![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#361 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En wanneer gaat u met panda hand in hand wandelen in Schaarbeek ? Dan kan u aan den lijve ondervinden hoe goed die multicul een feit is aldaar. U zal vaststellen dat u minstens zwaar op uw bakkes zal gaan en dat uw stellingen over multicul gewoon cul zijn van het flauwe type. |
|
|
|
|
|
|
#362 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Allereerst: all lives matter. Omdat het nu een homofiel is, krijgt dat veel aandacht. Dat is echter mijn klacht niet, wat ik wel beklaag is de selectieve verontwaardiging. Er sterven dagelijks mensen of mensen krijgen dagelijks te maken met zinloos geweld. Zoals aangehaald, het was al bij die zinloze moord bij de mp3 speler. We hebben nu eenmaal “leiders” die zich verstoppen in een ivoren toren en selectief onrecht speuren om beleid op te handhaven. Alzo wordt de olifant niet aangepakt en omsingeld door steeds meer onrecht. Politieke correcte monsters zijn deze “leiders”. Hun selectiviteit hoeft dus geen beleid te voeren op de jeugd via propaganda op school. Dat ze de oorzaak aanpakken en intussen de symptomen op straat aanpakken. Dat het niet hun eerste keer was laat zien waar de prioriteiten liggen. Wat leerde ze na Julie? En hier waren meer signalen aanwezig als bij haar moord.
|
|
|
|
#363 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het doden van een homoseksueel OMDAT die persoon homoseksueel is, is wel een verzwarende omstandigheid. Belangrijk onderscheid. |
|
|
|
|
|
|
#364 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#365 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Blijkbaar snappen er velen het verschil niet tussen: - het loutere vermoorden van een homo (of een hetero) - het vermoorden van een homo (of een hetero) OMDAT hij homo (of hetero) is. Als ik bij een homo inbreek en ik schiet hem daarbij dood, dan is het gewoon een ordinaire roofmoord. De seksuele geaardheid doet er dan niet toe. In zo'n geval zal de seksuele geaardheid van die man ook geen verzwarende omstandigheid zijn. Als ik bewust bij een homo inbreek om hem te vermoorden OMDAT HIJ HOMO IS, dan zal de verzwarende omstandigheid wel gelden. Zo moeilijk is dat nu toch niet om te begrijpen? |
|
|
|
|
|
|
#366 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#367 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Weer eens een meme... Van de pot gerukte voorstellen, geboren vanuit frustratie, zoals in #356 zijn nu net wat we absoluut moeten vermijden als maatschappij. En niemand (letterlijk) pleit voor 'linkse politieke correctheid', wat hier model lijkt te staan voor een veronderstelde permissiviteit. |
|
|
|
|
|
|
#368 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er worden teveel woorden verspild aan de dader(s).
Neem een voorbeeld hier aan!
|
|
|
#369 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je hoort de politiekers nochtans roepen op strengere straffen indien de slachtoffers flikken, brandweer, personeel van de 100....is.
|
|
|
#370 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Nu moet gezegd worden dat ook bij bepaalde extreem-rechtse en extreme-katholieke kringen dezelfde homofobie gepredikt wordt. Maar enkel over extreem-rechts mag dat gezegd worden. Zo los je de problemen niet op he. Durf met de vinger te wijzen...
|
|
|
|
#372 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hulpverleners aanvallen omdat ze hulpverleners zijn getuigt van een zeer verwerpelijke mentaliteit. Als er bij een brandweerman wordt ingebroken niet omdat hij brandweerman is maar omdat men denkt dat daar veel te stelen valt, dan geldt de verzwarende omstandigheid uiteraard niet. |
|
|
|
|
|
|
#373 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er wordt nu op het VB geschoten terwijl men de grootste groep extreme homohaters niet in hun kringen vindt maar bij de moslims. |
|
|
|
|
|
|
#374 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 10 maart 2021 om 09:03. |
|
|
|
|
|
|
#375 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#376 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vind de intentie net één van de belangrijkste elementen om de straf te bepalen. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 10 maart 2021 om 09:09. |
|
|
|
|
|
|
#377 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is niet omdat een flik wordt doodgeschoten dat dat erger is dan om het even wie die wordt doodgeschoten. Dat is even erg.
|
|
|
|
#378 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
‘Linkse’ sharia = slecht We weten dus wat ons te wachten staat als het VB aan de macht komt.
|
|
|
|
#379 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vind dat helemaal niet even erg. De intentie is super belangrijk. Het bepaalt namelijk (onder andere) of er een hoge kans is op recidive. En als u louter kijkt naar het resultaat en niet naar de intentie: vindt u dan ook dat de poging tot een misdrijf niet moet worden bestraft? Nog een ander voorbeeldje: het conflict Israël - Hamas. Hamas probeert met hun aanvallen vaak zo veel als mogelijk burgerslachtoffers te maken. Hun doel is dus gewoon het doden van willekeurige Israëlische burgers. Vaak slagen ze er niet in omdat hun raketten op niets trekken en Israël een redelijk goed afweersysteem heeft. Israël daarentegen probeert burgerslachtoffers bij hun vergeldingsacties meestal zo veel als mogelijk te beperken. Als men louter kijkt naar het aantal slachtoffers, is Israël duidelijk de grote stouterik. Zelf vind ik het belangrijker om te kijken naar de intenties. Hamas heeft tot doel om gewoon zo veel mogelijk burgerslachtoffers te maken. Ik vind de acties van Hamas dan ook verwerpelijker dan dat van Israël. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 10 maart 2021 om 09:24. |
|
|
|
|
|
|
#380 |
|
Banneling
|
klopt, de manier waarop ik het stelde was mis.
|
|
|
|