 maart '05
Verzonden op: 01-03-2005 Verzonden door: Luc Vermeulen Aantal keren gelezen: 6 Organisatie: Comité Linkebeek - 6 maart '05 Zoals bekend organiseren de Franstalige liberalen en het FDF op 6 maart aanstaande een manifestatie in de faciliteitengemeente Linkebeek. Ze eisen de uitbreiding van het Brussels gewest met op zijn minst de zes faciliteitengemeenten rond Brussel (le “très grand Bruxelles” of “Gross-Brüssel”) en de ratificatie van het zogenaamde minderhedenverdrag. Daarnaast verzetten ze zich met alle macht tegen de splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde. De manifestatie in Linkebeek is voor de Vlamingen een nooit vertoonde en volstrekt onaanvaardbare provocatie. Daarom hebben een aantal Vlaams-nationalisten zich verenigd in het Comité Linkebeek-6 maart ’05. Dit Comité organiseert op zondagvoormiddag 6 maart een tegenbetoging in Linkebeek en roept alle Vlamingen op zich aan te sluiten bij deze actie, om zo een sterk Vlaams signaal te geven aan de Franstaligen. Tegelijkertijd roept het Comité de Vlaamse parlementsleden in de Kamer op zich te verenigen, om zo, conform het Vlaamse regeerakkoord, de splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde door te drijven. Er is geen enkele reden om terzake nog langer te talmen. Het Comité Linkebeek-6 maart ’05 roept op tot een vreedzaam maar krachtig en luidruchtig protest. Heel het land moet weten dat Van Eyken en co zich te buiten gaan aan inciviek en hoogst onverantwoord gedrag. Door een dergelijke agressieve manifestatie op zijn grondgebied toe te laten, draagt de Linkebeekse burgemeester Christian Van Eyken alle verantwoordelijkheid voor gebeurlijke incidenten. Inschrijven voor de gratis bussen kan bij Luc Vermeulen (0475 / 29 57 65) of via [email protected]. Bussen vertrekken: Antwerpen - Berchem, Kerk, 8.30 uur - Mechelen,Rode Kruisplein, 8.50 uur West-Vlaanderen - Roeselare, Stationsplein, Gezelle, 7.30 uur - Brugge, Magdalenastraat, Magdalenaparking, 8.00 uur Oost-Vlaanderen - Sint-Niklaas, Hotel Serwir, 8.15 uur - Gent, Kramersplein, 8.45 uur - Aalst, Vlaanderenstraat, Den Ijzer, 9.15 uur Limburg - Hasselt, Kolonel Dusartplein, Parking, 8.15 uur Vlaams-Brabant - Leuven, Parking Bodart, 9.00 uur - Vilvoorde, Portaelsplein, kerk, 9.10 uur - Affligem, Carpoolparking E40, 9.30 uur - Ruisbroek, AC Restaurant, E19, Ring-Oost richting Bergen, 10.00 uur Met vriendelijke groeten, Willy Sterckx 1630 Linkebeek 02/380 39 81 Luc Vermeulen 2590 Berlaar 0475/29 57 65 Marcel&Lieve Mosselmans-Dewit 1640 Sint-Genesius-Rode Hans Verreyt 2547 Lint 0496/53 31 38 |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Minister-President
|
![]() Ik zie niet in waarom je je vnj uniform zou aandoen .....het zal anders wel koud zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik denk niet dat er een dresscode is.
![]() Een Napoleon-kostuum lijkt me in de context van de FDF-betoging nog toepasselijker. ![]()
![]() |
#227 |
Minister
|
![]() Dus julie vinden het beter als ik het niet doet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#229 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Minister-President
|
![]() . Dit comité wil de partijpolitieke meningsverschillen overstijgen en heeft oud-magistraat Willy Sterckx, een zeer verdienstelijke vlaming uit Linkebeek, actief binnen het Comité der Randgemeenten , bereid gevonden om als woordvoerder op te treden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Minister-President
|
![]() neen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik vraag me toch echt wel af welke trajecten er gelopen gaan worden. Is het beter een grote optocht of verschillende kleinere om het de politie moeilijker te maken. Ik weet het niet. Iemand ervaring? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jullie zullen moeten lopen waar er k�*n gelopen worden.
En dat is onvoorspelbaar. Wat op een publiek forum bekend wordt gemaakt zal in alle geval onmogelijk gemaakt worden.
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weer iets om in te kaderen want DIT is nu de bedoeling van Vlaanderen Vlagt!
![]() |
![]() |
#236 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
FDF-PRL Vlaams Belang Voorpost Taalaktiekomitee en VVB N-VA En dan nog een bijeenkomst in Overijse op donderdag ...
![]() |
![]() |
#237 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stop Franstalig imperialisme: Betoging Comité Linkbeek - 6 maart '05
Organisatie:Comité Linkebeek - 6 maart '05Verstuurd door:Luc VermeulenE-post:[email protected]Internet:Telefoon:0475 / 29 57 65Telefax ![]() Zoals bekend organiseren de Franstalige liberalen en het FDF op 6 maart aanstaande een manifestatie in de faciliteitengemeente Linkebeek. Ze eisen de uitbreiding van het Brussels gewest met op zijn minst de zes faciliteitengemeenten rond Brussel (le “très grand Bruxelles” of “Gross-Brüssel”) en de ratificatie van het zogenaamde minderhedenverdrag. Daarnaast verzetten ze zich met alle macht tegen de splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde. De manifestatie in Linkebeek is voor de Vlamingen een nooit vertoonde en volstrekt onaanvaardbare provocatie. Daarom hebben een aantal Vlaams-nationalisten zich verenigd in het Comité Linkebeek-6 maart ’05. Dit Comité organiseert op zondagvoormiddag 6 maart een tegenbetoging in Linkebeek en roept alle Vlamingen op zich aan te sluiten bij deze actie, om zo een sterk Vlaams signaal te geven aan de Franstaligen. Tegelijkertijd roept het Comité de Vlaamse parlementsleden in de Kamer op zich te verenigen, om zo, conform het Vlaamse regeerakkoord, de splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde door te drijven. Er is geen enkele reden om terzake nog langer te talmen. Het Comité Linkebeek-6 maart ’05 roept op tot een vreedzaam maar krachtig en luidruchtig protest. Heel het land moet weten dat Van Eyken en co zich te buiten gaan aan inciviek en hoogst onverantwoord gedrag. Door een dergelijke agressieve manifestatie op zijn grondgebied toe te laten, draagt de Linkebeekse burgemeester Christian Van Eyken alle verantwoordelijkheid voor gebeurlijke incidenten. Inschrijven voor de gratis bussen kan bij Luc Vermeulen (0475 / 29 57 65) of via [email protected]. Bussen vertrekken: Antwerpen - Berchem, Kerk, 8.30 uur - Mechelen,Rode Kruisplein, 8.50 uur West-Vlaanderen - Roeselare, Stationsplein, Gezelle, 7.30 uur - Brugge, Magdalenastraat, Magdalenaparking, 8.00 uur Oost-Vlaanderen - Sint-Niklaas, Hotel Serwir, 8.15 uur - Gent, Kramersplein, 8.45 uur - Aalst, Vlaanderenstraat, Den Ijzer, 9.15 uur Limburg - Hasselt, Kolonel Dusartplein, Parking, 8.15 uur Vlaams-Brabant - Leuven, Parking Bodart, 9.00 uur - Vilvoorde, Portaelsplein, kerk, 9.10 uur - Affligem, Carpoolparking E40, 9.30 uur - Ruisbroek, AC Restaurant, E19, Ring-Oost richting Bergen, 10.00 uur Met vriendelijke groeten, Willy Sterckx 1630 Linkebeek 02/380 39 81 Luc Vermeulen 2590 Berlaar 0475/29 57 65 Marcel&Lieve Mosselmans-Dewit 1640 Sint-Genesius-Rode Hans Verreyt 2547 Lint 0496/53 31 38 |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
5 betogingen die vanuit verschillende richtingen komen is de beste strategie. dan moet ook de politie zich in 5 groepen opdelen. sukses verzekerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |