![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In Limburg hebben ze een naam voor dat soort mensen hé.... |
|
|
|
|
|
|
#242 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De modale burger wil de scholen open houden. Weyts wilde dat en Jambon ook, maar die kwam met iets magerder terug uit het overlegcomité. Omdat het dan ook geen overleg comité is maar pure dwingelandij. Dat is geen overleg. |
|
|
|
|
|
|
#243 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Banneling
|
Van Caluwaert in de Morgen:
De Croo en FVDB doen dat goed |
|
|
|
|
|
#245 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Van democratie is duidelijk geen sprake meer. DeCroo en VDB beslissen dat de scholen moeten sluiten. Punt. Noch Weyts nog Jambon waren daarvoor te vinden. In feite zaten die wel degelijk op dezelfde lijn. Die zin uit die voor u slechte bron : Frank Vandenbroucke (Vooruit), die als triomfator uit het Overlegcomité kwam, legde daarop de vinger op de wonde: want wilde de Vlaamse regering ook niet net de winkels openhouden? In dat dossier had net Hilde Crevits, CD&V-minister van Werk in de Vlaamse regering, fel haar nek uitgestoken. Maar dat kwam dan diametraal tegenover de scholen te staan. •Extra pijnlijk bovendien voor de N-VA is dat in heel de discussie in het Overlegcomité Jan Jambon één kleine overwinning wist te boeken: de kleuterscholen mochten dan toch openblijven. “Dat was niet ideaal, maar een typisch Belgisch compromis, want Jambon wilde eigenlijk de lagere scholen openhouden”, zo duidt Piere-Yves Jeholet vanmorgen zonder schroom op de RTBF-radio. Is dus juist. Het is dus overduidelijk dat u voor de zoveelste keer op uw bek gaat omdat je niet meer normaal reageert als er ook maar iets een NVA luchtje heeft. |
|
|
|
|
|
|
#246 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#247 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik begrijp dat je de nood hebt om me dom te noemen, maar u begrijpt blijkbaar niet dat ik uw posting volledig onderschrijf.... met enigste verschil dat ik het belachelijk vind dat Jambon knokt om de kleuterscholen open te houden, om ze nadien maar uit colere toe te doen. |
|
|
|
|
|
|
#248 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Scholen sluiten, kinderopvang problemen, schoolachterstand. Ik geloof die enquete niet, voor zover die al bestaat. |
|
|
|
|
|
|
#249 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jambon heeft de kleuterscholen uiteindelijk zelf laten kiezen. Het ondewijzend personeel van kleuterscholen wilde niet als enige open blijven en vonden zich op die manier kanonnenvlees. Blijkbaar lopen de emoties hoog op. Tot op het forum. Maar het blijft dat uw reacties gekleurd zijn. Ik zit niet te schieten op Weyts en Jambon. En u wel. |
|
|
|
|
|
|
#250 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#251 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Rare manier om mijn visie op de feiten te onderschrijven. |
|
|
|
|
|
|
#252 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Met dank aan de hertog van edingen.... |
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#254 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij weet maar al tegoed dat jij de situatie correct weergeeft, maar het enige antwoord daarop zijn achterbakse sneren. Citaat:
|
|
|
|
#255 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je hoeft niet te liegen en kan gewoon bij de feiten blijven. Ik zie niet in hoe N-VA hier slecht zou uitkomen. Als corona gedaan is gaat De Croo serieus betalen. Meneer gaat naar een derde lockdown en wilde ten allen prijze zelfs die tweede al vermijden. Epic fail dus. Voor zover dat zijn schuld is. Dat denk ik namelijk niet. Maar de communicatie is volledig kaduul. Citaat; willen we vaccinatie centra of willen we triage centra. Totaal misplaatst. |
|
|
|
|
|
|
#256 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#257 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik verschil van mening met u. Ik denk dat de NVA dik op haar kloten aan het gaan is. Jij noemt dat "liegen". Wel, dat heet in Limburg "van mening verschillen" En bij ons kan men daar over discuteren. Op een discussieforum. Zoals hier. |
|
|
|
|
|
|
#258 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We kunnen immers raden wie de bevraagde respondenten zijn waarvan gebruik wordt gemaakt door de gesubsidieerde media om de bevolking in doekjes te draaien. Zowel de media als de uniefs worden zwaar gesubsidieerd. Wiens brood met eet.... Bevraag je eigen buren, vrienden en familieleden eens, en je krijgt een heel ander verhaal.
|
|
|
|
#259 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#260 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Alleen vrees ik dat na 4 weken met een traag vaccinatie tempo we er nog niet zijn hoor. En daar peilt die enquete niet naar. En de mensen in mijn omgeving zijn stilaan VDB hartsgrondig beu. Maar dat spreekt uiteraard niet voor de rest van België. Uit die enquete besluiten trekken naar kiesintenties is een brug te ver. Als corona gedaan is en we zitten in een economisch kerkhof is het over en out voor vivaldi. Als dat niet het geval is en de economie trekt geweldig sterk aan, dan zal er vivaldi II komen, wellicht. Dat sluit ik niet uit. Hoewel ik sterk mijn twijfels heb met het kiespubliek voor open vld. Corona beleid is geen liberaal beleid he. Dus veel zal afhangen van wat NA corona gebeurt. Het winkelcentrum bij mij in de buurt, bijna alle winkels zijn al definitief gesloten. Je kan het al geen winkelcentrum meer noemen. Ik vrees dat dit al indicatie is voor wat er komt. |
|
|
|
|