![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10221 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10222 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In NL hebben de belangrijkste regeringspartijen de verkiezingen gewonnen.
![]() |
![]() |
#10223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vermoed dat het die mensen zijn waar Geert Vanden Bossche naar hintte: laat die gerust, ga die niet vaccineren, want hun immuunsysteem weet wat te doen. Mijn vraag is gewoon: in welke mate zou een vaccinatie bij die mensen problematisch zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10225 |
Minister-President
|
![]() Daar is 'm weer, meneer Van Ranst en de harde lockdown : https://www.hln.be/binnenland/van-ra...-uit~ae0ed4ad/
hoe langer we wachten, hoe harder we u gaan straffen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10226 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10227 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst even WC papier kopen, dan toch...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10229 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10231 |
Europees Commissaris
|
![]() "Van Ranst sluit ten slotte niet uit dat er een nieuwe, harde lockdown komt. “De maatregelen zullen daar ergens landen, hoe vervelend iedereen dat ook vindt. Er is niemand die dit verwelkomt, dat is heel duidelijk. Maar op een bepaald moment ga je niet anders kunnen dan moeilijke maatregelen nemen”, aldus nog de professor." (bron hln)
Toch opvallend hoe die dat zomaar meent te kunnen decreteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10232 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Onze belastingcenten worden gebruikt om ons voor te liegen door de leugenaars te belonen met overheidssteun. Blijkbaar hebben artsen in die WZC ook geen enkel probleem met hun geweten om schriftvervalsing te plegen als het maar overheidssteun kan opbrengen voor hun werkgever. Maar niemand kan zeggen 'wir haben ess nicht gewusst' want de ranzige heeft in het begin zelf al openlijk bekend dat hartinfarcten en andere overlijdens als corona werden geregistreerd.
![]() |
![]() |
#10233 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We hebben van deze 'zelfverklaarde deskundige' anders nog altijd geen énkel wetenschappelijk bewezen feit gezien om het nemen van zijn moeilijke maatregelen te kunnen rechtvaardigen! Waar is de medische crisis?! Waar zijn de zieken en de doden om het nemen van maatregelen nog te kunnen rechtvaardigen en te blijven aanhouden?! En niet door nép besmettingen, niet door fake cijfers, niet door vage voorspellingen maar met FEITEN en WERKELIJKHEID! Er is helemaal geen medische crisis om nog noodmaatregelen te blijven nemen! Willen ze de noodmaatregelen blijven aanhouden? BEWIJS dan eerst maar met onweerlegbare FEITEN dat er nog een medische crisis bestaat! Waarom eist niemand dat bewijs van de 'deskundigen' van ranst en co????? Lab-ratten worden op hun woord uit een kristallen bol geloofd zonder enig bewijs waardoor een hele maatschappij gegijzeld en geterroriseerd blijft worden. Hallucinant!
![]() |
![]() |
#10234 | |
|
![]() Citaat:
Politiekers staan erbij en luisteren ernaar. Hoe zit het trouwens met de rechts-links tegenstelling? liberalisme to collectivisme, progressief conservatief ? etc ? De oude (on)zekerheden lijken wel verdwenen.
![]() |
![]() |
#10235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij stoort vooral dat geen enkel politicus die "experten" eens goed op hun plaats zet. De schuchtere pogingen van GLB daar gelaten.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 22 maart 2021 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor baby Pia was geen geld, nu smijten ze met een veelvoud daarvan naar oude mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10237 | |
|
![]() Citaat:
wij verkiezen politiekers die in blinde paniek heelder continenten op slot draaien, omdat in ziekenhuizen (waar zieken verzameld worden) zieken zouden zijn. ik heb trouwens nooit begrepen waarom met DAT argument mensen kan overtuigen AL hun grondrechten op te geven. Maar nee, ik begrijp het wél. BLINDE ANGST EN PANIEK. Werkt ALTIJD. vraag maar aan Klaus Schwab. Toevallig nen ouwen Duitser.
![]() |
![]() |
#10238 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Die ziekenhuizen liggen dus allesbehalve vol, nog meer dan genoeg marge. Laat onze ziekenhuizen doen waarvoor ze dienen: zieken verzorgen. Laat ons vooral niet alles omdraaien: stoppen met leven omdat de ziekenhuizen misschien wel zouden kunnen vollopen. Kleine oproep aan experts/politici/media: stop nu eens eindelijk met dat hysterisch opbod!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10239 |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10240 |
|
![]() Citaat:
Zie je in elke oorlog. Maar nu is het oorlog tegen de bevolking. En het loopt hier vol met collaborateurs.