![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik woon in een zeer multiculturele straat.
Ik beoordeel mijn buren dan ook op wat ze doen, niet op wat ze beweren. En ze krijgen van mij een gepaste acceptatie. Ik heb dan ook weinig last van mijn medebuurtbewoners. Wil dat zeggen dat ik van muzels ga houden? Neen, integendeel. Maar ik kan beter om met hypocrieten dan.
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je moet dringend eens wat rondreizen in Europa, want er staan hier monumenten die 1000 of meer jaar ouder zijn dan de pyramiden.
![]() |
![]() |
#103 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Hunebedden in Drenthe bijvoorbeeld. Misschien waren er Drenten op die baggerschepen.
Laatst gewijzigd door Weyland : 30 maart 2021 om 20:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Foei Daiwa! Je mag er die arme Alla-believers niet bij sleuren. Dan is Vrijheideerst boos hoor!
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is toch maar het westen dat zo achterlijk is hier beesten te kweken en nog eens zo ver te exporteren he?
In het oosten kopen ze maar wat op de markt is. Maar om dan onze grond en lucht te vervuilen voor eten duizendtal km hier vandaan; onderstreept wat voor een nefast globalisme is.
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zullen er problemen zijn in de grote EU havens met die plotse aankomst van veel méér schepen dan normaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aah, die goeie oude tijd van Echnaton.
Dat was nog eens een heerser met een open geest. Misschien zelfs de eerste in de geschiedenis.
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mis je niet de Hollanders kregen hem los maar "Allah" zal er zeker zijn profijt van hebben. Ze zullen de rekening voor hun "onnozel kraantje" en (technisch advies?) wel zo opmaken alsof zij dat dat schip vlot gekregen hebben. Dat moet je "Allah" toegeven, rekenen in zijn voordeel kan hij als geen andere.
![]() |
![]() |
#111 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toch een nadenkertje bij de mondialisering en schaalvergroting ..... Eén schip dat vast loopt en de wereldhandel staat op zijn kop.
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet echt gebouwd door onze voorgangers hé, de germanen en bandkeramiekers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Newgrange, Barnenez...
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is beginnen mislopen toen allah en mohammed hun intrede deden.
![]() |
#116 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je zou het bij ongestraft landverraad ten koste en op kosten van de eigen bevolking kunnen catalogeren. En dat zijn dan de "gevestigde lichamen" die jaarlijks op auditie bij de koning hun opwachting maken ......
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Want...
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grote achterstand werd dubbel en dik goedgemaakt. Hoe triestig is je maatschappij dat je je moet verschuilen achter wonderen van duizenden jaren geleden omdat je de laatste eeuwen gewoon niets meer voorstelt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet vergeten dat het Belgische DEME ook een rol gespeeld heeft? Het zijn niet altijd Hollanders hoor...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 31 maart 2021 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |