![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij veel vrouwen denk ik dat het ook moeilijk is om het te combineren met hun job.
Afkolven is uiteraard een mogelijkheid, maar niet altijd even praktisch waarschijnlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mannen hebben ook melkklieren en kunnen mits hormonale behandeling een klein beetje melk produceren.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk is moedermelk beter voor de baby dan elk alternatief. En is colostrum (we gebruiken biest als term alleen voor de dieren) absoluut noodzakelijk.
Verhaaltje: mijn dochter baarde in het buitenland, in een land waar die moedermelk zeer prominent gepromoot wordt. Maar zij ging na weet ik veel hoeveel maanden graag terug werken, en dus werd het poedermelk. De verpleegster van de lokale "kind en gezin" noteerde in het kinderboekje in vette letters en een beetje boos dat er op die datum het zogen verlaten werd. Mijn dochter dus boos, vermeldde naast die tekst dan in de lokale taal: "borstvoedings nazis". Noteer: het gaat zeer goed met die twee kleinkinderen die ze me zo schonk. Perfect gezond van oren en poten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens, dus deze keer ben je geen voorstander van gezondheidsdwingelandij. Ik zou zeggen dat uw dochter eigenlijk verboden zou moeten worden om nog een vliegtuig te nemen of op restaurant te gaan tot ze terug de borst geeft en daar een paspoort voor krijgt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Prachtig, om honger van te krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Er is niks mis met flesvoeding.
Vrouwen een schuldgevoel aanpraten omdat ze geen borstvoeding geven is achterlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook beter voor klimaat. Waarom kan die flesvoeding niet van de melkbank komen? Er zijn dus moedermelkbanken he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Omdat mensen dat niet willen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ze vaccineren dan weer wel? Ik begrijp deze generatie steeds moeilijker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals vrouwen een schuldgevoel aanpraten omdat ze in het openbaar borstvoeding geven nergens voor nodig is. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 17 maart 2021 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vertrouw dat poeder niet. Misschien komt dat van organismes die ook groeihormonen kregen waardoor het kind transgender wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom is het beter terug een boerderij te hebben, kweken als konijnen om de arbeid op uw kinderen af te schuiven. Ze hebben de simpele basis afgepakt en vergiftigen onze geest en lichaam met imitaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met al die hormonen in het grondwater zit er bij uw gasten al zo goed als zeker een homo tussen.
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zorgt “the narrative” mee voor. Het is niet 1 factor die tot transgenders en homofielen leidt, het beleid van de antichrist zet alle middelen daar voor in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |