![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
there is no particip-opposition in the Belgium.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#222 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat heel het partijbureau van de mr achter zijn voorzitter staat.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#223 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Neen !! Vergeten dat op voorhand alle onderwijsministers vergaderd hadden, en met één voorstel afkwamen? Vergeten wat het advies was van de experten over de scholen? Maar de Geldverbrander was daar niet mee akkoord ....
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ook die curatele is eerder door Wouter Verschelden (Newsmonkey, Newsweek) in detail beschreven. Hij is toen door het oog van de naald gekropen.
|
|
|
|
|
|
#225 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De enige schuldige is de N-VA. In het land van de blinden is eenoog koning.
|
|
|
|
#226 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je weet toch dat Wouter Verschelden ongeloofwaardig is omdat hij een partijsoldaatje van de N-VA is?
|
|
|
|
#227 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ben wilde alle scholen openhouden. Omdat die sluiting nefast is voor de opleiding van die kinderen. Ben vond het open houden van de kleuterscholen een mager beestje. Nog maar eens wordt duidelijk dat het overlegcomité geen overleg comité is. En zou je op zijn minst eens een poging kunnen doen om uw haat ten aanzien van vlaams nationalisten eens opzij te zetten als het over corona gaat. Me dunkt dat dit probleem toch wel ernstig genoeg is om de partijpolitiek te overstijgen en de zaken gewoon te bekijken als een betrokken burger. In essentie heeft heel dat corona gedoe weinig te maken met politieke kleur. |
|
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor een ingenieur kan die geweldig stomme praat verkopen en soms gewoon ronduit liegen. |
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Banneling
|
Wat een gekronkel. En wat een op de man gespeel weer. Ik merk dat het NVA voetvolk steeds in die modus overgaat als ge op de zere plek duwt.
PS: De pers (de fatsoenlijke pers, geen Business AM zever) bevestigt mijn versie van het verhaal. |
|
|
|
|
|
#230 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#231 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
PA = RD
|
|
|
|
|
#232 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
EEN man volstaat om Vivaldi op het spel te zetten: Bouchez. Maar daar horen we Tavek met geen letter op reageren. Vivaldi is geen kibbelkabinet. Nietwaar Panda?
Citaat:
Citaat:
HALLELUJA!
|
|
|
|
#233 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als Tavek mij persoonlijk aanvalt horen we jou niet.
|
|
|
#234 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik weet wat de bedoeling is van je postings in deze draad, maar het zal niet lukken mijn beste.
|
|
|
|
|
#235 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dubbelhartigheid troef.
Feit blijft: Als Tavek mij persoonlijk aanvalt horen we jou niet.
|
|
|
#236 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geen HOL!
Words. Words. Meer niet.
|
|
|
#237 |
|
Banneling
|
Geen PA.
Ik zeg dat hij geweldige stomme praat verkoopt en dat mag volgens de forumregels. Of is het een belediging omdat ik hem een ingenieur heb genoemd Nergens heb ik een PA gelanceerd naar Tavek. Noch heb ik die intentie gehad. Laatst gewijzigd door stuyckp : 26 maart 2021 om 19:12. |
|
|
|
|
|
#238 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik citeer uit de standaard : “Kinderen treffen om winkels open te houden, ik begrijp dat niet. Dat is niet mijn visie op de samenleving”. Onderwijsminister Ben Weyts reageerde woensdag niet alleen teleurgesteld op de beslissing van het Overlegcomité om de scholen ook de week voor de paasvakantie te sluiten. Hij was ook gewoon boos. Wekenlang streed hij om de scholen koste wat het kost open te houden, maar finaal moest hij plooien. Alleen reed Weyts met zijn verklaringen zijn partijgenoot en eigen minister-president Jan Jambon wel de gracht in. Jambon stemde in het Overlegcomité uiteindelijk in met de beslissing en verdedigde de consensus na afloop van de vergadering ook. Dat Weyts het resultaat neersabelde, bracht de minister-president in een zeer lastig parket. Dus zoals ik zei: Weyts wilde de scholen open houden. Jambon kreeg er in het overleg comité niet meer uit dan enkel de kleuterklassen en dat vond Weyts een mager beestje. Dat geneuzel dat Jambon daarmee in de gracht wordt gereden is zever. Een mens mag zijn gedacht zeggen. Als ieder partijlid altijd hetzelfde moet zeggen, dan hebben we geen individuele mensen meer nodig maar alleen partijwoordvoerders. Laatst gewijzigd door stuyckp : 26 maart 2021 om 19:10. |
|
|
|
|
|
|
#239 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Gij moogt van mij alles zeggen. Alweer: de mensen die er toe doen weten beter. |
|
|
|
|
|
|
#240 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|